MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

:roflol: Couldn't care less. Wat erger is is dat jullie je laten opnaaien door iemand die lukraak wat roept.
Slaaplekker iedereen <3

Ik begrijp je helemaal ben zelf ook vaak genoeg in een vroege ronde genaaid (ook wel eens door ieman die de wolf bleek te zijn) maarja er moet toch iemand opgehangen worden he :P
vind het wel een mooie morgen voor een ophanging overigens :).

Ok, dit is nog allemaal goed uitgedraaid voor me (tenzij de wolven me deze nacht van kant gemaakt zouden hebben, wat dom van ze zou zijn, want na de ophanging van pinda zal ik wel verkozen worden voor aan de galg).

Ok, dit is nog allemaal goed uitgedraaid voor me (tenzij de wolven me deze nacht van kant gemaakt zouden hebben, wat dom van ze zou zijn, want na de ophanging van pinda zal ik wel verkozen worden voor aan de galg).

Denk dat je idd de lul bnt. Je had de vorige x 4 stemmen tegen, dus de cultisten zullen andere wel over halen om jou te vermoorden:eek:

Ben wel benieuwd wie er opgevreten is.
Ik heb nog geen hap uit mijn lijf gevoeld dus zal wel goed zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Na veel heen en weer geschreeuw valt het iemand op dat het buiten al aan het schemeren is. "We moeten snel zijn!" "Is er iemand die zich vrijwillig opoffert vandaag?", vraagt de burgemeester. Uiteraard reageert er niemand. "Alsof de wolf dat zou doen", reageert iemand schamper. "Oké. Dan is het nu tijd om je stem uit te brengen". In eerste instantie houdt iedereen zijn mond, tot er uit de groep een naam valt. "Peanuthead95!" "Waarom ik?!" "Omdat ik in een visioen zag dat je maar één been hebt, daarom!". Ondanks dat niemand de redenering begrijpt, vallen mensen hem bij. "Ja! We maken die pinda af!" "Pinda!" "Zijn kop moet geroosterd worden!". Steeds meer mensen vallen hen bij, waarbij zij de andere stemmen overschreeuwen. Een enkele "Thielen" of "Suicide Sid" wordt geen gehoor aan gegeven.
In alle commotie probeert Peanuthead95 te ontsnappen, maar iemand is hem te snel af, en werkt hem met een bodyslam op de grond. Snel wordt hij opgetild en naar een zware eikenhouten tafel gebracht. Daar houden ze hem vast, terwijl de eigenaar van de Taveerne richting het vuur loopt. "Kijk eens, smerige wolf, wat ik hier voor je heb!"
DSC02915.jpg

Hij komt terug met een pook die al de hele dag in het brandende houtsvuur heeft gelegen. "Nee! NEE!!", schreeuwt Peanuthead95, maar hij is machteloos. Krijsend als een varken moet hij zijn lot ondergaan; de pook wordt anaal ingebracht en doorgeduwd tot zijn longen zijn doorboord. In zijn laatste seconden van bijzijn, verstommelt het krijsen, en spuugt Peanuthead95 bloed uit.
"in naam van Arnold, Zyzz en de heilige weightgain, Amen. heer, accepteer dit offer en bescherm ons komende nacht tegen het geweld van de wolf. Keer hem niet de rug toe om zijn zonden, hij weet niet wat hij doet. Bescherm peanuthead95 en gewoonlekkel in de hemel. U doet immers altijd goed. Geef ons de moed om morgen opnieuw elkaar te confronteren, en goed te doen. Roidrage zal ons daar weinig goed bij doen. amen"
Enkele mannen tillen het levenloze lichaam van Peanuthead95 naar de grote haard en hangen hem aan het spit. De geur van brandend vlees en het geluid van knappende zweren van kokend bloed zal hen die nacht allen achtervolgen...

Peanuthead95 is dood - hij was Cultist
*Het is nacht*

nightfall.jpg

Jullie mogen uiteraard door blijven discussieren, hints geven of ontcijferen en het verhaal belachelijk maken. Stemmen heeft weinig nut, aangezien iedereen "slaapt". Van enkelen verwacht ik een PM met daarin een naam. @Meisje, je bent niet verplicht dit te doen.

Happy hunting!

Laatst bewerkt:
Denk dat je idd de lul bnt. Je had de vorige x 4 stemmen tegen, dus de cultisten zullen andere wel over halen om jou te vermoorden:eek:

Hopen dat Pinda een wolf was, dan is het misschien moeilijker om de andere deelnemers te overhalen om mij te laten hangen :)

edit: lees net, hij was cultist. Not bad :) Iedereen die pinda beschermde, is verdacht :)

Wie is er nou opgegeten?

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 09:18 ----------

Hopen dat Pinda een wolf was, dan is het misschien moeilijker om de andere deelnemers te overhalen om mij te laten hangen :)

edit: lees net, hij was cultist. Not bad :)

....

Laatst bewerkt:
Niemand opgegeten?

Peanuthead een cultist, had ik niet verwacht.
Dan is Suicide Sid misschien zo slecht nog niet...
Moeilijk moeilijk... Who will be next?

haha slechte zaak dit. heerlijk om te zien hoe de echte hints over het hoofd worden gezien. en iedereen maar afgaat op ruklake roepingen van wat personen.

succes,

20.

haha slechte zaak dit. heerlijk om te zien hoe de echte hints over het hoofd worden gezien. en iedereen maar afgaat op ruklake roepingen van wat personen.

succes,

20.

You're another cultist? Hoezo is 't een slechte zaak, we hebben een cultist.

