MuscleMeat

Forumgame 7: Japanese Dragon

Lol, ik blijf gisteren nog een hele tijd op in afwachting van het verhaal, desondanks ik vanochtend op moest om te gaan werken, beslis uiteindelijk toch maar te gaan slapen, en dan 10 minuten nadat ik in mijn bed lig, staat het verhaal er :roflol:

Suicide sid > starter20
Arnodsi > starter20
Roth > starter20
Maxiamento > starter20
Feedback > starter20
Woopy > starter20
Thielen > starter20
Dudemeister > starter20
IMBAatwork > starter20

wie zijn de cultphags.

Ik blijf bij roth

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:05 ----------

Peerebaum heeft trouwens ook op starter gestemd

Suicide sid > starter20
Arnodsi > starter20
Roth > starter20
Maxiamento > starter20
Feedback > starter20
Woopy > starter20
Thielen > starter20
Dudemeister > starter20
IMBAatwork > starter20
Peerebaum> starter20

wie zijn de cultphags.

Edit: maxia heeft het aangevuld

Overigens hebben de cults in het laatste potje pas gestemd wanneer het nodig was (bv wanneer iemand van hun werd verdacht of wanneer er op de wolf werd gestemd), ik weet dat want ik was toen cult en heb me toen expres zo lang mogelijk uit de stemming gehouden. Kan nu juist dezelfde tactiek zijn. Er zijn ook een hoop mensen die akkoord waren om op starter20 te stemmen maar zich onthielden... waarom? omdat ze wisten dat hij aan de goede kant stond en zo wilden vermijden verdacht te worden? En hoe wisten ze dan dat starter20 aan de goede kant stond? That's right.

Laatst bewerkt:
Starter een burger :(, moest hij maar niet trollen, was hij maar de sl*t zou wel komisch zijn

Overigens hebben de cults in het laatste potje pas gestemd wanneer het nodig was (bv wanneer iemand van hun werd verdacht of wanneer er op de wolf werd gestemd), ik weet dat want ik was toen cult en heb me toen expres zo lang mogelijk uit de stemming gehouden. Kan nu juist dezelfde tactiek zijn. Er zijn ook een hoop mensen die akkoord waren om op starter20 te stemmen maar zich onthielden... waarom? omdat ze wisten dat hij aan de goede kant stond en zo wilden vermijden verdacht te worden? En hoe wisten ze dan dat starter20 aan de goede kant stond? That's right.

Oke. Wie bedoel je dan?

Leuke theorie, maar lang niet waterdicht natuurlijk. Als cultist zijnde kan je natuurlijk makkelijk opgaan in de groep van 10 man. Ook zijn er stemmers op Jimbo, jorgyboy & jaap ja. Dus die stemmen waren ook nutteloos.

Niemand concreet, ik heb nog niet teruggelezen, maar kan me best wel herinneren dat er een hoop mensen zeggen "jaja, starter20 is een troll" en dan uiteindelijk verrassend genoeg geen stem uitbrengen. Je zou me helpen mocht je dat even voor me nalezen, ik zit op het werk in short bursts constant dit topic te checken, maar alles in één lange trek teruglezen zit er op dit moment niet in.

denk niet dat roth evil is, al is het maar omdat hij vorig potje wolf was. zou me namelijk heel sterk lijken.

Leuke theorie, maar lang niet waterdicht natuurlijk. Als cultist zijnde kan je natuurlijk makkelijk opgaan in de groep van 10 man. Ook zijn er stemmers op Jimbo, jorgyboy & jaap ja. Dus die stemmen waren ook nutteloos.

idd, niet waterdicht. Maar welke theorie is dat op dit moment wel? edit: het lijkt gewoon wat manipulatief als je een aantal mensen bijtreedt omdat ze een niet bedreigende keuze gaan maken (nl. starter20) om dan zelf niet te stemmen. Is echt puur om verdenking te vermijden en tegelijkertijd de stemming te verkrijgen die gunstig is, denk ik dan.

Niemand concreet, ik heb nog niet teruggelezen, maar kan me best wel herinneren dat er een hoop mensen zeggen "jaja, starter20 is een troll" en dan uiteindelijk verrassend genoeg geen stem uitbrengen. Je zou me helpen mocht je dat even voor me nalezen, ik zit op het werk in short bursts constant dit topic te checken, maar alles in één lange trek teruglezen zit er op dit moment niet in.

We zitten ook al op 31 pagina's maar zal kijken of ik zie wie je bedoeld. Mensen die verdenking uitspreken naar starter maar niet stemmen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:21 ----------

Jaap ja, jorgy en maxi en waarschijnlijk luc M:trollface:

Je vergeet biobeast die hoort ook in dat lijstje thuis

denk niet dat roth evil is, al is het maar omdat hij vorig potje wolf was. zou me namelijk heel sterk lijken.

Zou kunnen maar denk eerlijk gezegd niet dat kwark daar rekening mee gehouden heeft. In die redernatie kunnen we net zo goed alle badguys opzoeken van vorig potje en met zekerheid stellen dat het allemaal burgers zijn.

Leuk verhaal :D

Ik vermoed dat die link naar Watson ook iets met een hint te maken heeft, maar wat weet ik nog niet ;)

Zou kunnen maar denk eerlijk gezegd niet dat kwark daar rekening mee gehouden heeft. In die redernatie kunnen we net zo goed alle badguys opzoeken van vorig potje en met zekerheid stellen dat het allemaal burgers zijn.

sorry had duidelijker moeten zijn. Maar uit vorige potjes is de vorige wolf volgens mij nog (bijna) nooit cultist geweest in het potje daarna, pin me er overigens niet op vast. Het lijkt me iig niet dat hij de wolf is 2x achter elkaar lijkt me gewoon echt niet.

Voor cultisten valt met vorige potjes niets te zeggen, kijk maar naar orgineel die was 3x achter elkaar cultist ofzo.

Overigens slaat het wel op iets. Als je gewoon naar vorige potjes kijkt.

Terug
Naar boven