XXL Nutrition

Forumgame 7: Japanese Dragon

Ik trek even mijn stem terug :p

Jimbooo, lork, remi , bearelle en jaap ja.

Jimbooo, lork, remi , bearelle en jaap ja.

maxia als leugenaar, sid, jimboo :)

Er is nog niks concreet en sid gaat voor remi
maxia volgt zonder uitleg (wat hij mss wil doen om reacties uit te lokken)

voor zover vertrouw ik sid niet en maxia heeft voordeel van de twijfel hoewel ik denk dat hij wel eens leugenaar zou kunnen zijn

Het is niet omdat de samourai bij remi zit, dat remi automatisch een goeie is.

klopt, maar ik wil er iemand uitstemmen met reden. Jij hakt er maar op los als een idioot. (ja nu ga ik ook eens jullie uitmaken)
Blijkbaar heb jij een heel ander zicht dan ons op de rollen en wil je het spel een beetje sturen

klopt, maar ik wil er iemand uitstemmen met reden. Jij hakt er maar op los als een idioot. (ja nu ga ik ook eens jullie uitmaken)
Blijkbaar heb jij een heel ander zicht dan ons op de rollen en wil je het spel een beetje sturen

Ik probeer niemand te overtuigen, dus wat stuur ik? Ja, ik probeer jullie te sturen niet op mij te stemmen, maar niet op wie jullie dan wel moeten stemmen. Mij maakt dat niet uit of jullie me gaan volgen of niet.

Ik probeer niemand te overtuigen, dus wat stuur ik? Ja, ik probeer jullie te sturen niet op mij te stemmen, maar niet op wie jullie dan wel moeten stemmen. Mij maakt dat niet uit of jullie me gaan volgen of niet.

Nou bij deze..

Suicide Sid

niet dat ik denk dat je de draak bent, alleen hou ik niet zo van dat geduw

Even voor alle duidelijkheid hebben wij een rob P & een rob G ???

Ik ben sowieso ****ed. Ik vraag me af waarom Jimboo deze hint onder de aandacht brengt en met de minst logische redenering er achter. Er zijn twee andere redeneringen die je kan volgen achter de hint die veel logischer zijn. Als ik het andere personage was, dan was er nog redding mogelijk... maar helaas...

Deed Jimboo dit bewust of uit naïviteit. Als hij het bewust deed is het sowieso ter bescherming van, als hij het uit naïviteit deed dan is iedereen zwaar ge****ed.

off: als iemand een korting wil op die hema broodjes moet die mij maar even pm'en

Ik ben sowieso ****ed. Ik vraag me af waarom Jimboo deze hint onder de aandacht brengt en met de minst logische redenering er achter. Er zijn twee andere redeneringen die je kan volgen achter de hint die veel logischer zijn. Als ik het andere personage was, dan was er nog redding mogelijk... maar helaas...

Deed Jimboo dit bewust of uit naïviteit. Als hij het bewust deed is het sowieso ter bescherming van, als hij het uit naïviteit deed dan is iedereen zwaar ge****ed.
Haha vertel me dan eens, wat zijn die logischere redeneringen?

Haha vertel me dan eens, wat zijn die logischere redeneringen?

Lees goed. Het maakt niets meer uit, ofwel stemmen jullie me weg ofwel wordt ik opgevreten. Eigenlijk heeft de hint maar twee mogelijkheden en de draak hoort daar niet bij. Dit is pure cult ofwel pure naïviteit dat je dit naarbuiten hebt gebracht.

Jongens maak ff wat commotie, zit nu op school moet met Nederlands bezig gaan, zet dat speciaal opzij zodat ik hier actief kan zijn is het hier dood.

Waarom stemmen zo veel mensen Remi? Hij werd wel beschermt door de jager. Nou wil ik niet beweren dat de jager de wijsheid in pacht heeft. Maar vindt het wel raar dat er op hem gestemd wordt, zonder argumentatie te leveren, nadat deze info in het verhaal vermeld wordt.

Verder vind ik de SS hint nog best redelijk klinken. Maar ik wacht nog even af.

Als het waar is wat Sid zegt is Jimbooo 100% zeker cult.

Vindt de SS hint ook redelijk maar het verwijst zowieso NIET naar de draak want dat is véél te vroeg. Kwark was vorige keer cult dus dat risico zal die niet nemen.

Het zal vast om een rol gaan. Iedereen ging naar bed volgens het verhaal en er zijn maar een paar rollen die s'nachts wakker zouden zijn. Dus ik wil Sid er nog wel even inhouden.

Ik stem dus op Jimbooo als ik het goed heb had hij dit namelijk niet openbaar moeten maken.
mocht dit wel een burger zijn dan is dit net zo slim als toen feedback over die R begon vorig potje :p

Laatst bewerkt:
Ik ga mee op Jimbooooo, maar Rob p hou ik ook in de gaten.
(of was het Rob g? wat een geouwehoer met 2x rob -.-)

Terug
Naar boven