MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Precies ik vertrouw thielen nog wel enigsinds, was 1 van de weinigen die nog een beetje voor me opkwam.

Precies ik vertrouw thielen nog wel enigsinds, was 1 van de weinigen die nog een beetje voor me opkwam.

opkomen wil ik het nou ook weer niet noemen. Maar mensen zaten gewoon al conclusies te trekken voordat er uberhaupt iets gebeurt is.
Kijk vorig potje maar, hoeveel van de goede spelers dachten dat bio en ik gewoon goed waren of zelfs een belangrijke goede rol hadden.

sorry had duidelijker moeten zijn. Maar uit vorige potjes is de vorige wolf volgens mij nog (bijna) nooit cultist geweest in het potje daarna, pin me er overigens niet op vast. Het lijkt me iig niet dat hij de wolf is 2x achter elkaar lijkt me gewoon echt niet.

Voor cultisten valt met vorige potjes niets te zeggen, kijk maar naar orgineel die was 3x achter elkaar cultist ofzo.

Overigens slaat het wel op iets. Als je gewoon naar vorige potjes kijkt.

Naah ik vind niet dat we roth zomaar uit moeten sluiten omdat hij de wolf is geweest dat zou dan ook wel weer erg makkelijk worden. Dan geeft kwark bij wijze van al 1 rol weg maar ja het is het risico inderdaad niet echt waard dus stel het liever even uit dan.

Naah ik vind niet dat we roth zomaar uit moeten sluiten omdat de wolf is geweest dat zou dan ook wel weer erg makkelijk worden. Dan geeft kwark bij wijze van al 1 rol weg maar ja het is het risico inderdaad niet echt waard dus stel het liever even uit dan.

uitsluiten doe ik niets, maar om er nu al op te gaan stemmen lijkt me ook niet logsich.

Watson is toch het maatje van Sherlock holmes?

en wat schieten wij daarmee op ?

uitsluiten doe ik niets, maar om er nu al op te gaan stemmen lijkt me ook niet logsich.

Nee oke.. Maar ik had wel het idee dat er een culttreintje op gang kwam toen ik ze naam noemde en daar heb ik daarna toen nog een tijdje last van gehad...

Oke.. de toeval/hint.. die je ontdekt had, ging dat over een goed of slecht iemand?
logica zou zeggen good guy maar niets is zeker, hoeft niet eens een hint te zijn maar anders is het waarschijnlijk een anagram.

edit: had mezelf gezegd te leren tijdens m'n rustsetjes, ben ik nog dit spel aan het doen XD.

Laatst bewerkt:
Als goed is krijgen we straks weer een verhaal toch?

Suicide sid > starter20
Arnodsi > starter20
Roth > starter20
Maxiamento > starter20
Feedback > starter20
Woopy > starter20
Thielen > starter20
Dudemeister > starter20
IMBAatwork > starter20

wie zijn de cultphags.

Leuke manier van mensen proberen verdacht te maken terwijl je zelf met je bange poepert niet eens gestemd hebt. Ruikt als een bewuste keuze om niet op te vallen.
En nu met het vingertje gaan proberen te wijzen.

Ik wacht het verhaal even af van Kwark wie opgegeten is, maar denk dat ik al weet op wie ik ga stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Als goed is krijgen we straks weer een verhaal toch?

It's coming!
kurtiekins.gif

Om hoe laat komt kwark met het verhaal?

Het is eindelijk op gang gekomem zo te zien! wel erg lastig te volgen op mobiel!
dat lijstej met wie op starter heeft is echt niets zeggend. denk dat je eerder moeten kijken die stemmers die op iemand anders stemden...

Terug
Naar boven