- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is eindelijk op gang gekomem zo te zien! wel erg lastig te volgen op mobiel!
dat lijstej met wie op starter heeft is echt niets zeggend. denk dat je eerder moeten kijken die stemmers die op iemand anders stemden...
++ Wat dacht je van Rob P? Andere potjes altijd wel vrij actief, ik heb hem deze ronde ook verschillende keren zien mee lezen maar hij heeft geen stem uitgebracht. Ook was hij de afgelopen 2 potjes burger dus statistisch gezien is de kans klein dat hij dat 3x op rij is maar zeg nooit nooit.
fag.++ Wat dacht je van Rob P? Andere potjes altijd wel vrij actief, ik heb hem deze ronde ook verschillende keren zien mee lezen maar hij heeft geen stem uitgebracht. Ook was hij de afgelopen 2 potjes burger dus statistisch gezien is de kans klein dat hij dat 3x op rij is maar zeg nooit nooit.
Ik lees dat goryjob een vriendin heeft die hij doet (cool story bro btw), dus is er nog hoop voor ons weerwolfspelletje-spelen-op-een-forum'ers

Ik lees dat goryjob een vriendin heeft die hij doet (cool story bro btw), dus is er nog hoop voor ons weerwolfspelletje-spelen-op-een-forum'ers
Wrm gaat kwarkvarken elke x offline wanneer hij een verhaal aan 't typen is?
Edit: Degene die 't raad krijgt een cadeautje van kwark
Wat een opgefokte rap geirriteerde slechte sfeer hangt er hier ook elke keer weer.
Wat een opgefokte rap geirriteerde slechte sfeer hangt er hier ook elke keer weer.