Fitness Seller

Forumgame 7: Japanese Dragon

Hmm, ik zou ook willen switchen naar Jimbooo, alleen vermoed ik dat hij dit deed ter bescherming van of wel uit naïviteit. Sowieso als het een cult move is dan versterkt dat mijn gevoel naar Remi, dan laat ik mijn stem op Remi, tenzij later zou blijken dat switchen naar Jimbooo voorlopig mijn vel redt. Ik overleef de nacht wsl toch niet :(

Hmm, ik zou ook willen switchen naar Jimbooo, alleen vermoed ik dat hij dit deed ter bescherming van of wel uit naïviteit. Sowieso als het een cult move is dan versterkt dat mijn gevoel naar Remi, dan laat ik mijn stem op Remi, tenzij later zou blijken dat switchen naar Jimbooo voorlopig mijn vel redt. Ik overleef de nacht wsl toch niet :(

Dan stem ik toch op Jimbooo

Vindt de SS hint ook redelijk maar het verwijst zowieso NIET naar de draak want dat is véél te vroeg. Kwark was vorige keer cult dus dat risico zal die niet nemen.

Het zal vast om een rol gaan. Iedereen ging naar bed volgens het verhaal en er zijn maar een paar rollen die s'nachts wakker zouden zijn. Dus ik wil Sid er nog wel even inhouden.

Ik stem dus op Jimbooo als ik het goed heb had hij dit namelijk niet openbaar moeten maken.
mocht dit wel een burger zijn dan is dit net zo slim als toen feedback over die R begon vorig potje :p

In principe heb je gelijk maar hij dacht (of zegt te denken???) dat het de draak of cult is. Dus vandaar dat hij het onthult heeft.

Laatst bewerkt:
Edit

Hoezo?

sorry had duidelijker moeten zijn. Maar uit vorige potjes is de vorige wolf volgens mij nog (bijna) nooit cultist geweest in het potje daarna, pin me er overigens niet op vast. Het lijkt me iig niet dat hij de wolf is 2x achter elkaar lijkt me gewoon echt niet.

Voor cultisten valt met vorige potjes niets te zeggen, kijk maar naar orgineel die was 3x achter elkaar cultist ofzo.

Overigens slaat het wel op iets. Als je gewoon naar vorige potjes kijkt.

KWARK kan je misschien toelichten of de rollen RANDOM uitgedeeld zijn of niet.

Waarom beginnen mensen weer iedere keer met die opmerkingen dat het niet waarschijnlijk is dat iemand 2x achter elkaar een slechte rol heeft. Dat gaat alleen op voor voorspellingen en niet voor dingen die al in het verleden liggen.

Ik stem op Remi AFCA

Ik geef toe, heb niets concreet en ga jullie niet proberen te overtuigen. Ga op dit moment af op een hunch. Niemand hoeft me te volgen, maar dat mag natuurlijk altijd.

Dit nadat in het verhaal staat dat hij door de jager beschermt is.

Niet zo'n goeie move van jimbooo inderdaad... Is de vraag of dit bewust was of dat hij echt dacht dat het om een cult ging... Voorlopig lijkt de meerderheid dat eerste te denken. Op suicide sid stemmen lijkt me alleszins buiten de kwestie.

En waarom luister je naar degene die je beschuldigd. Ik heb vannacht erg weinig geslapen en net maar snel door alles heen gelezen. Mis ik wat?

KWARK kan je misschien toelichten of de rollen RANDOM uitgedeeld zijn of niet.

Waarom beginnen mensen weer iedere keer met die opmerkingen dat het niet waarschijnlijk is dat iemand 2x achter elkaar een slechte rol heeft. Dat gaat alleen op voor voorspellingen en niet voor dingen die al in het verleden liggen.

Dit nadat in het verhaal staat dat hij door de jager beschermt is.

