AndroidHealthClinic

Forumgame 7: Japanese Dragon

De geisha Staat Stil om naar het SchouwSpel te kijken waarna ze in Slaap Sukkelt.

Denk niet dat het woord schouwspel en in slaap sukkelen toeval is.

Volgens de rol van geisha krijgt zij een hint die ze moet oplossen die de volgende dag in het spel verwerkt wordt, zodat wij hem kunnen raden. Ik denk dus dat dit de hint is en Suicide Sid een vieze cultist of zelfs de draak is!

Ik stem op Suicide Sid

Kunnen er valse hints in het verhaal gestopt worden?

Nee die hint die naar jou verwijst als cult is allersinds gewoon de waarheid.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 12:25 ----------

De geisha Staat Stil om naar het SchouwSpel te kijken waarna ze in Slaap Sukkelt.

Volgens de rol van geisha krijgt zij een hint die ze moet oplossen die de volgende dag in het spel verwerkt wordt, zodat wij hem kunnen raden. Ik denk dus dat dit de hint is en Suicide Sid een vieze cultist of zelfs de draak is!

Ik stem op Suicide Sid

Die is opzich niet onredelijk gevonden..

Ik stem op Suicide Sid

Dat kan weleens kloppen! heb je al gepmd naar kwark?

Ik stem op Suicide Sid

Nice detective skills!

Die mogelijke hint is wel goed gevonden maar ik kan niet direct vinden waarom hij naar een evil rol zou wijzen.

Ik stem op Suicide Sid

Jeetje nice detective work.
Al vind ik sid niet echt verdacht tot nu toe, maar het is ook een goede speler.
Kijk even wat de rest vind/doet.

suicide sid, 3e x op een rij de wolf. dat zou niemand verwachten. mijn stem gaat ook naar Suicide Sid

Heb het nog is goed nagelezen en voor mij gevoel speelt Sid het spel weer op exact dezelfde manier als de vorige keer toen hij ook cult was. Hij stond sowieso in mijn word documentje (i know no life haha) als cultist aangemerkt. Mijn stem gaat dus ook naar Suicide Sid

Het lijkt me heel sterk dat er al zo vroeg een hint richting de wolf is.

Heb het nog is goed nagelezen en voor mij gevoel speelt Sid het spel weer op exact dezelfde manier als de vorige keer toen hij ook cult was. Hij stond sowieso in mijn word documentje (i know no life haha) als cultist aangemerkt. Mijn stem gaat dus ook naar Suicide Sid

edit

Laatst bewerkt:
Mooi gevonden!!

Suicide sid

Edit: stem telt niet

Laatst bewerkt:

Ik hoop dat je ons ook meedeelt wanneer kwarkvarken zegt dat je juist niets gevonden hebt? Anders zit je ook wel duidelijk in het clubje. Hint slaat werkelijk op niets. Denk dat ik nog wel alliteraties en assonanties kan vinden die met andere nicknames in verband kunnen gebracht worden.

Waarom jouw stem op remi als remi ligt te slapen met de jager bji zich terwijl de draak jorgy aan het vermoorden is?

Wacht eens even? Die hint kan toch ook gewoon slaan op dat suicide sid het meisje is?

BTW idioten!

Dit staat er werkelijk:

Ook de geisha neemt een momentje om stil te staan, en het schouwspel te bekijken. Al snel ontwaakt zij echter uit haar trance, om te verstoppen voor de draak. Ze gaat in een beschut hoekje zitten, achter drie ronde vaten. Het is even wachten, maar vlak voordat ze in slaap sukkelt hoort ze voetstappen. Het zijn zware werkschoenen, maar iedereen heeft die in dit dorp. Wanneer de gedaante de hoek om komt gelopen spiekt zij even, maar de gedaante in de schaduw is moeilijk te onderscheiden. Hij ziet haar niet en loopt langs. Een paar meter later stopt hij echter en pakt iets van de grond. "Ben ik iets verloren?!", vraag de geisha zich af. Terwijl de gedaante rond kijkt blijft ze muisstil zitten. Na enkele seconden loopt hij toch weer verder, waarop ze gerust adem durft te halen. Wanneer zij haar huis binnen stapt, doet de draak eenzelfde soort actie.

Jimboo, jij bent het volgende rondje aan de beurt, als dit geen manipulatie is dan weet ik het ook niet. Ter bescherming van wie? En dan een bende randdebielen die het nog goed speurwerk vinden ook. Ben blij dat ik de moeite heb genomen om echt te gaan lezen wat er staat.

Vage shit? Dus jimbooo loopt een beetje hints te vervalsen? Iemand die op hem wil stemmen?

maxia en remi spelen naar mijn mening goed samen via pm

Edit: dat in slaap sukkelen staat verderop sid...

Terug
Naar boven