Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Hmm, monsterkid is de volgende die we ophangen. Vind dit best wel een goede verklaring.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 07:29 ----------

Ik ben heimelijk verliefd op jullie twee. Als ik fap dan fantaseer ik over jullie. (hint) Problem cultist phags? :trollface:

Ik ben geen culist vriend:yarly:

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:39 ----------

Ik stem op Suicide Sid

Hij loopt de boel echt zwaar op te naaien.

Wacht gewoon totdat die vier op mijn lijstje het hoekje achter zijn, dan mogen jullie mij en masse de nek omwringen. Jij lijkt me alleszins niet verdacht: je pusht ook alleen maar en beschermt niemand. Gewoon een teken van dat je het net zoals ik, niet weet.

Kan ook, tenslotte herinner ik me deze post nog van je

Ik ben heimelijk verliefd op jullie twee. Als ik fap dan fantaseer ik over jullie. (hint) Problem cultist phags? :trollface:

:heart:,

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 12:41 ----------

[/COLOR]Ik stem op Suicide Sid

Hij loopt de boel echt zwaar op te naaien.

Nu weet ik niet meer wat ik moet stemmen :(

Ja ik naai de boel op. Ik geloof heilig dat Pinda een wolf is en ben begaan met de toekomst van dit dorp. Jullie gaan me toch niet ophangen omdat ik begaan ben? Ik bescherm niemand en jullie moeten niet op Pinda stemmen ondanks twee solide argumenten.

Ja ik naai de boel op. Ik geloof heilig dat Pinda een wolf is en ben begaan met de toekomst van dit dorp. Jullie gaan me toch niet ophangen omdat ik begaan ben? Ik bescherm niemand en jullie moeten niet op Pinda stemmen ondanks twee solide argumenten.

Ik vind je maar een dorpsgek.:)

Soms is offensie de beste manier van defensie dat gezegd te hebben vind ik suïcide Sid ook best wel verdacht

ok I throw in the towel. I'm out.

Kunnen de spelers die meedoen en dood zijn; allemaal in de startpost geplaatst worden anders moeten we zoeken.

btw: ik denk dat we Pi(e)Pa moeten beschermen en nken

Wanneer wordt t nacht? moeten weten hoeveel tijd we nog hebben om te stemmen:D

Degene die het hardst roepen...

Ik denk dat de hoofdrollen aan.de meet actieve members zijn gegeven, dus.sws dat z1000 onze hex is die lekkere chemicaliën mengt :D tover ff wat 4fmp

"Zij die er het meest over praten, zijn zij die er het minst van eten"
McCain

Ofwel zij die er het minst over praten zijn zij die er (mensenvlees) het meest van eten, Pinda.

Bij deze quote neem ik afscheid en wacht ik op mijn straf.

Vanavond hebben ze john de wolff bij studio voetbal te gast, ik hoorde dat er iemand zwaar fan was van feijenoord

• Topic Starter Topic Starter
Is het spel al begonne?

Heb al gestemd, anders zou ik nu ook naar sid neigen.

Als iemand opgehangen is of opgegeten door de wolf krijgen we dan zijn/haar rol te weten?

Terug
Naar boven