- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suicide sid > starter20
Arnodsi > starter20
Roth > starter20
Maxiamento > starter20
Feedback > starter20
Woopy > starter20
Thielen > starter20
Dudemeister > starter20
IMBAatwork > starter20
Peerebaum> starter20
wie zijn de cultphags.
Wie laat je bewust uit het lijstje, want er waren wel 10 stemmen tegen starter20?
Edit: maxia heeft het aangevuld
Overigens hebben de cults in het laatste potje pas gestemd wanneer het nodig was (bv wanneer iemand van hun werd verdacht of wanneer er op de wolf werd gestemd), ik weet dat want ik was toen cult en heb me toen expres zo lang mogelijk uit de stemming gehouden. Kan nu juist dezelfde tactiek zijn. Er zijn ook een hoop mensen die akkoord waren om op starter20 te stemmen maar zich onthielden... waarom? omdat ze wisten dat hij aan de goede kant stond en zo wilden vermijden verdacht te worden? En hoe wisten ze dan dat starter20 aan de goede kant stond? That's right.
Edit: maxia heeft het aangevuld
Overigens hebben de cults in het laatste potje pas gestemd wanneer het nodig was (bv wanneer iemand van hun werd verdacht of wanneer er op de wolf werd gestemd), ik weet dat want ik was toen cult en heb me toen expres zo lang mogelijk uit de stemming gehouden. Kan nu juist dezelfde tactiek zijn. Er zijn ook een hoop mensen die akkoord waren om op starter20 te stemmen maar zich onthielden... waarom? omdat ze wisten dat hij aan de goede kant stond en zo wilden vermijden verdacht te worden? En hoe wisten ze dan dat starter20 aan de goede kant stond? That's right.
Leuke theorie, maar lang niet waterdicht natuurlijk. Als cultist zijnde kan je natuurlijk makkelijk opgaan in de groep van 10 man. Ook zijn er stemmers op Jimbo, jorgyboy & jaap ja. Dus die stemmen waren ook nutteloos.

Niemand concreet, ik heb nog niet teruggelezen, maar kan me best wel herinneren dat er een hoop mensen zeggen "jaja, starter20 is een troll" en dan uiteindelijk verrassend genoeg geen stem uitbrengen. Je zou me helpen mocht je dat even voor me nalezen, ik zit op het werk in short bursts constant dit topic te checken, maar alles in één lange trek teruglezen zit er op dit moment niet in.
idd, niet waterdicht. Maar welke theorie is dat op dit moment wel?
denk niet dat roth evil is, al is het maar omdat hij vorig potje wolf was. zou me namelijk heel sterk lijken.
denk niet dat roth evil is, al is het maar omdat hij vorig potje wolf was. zou me namelijk heel sterk lijken.
Dit soort argumenten slaan gewoon nergens op. Of probeer je iemand te beschermen?

Zou kunnen maar denk eerlijk gezegd niet dat kwark daar rekening mee gehouden heeft. In die redernatie kunnen we net zo goed alle badguys opzoeken van vorig potje en met zekerheid stellen dat het allemaal burgers zijn.