Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Pinda dan maar

• Topic Starter Topic Starter
Next page bump.

Om 12 uur vanavond worden de stemmen geteld. Op dat moment zullen de stemmen worden geteld en zal de eerste weggestemde dorpsbewoner worden afgemaakt. Hierna zal automatisch de nacht vallen, waarin de wolf zijn gang kan gaan.

Jullie hebben dus nog iets meer dan 5,5 uur om je stem uit te brengen.
LET OP: Niet uitgebrachte stemmen worden ook niet geteld!

Peanuthead dan maar, lastig om nu al conclusies te trekken aangezien we net een paar uur onderweg zijn :p.

Peanuthead.

+1

Je weet toch dat je als één van de volgende op mijn lijstje staat, he?

Ben wel gewend er vroeg uit te vliegen omdat ik vaak te fanatiek speel tegenover mensen die de 1e keer spelen :rolleyes: .

Maar de meeste potjes waar de weerwolf wint (die ik gespeeld heb) is vaak de weerwolf in het begin vrij stil totdat het gevaarlijk wordt. Maarja er zijn natuurlijk talloze strategieën en mind****s die iedereen kan toepassen.
Des te vaker je het speelt en des te meer ervaren spelers er zijn des te leuker word het vaak :p.

Maar de meeste potjes waar de weerwolf wint (die ik gespeeld heb) is vaak de weerwolf in het begin vrij stil totdat het gevaarlijk wordt. Maarja er zijn natuurlijk talloze strategieën en mind****s die iedereen kan toepassen.
Des te vaker je het speelt en des te meer ervaren spelers er zijn des te leuker word het vaak :p.

Misschien is de weerwolf nu juist expres luidruchtig in het begin omdat hij weet dat veel mensen denken dat de normale weerwolf vaak rustig is in het begin zodat ze hem niet verdenken :eek:

Ben wel gewend er vroeg uit te vliegen omdat ik vaak te fanatiek speel tegenover mensen die de 1e keer spelen :rolleyes: .

Jij wilt iedereen op het verkeerde been zetten door ons wijs te maken dat je dit al veel vaker hebt gespeeld.:rolleyes:

peanut for sure

o my goes! Ik heb het raadsel opgelost hehe

Een saillant detail is wel dat ik eigenlijk niet eens mee wou doen, maar dat mijn eerste post gewoon grappig bedoeld was.

Ik vind het wel racistisch. Omdat Pinda een been mist en wat vingers wordt hij er uit gestemd.

Vind ik persoonlijk niet kunnen.

Ik vind het wel racistisch. Omdat Pinda een been mist en wat vingers wordt hij er uit gestemd.

Vind ik persoonlijk niet kunnen.

hmm wat weet jij meer dan ons? Sinds wanneer heeft een been of wat vingers missen met een ras te maken ??? cultist? :o:D

Arme peanut.
Heb gehoord dat de wolf toch niet van pinda's houd. :p

Het is bijna nacht mensen.. :bang:

Terug
Naar boven