Ja, de samourai heeft gekozen om Remi te beschermen? En dan? Er staat ook nergens vermeld dat Remi er effectief was. De Samourai was bij Remi, maar hoe moet je dat interpreteren. Was hij bij Remi in de zin van Remi en de Samourai waren daar allebei samen fysiek aanwezig, of de Samourai was bij Remi in de zin van hij was in de woning van Remi? Ik vind het op zich wel een goede keuze van de samourai omdat je er altijd sowieso van uit gaat dat Remi en Bea een target van de draak kunnen zijn.

ik stem ook op Jimbooo (stem wijziging deze post doet er niet meer toe)jongens, dudemeister still active !!!

Laatst bewerkt:
Waarom kun je er vanuit gaan dat zij doelwit zijn dan? En waarom stem jij op hem zonder reden. De Samorai was daar natuurlijk om hem te beschermen.

Ik zie dat iig niet als een reden om juist wél op hem te stemmen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:58 ----------

Kan je even aangeven, zit op werk en niet de tijd om nu weer alles terug te zoeken.

Dit wekt vertrouwen, maar tja... ik denk iemand die nu nog zijn stem op mij plaatst zich automatisch verdacht maakt... dus ga er niet in trappen. Niet dat dit nog veel uitmaakt I'm soooo phucked.

Niet helemaal.. Als de jager nou besluit jou te beschermen

Dit wekt vertrouwen, maar tja... ik denk iemand die nu nog zijn stem op mij plaatst zich automatisch verdacht maakt... dus ga er niet in trappen. Niet dat dit nog veel uitmaakt I'm soooo phucked.

Maakt me vrij weinig uit of je me vertrouwt of niet.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 13:59 ----------

Waarom kun je er vanuit gaan dat zij doelwit zijn dan? En waarom stem jij op hem zonder reden. De Samorai was daar natuurlijk om hem te beschermen.

Kan je even aangeven, zit op werk en niet de tijd om nu weer alles terug te zoeken.

Nee srry kan t niet uitleggen...Gaat om een hint & de wolf kan meelezen

het is toch ook mogelijk dat een jager de verkeerde keuzes maakt jongens, nou wil ik niet zeggen dat dat hier van toepassing is, maar dat is een mogelijkheid toch ?

Remi en Bea zijn geen low profile spelers, zelfs als ze zich low profile houden. Maw ze gaan altijd een doelwit zijn. Een doelwit van zowel wan- als vertrouwen. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik zo van gedachte ben verandert, maar had eigenlijk gewoon verwacht dat de draak één van hun twee zou gepakt hebben. Jorgyboy kan een random kill geweest zijn, of mssn heeft hij ook echt iets gezegd dat steek hield.

Natuurlijk, maar waarom stemt Sid op hem? Dat wil hij niet zeggen. En Remi lult ook maar wat zonder reden te willen geven.

Ik stem Suicide Sid totdat hij een goede reden kan geven waarom hij op deze manier stemt. En waarom daarna Remi zijn stemadvies gaat opvolgen, terwijl de stem van Sid nog steeds op Remi staat volgens mij. 2 cult fags imo.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 14:02 ----------

Remi en Bea zijn geen low profile spelers, zelfs als ze zich low profile houden. Maw ze gaan altijd een doelwit zijn. Een doelwit van zowel wan- als vertrouwen. Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik zo van gedachte ben verandert, maar had eigenlijk gewoon verwacht dat de draak één van hun twee zou gepakt hebben. Jorgyboy kan een random kill geweest zijn, of mssn heeft hij ook echt iets gezegd dat steek hield.

:roflol: What evahhh, hangen met die cult!

Natuurlijk, maar waarom stemt Sid op hem? Dat wil hij niet zeggen. En Remi lult ook maar wat zonder reden te willen geven.

Ik stem Suicide Sid totdat hij een goede reden kan geven waarom hij op deze manier stemt. En waarom daarna Remi zijn stemadvies gaat opvolgen, terwijl de stem van Sid nog steeds op Remi staat volgens mij. 2 cult fags imo.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 14:02 ----------

:roflol: What evahhh, hangen met die cult!

:roflol: jij hebt geen idee waar je mee bezig bent

Terug
Naar boven