Oke keep on going.
succes met de wolf.

20.

Laatst bewerkt:
Vorige ronde was sowieso lukraak. Het was vorige ronde wel interessant om terug te kijken wie wie beschermde en waarom. Denk dat iedereen die Pinda heel hard ter bescherming kwam best wel eens aan de "tand" gevoeld mag worden.

Vorige ronde was sowieso lukraak. Het was vorige ronde wel interessant om terug te kijken wie wie beschermde en waarom. Denk dat iedereen die Pinda heel hard ter bescherming kwam best wel eens aan de "tand" gevoeld mag worden.

Oke aangezien ik niet voor niks opgevreten wil worden wil ik jullie dan toch maar instructies geven over de volgende te doden verdachten voordat het te laat is:

Daniel20
Starter20
Orgineel

Dit zijn de cultisten.

Bye guys:janken:

Mag ik misschien bescherming krijgen van de jager? :D

Laatst bewerkt:
Oke aangezien ik niet voor niks opgevreten wil worden wil ik jullie dan toch maar instructies geven over de volgende te doden verdachten voordat het te laat is:

Daniel20
Starter20
Orgineel

Dit zijn de cultisten.

Der zijn er meer... zal zo mijn lijstje posten ;)..

Edit: wilde eigenlijk wachten totdat t weer dag is,, aangzn ik dan niet meer vermoord kan worden maar zal t nu maar doen voordat de wolf besluit om mij deze nacht op te eten..

Dit lijstje heb ik gisteravond al gemaakt & ik verwachtte al dat Peanut een Cultist was dus hier is mn lijstje .

1. daniel20 Cultist
2. kidmonster stemL Peanut
3. IMBAatwork stemL Thielen
4. Anu cultist stem: suicide sid
5. Thielen stem: Peanut
6. Bosshogg
7. Peerebaum Online na 24.00
8. FabulaActaEst
9. Rob P stem: Peanut
10. Peanuthead95 cultist
11. Suicide Sid Stem: Peanut
12. Starter20 stem: Daniel20
13. Aether online na 24.00
14. sezer0sezer Stem: Peanut
15. Remi AFCA stem: peanut
16. Primo Victoria * online na 24.00
17. White Knight cultist stem: suicide sid online na 24.00
18. origineel cultist stem: suicide sid
19. Logical stem: Peanut
20. Buffalo Billy stem: Peanut
21. kazamafury
22. PiePa online na 24.00
23. z1000 Burger stem: suicide sid
24. pasta saus stem: Peanut
25. Lork. online na 24.00

26. Maxiamento wolfjager stem: Peanut
27. BobbyV Wolfjager

Bepaalde mensen waren online na 24.00 (nacht dus) dus heb ik bijgehouden doordat de jager, heks, meisje & wolf moeten pm'en naar kwarkvarken... Zo is t al wat waarschijnlijker wie dat kunnen zijn. Succes... Inb4 dead.. Protection please.:D

Laatst bewerkt:
Als ik alles teruglees, springt Anu er ook wel uit voor mij. Hij zat wel heel erg de kant van Pinda aan het trekken en iedereen tegen mij te keren (terwijl niemand Pinda moest stemmen van me). Maar ik zou het eigenlijk gewoon niet weten.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 10:01 ----------

Der zijn er meer... zal zo mijn lijstje posten ;)..

Edit: wilde eigenlijk wachten totdat t weer dag is,, aangzn ik dan niet meer vermoord kan worden maar zal t nu maar doen voordat de wolf besluit om mij deze nacht op te eten..

Dit lijstje heb ik gisteravond al gemaakt & ik verwachtte al dat Peanut een Cultist was dus hier is mn lijstje .

1. daniel20 Cultist
2. kidmonster stemL Peanut
3. IMBAatwork stemL Thielen
4. Anu cultist stem: suicide sid
5. Thielen stem: Peanut
6. Bosshogg
7. Peerebaum Online na 24.00
8. FabulaActaEst
9. Rob P stem: Peanut
10. Peanuthead95 cultist
11. Suicide Sid Stem: Peanut
12. Starter20 stem: Daniel20
13. Aether online na 24.00
14. sezer0sezer Stem: Peanut
15. Remi AFCA stem: peanut
16. Primo Victoria * online na 24.00
17. White Knight cultist stem: suicide sid online na 24.00
18. origineel cultist stem: suicide sid
19. Logical stem: Peanut
20. Buffalo Billy stem: Peanut
21. kazamafury
22. PiePa online na 24.00
23. z1000 Burger stem: suicide sid
24. pasta saus stem: Peanut
25. Lork. online na 24.00

26. Maxiamento wolfjager stem: Peanut
27. BobbyV Wolfjager

Bepaalde mensen waren online na 24.00 (nacht dus) dus heb ik bijgehouden doordat de jager, heks, meisje & wolf moeten pm'en naar kwarkvarken... Zo is t al wat waarschijnlijker wie dat kunnen zijn. Succes... Inb4 dead.. Protection please.:D

Was zelf ook denk ik, online na 24.00 :p

Als ik alles teruglees, springt Anu er ook wel uit voor mij. Hij zat wel heel erg de kant van Pinda aan het trekken en iedereen tegen mij te keren (terwijl niemand Pinda moest stemmen van me). Maar ik zou het eigenlijk gewoon niet weten.

Anu is misschien mogelijk een cultist maar ik zal eerder kijken naar de mensen die peanuthead op een zo subtiel mogelijke wijze proberen te beschermen. De bovengenoemde weet ik het zeker van.

Terug
Naar boven