Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Jongens kijk eens naar de eerste foto rechtsonder staat een naam

sommige onder ons zullen zich wel behoorlijke r**ards voelen. :) wie verdacht jij jorgy?

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:03 ----------

Leg nog even uit dan. Dat mag dacht ik?

Hij is dood dus mag officieel niet meer praten. Hij verdacht mij, biobeast en Luc m.

Jongens kijk eens naar de eerste foto rechtsonder staat een naam

Links onder? Mark unrau bedoel je?

Hier gaan we weer de kant van die R op in het vorige verhaal.. Terwijl dat geen hint was. Je kan het wel pmen naar kwark zeker? en dan zegt hij er toch wat over of juist niets?

Ik stem op Remi AFCA

Ik geef toe, heb niets concreet en ga jullie niet proberen te overtuigen. Ga op dit moment af op een hunch. Niemand hoeft me te volgen, maar dat mag natuurlijk altijd.

En de reden? Als je een hunch hebt kan je ze toch wel zeggen? Je reden was denk ik omdat je het een goeie speler vindt :p?

sommige onder ons zullen zich wel behoorlijke r**ards voelen. :) wie verdacht jij jorgy?

Leg nog even uit dan. Dat mag dacht ik?

Nope, mag niets meer zeggen. Als je dood bent krijg je één afscheidspost en dat was dus mijn vorige. Deze post is eigenlijk tegen de regels, maar deze is dus mijn laatste. Het is aan jullie nu jongens :)

Good luck!

Ik stem op Remi AFCA

Ik geef toe, heb niets concreet en ga jullie niet proberen te overtuigen. Ga op dit moment af op een hunch. Niemand hoeft me te volgen, maar dat mag natuurlijk altijd.

Vind het opzich niet heel gek. Is ook een sterke speler net als roth. Waar is het op gebaseerd? Hij is wel 1 van de spelers die starter eruit wou hebben maar niet gestemd heeft inderdaad.

Vind het opzich niet heel gek. Is ook een sterke speler net als roth. Waar is het op gebaseerd? Hij is wel 1 van de spelers die starter eruit wou hebben maar niet gestemd heeft inderdaad.

Inderdaad één van de spelers die meeging tegen starter20 maar niet stemde. En naar mijn gevoel is het een clubje met Bearelle en Rob P. Maar nogmaals, het is een hunch. Wil zeker niemand bewust voor mijn kar spannen, heb niet genoeg bewijzen om mijn vermoedens hard te maken.

Dat "mensen die starter eruit wilden maar niet stemden" theorietje is echt te ver gezocht. Hij hing sowieso al , meeste zijn dan gewoon te lui om nog effectief een stem uit te brengen.

:roflol: Sid je hebt het ook altijd tegen mij he :p. De vorige keer als assasin wou je me ook al hangen. En toen was je trouwens ook een dikke cultfag.

Dat "mensen die starter eruit wilden maar niet stemden" theorietje is echt te ver gezocht. Hij hing sowieso al , meeste zijn dan gewoon te lui om nog effectief een stem uit te brengen.

Op dat moment hing hij nog niet sowieso. Ik vind dat niet vergezocht. Heb ik als cult samen met bio, kwark, feedback en Lessoe ook gedaan zolang het spelletje in een gunstige richting ging. Sta je lekker buiten schot én beïnvloedt je toch de stemming door mee te praten met de rest.

Ps, wist niet dat je assassin was op het moment dat ik eerst zei dat ik de assassin wou zien hangen.

:roflol: Sid je hebt het ook altijd tegen mij he :p. De vorige keer als assasin wou je me ook al hangen.

Ja zou kunnen, maar '' te lui '' om een stem uit te brengen klinkt ook als behoorlijke bs. Is nogal wat werk een naam typen en vet drukken :rolleyes:

Inderdaad één van de spelers die meeging tegen starter20 maar niet stemde. En naar mijn gevoel is het een clubje met Bearelle en Rob P. Maar nogmaals, het is een hunch. Wil zeker niemand bewust voor mijn kar spannen, heb niet genoeg bewijzen om mijn vermoedens hard te maken.

Je kiest je woorden wel zorgvuldig uit he, maargoed ga je gang

Je kiest je woorden wel zorgvuldig uit he, maargoed ga je gang

Ik kies mijn woorden zorgvuldig uit want ik wil dat mensen hun eigen mening volgen/vormen, daarom ben ik er eerlijk in dat ik zelf vind dat de argumentatie zwak is maar steek wél mijn nek uit door te effectief stemmen.

Op dat moment hing hij nog niet sowieso. Ik vind dat niet vergezocht. Heb ik als cult samen met bio, kwark, feedback en Lessoe ook gedaan zolang het spelletje in een gunstige richting ging. Sta je lekker buiten schot én beïnvloedt je toch de stemming door mee te praten met de rest.

Ps, wist niet dat je assassin was op het moment dat ik eerst zei dat ik de assassin wou zien hangen.

Nee want 10 stemmen tegen Starter is geen zekerheid dat hij hangt? Vind het serieus vergezocht. Hij was ook een burger he, dus waarom zou je erop stemmen. Ik heb in het eerste spel de fout gemaakt van IMBA eruit te stemmen als burger. Deze keer wou ik niet dezelfde fout maken en ik heb dat ook niet gedaan. Je kan ook best op dag 1 er niemand uitstemmen maar dat zou de cults niet aanstaan natuurlijk.

Ik kies mijn woorden zorgvuldig uit want ik wil dat mensen hun eigen mening volgen/vormen, daarom ben ik er eerlijk in dat ik zelf vind dat de argumentatie zwak is maar steek wél mijn nek uit door te effectief stemmen.

Omdat je je nek uitsteekt maak je je minder verdacht? Vage redenatie

Nee want 10 stemmen tegen Starter is geen zekerheid dat hij hangt? Vind het serieus vergezocht. Hij was ook een burger he, dus waarom zou je erop stemmen. Ik heb in het eerste spel de fout gemaakt van IMBA eruit te stemmen als burger. Deze keer wou ik niet dezelfde fout maken en ik heb dat ook niet gedaan. Je kan ook best op dag 1 er niemand uitstemmen maar dat zou de cults niet aanstaan natuurlijk.

Ik kan het niet van jou zeggen, maar er zijn er zeker die de stemming hebben zitten kracht bij te zetten zonder zélf te stemmen, op een moment dat het nog alle richtingen uit kon.

Remi AFCA

T was een vraag, maargoed vind t prima

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:17 ----------

Jij moet al helemaal niet aankomen met je stem, terwijl je zelf de hele boel loopt op te focken

Ik prik gewoon een beetje ;) doet het pijn?

Terug
Naar boven