XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Ik stem ook Peanut

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik morgen een belangrijke afspraak heb, pak ik een wat langere nacht. Vanavond zal de nacht uiteraard vallen. De stemmen die na 0.00 binnenkomen zullen niet worden geteld. Morgenochtend zal ik de nacht "officieel" aankondigen met het onthoofden/ophangen of whatever ik voor leuks ik kan bedenken.
Succes nog met elkaar overhalen om eventueel op iemand anders te stemmen. Als je je stem wil veranderen, dan plaats je gewoon je nieuwe stem, je oude zal automatisch vervallen.

[spooky mode] "Slaap lekker!" [/spookymode]

Omdat ik morgen een belangrijke afspraak heb, pak ik een wat langere nacht. Vanavond zal de nacht uiteraard vallen. De stemmen die na 0.00 binnenkomen zullen niet worden geteld. Morgenochtend zal ik de nacht "officieel" aankondigen met het onthoofden/ophangen of whatever ik voor leuks ik kan bedenken.
Succes nog met elkaar overhalen om eventueel op iemand anders te stemmen. Als je je stem wil veranderen, dan plaats je gewoon je nieuwe stem, je oude zal automatisch vervallen.

[spooky mode] "Slaap lekker!" [/spookymode]

Slaaplekker held xxx

Volgens mij is Peanuthead de wolf, luister naar mijn verklaring:
- Hij roept "het is een schande!". Het is altijd zo dat degene die het hardst van de daken schreeuwt zelf de schuldige is.
- Hij heeft één been. Waarschijnlijk eens tijdens zijn nachtelijke escapades als wolf, vastgezeten in een wolfsklem met één van zijn poten/benen. Het vervolg vertelt zich vanzelf.

Nuff' said. Mijn stem voor executie gaat naar Pinda.

een van de eerste posts toen het spel net begon.. bedankt dat je ons op de verkeerde been zet
ik verkiez suicide sid

Voordat we suicide sid gaan verdenken. Hij zei al dat hij dacht het pinda was voor dat het spel begon
De argumenten tegen mij zijn ook ijzersterk.
Het zou verder ook wel erg voor de hand liggen dat ik een weerwolf zou zijn, aangezien ik al een opmerking maakte over Taylor Lautner.

Als ik jullie was zou ik eerder iemand verdenken die tot nu toe redelijk op de achtergrond blijft en niets tot weinig zegt, maar goed, dat ben ik.

De argumenten tegen mij zijn ook ijzersterk.
Het zou verder ook wel erg voor de hand liggen dat ik een weerwolf zou zijn, aangezien ik al een opmerking maakte over Taylor Lautner.

Als ik jullie was zou ik eerder iemand verdenken die tot nu toe redelijk op de achtergrond blijft en niets tot weinig zegt, maar goed, dat ben ik.

het is een conspiracy dat ze jou schuldig maken!! stomme buurtbewoners uit dit k*tdorp zijn jaloers.

Het maakt al niet meer uit je hangt toch al peanut.

Laatst bewerkt:
Suicide Sid

Praat teveel. Klopt niet!

:roflol: Couldn't care less. Wat erger is is dat jullie je laten opnaaien door iemand die lukraak wat roept.
Slaaplekker iedereen <3

assaulted-peanut.jpg

Het is ruud. zeker

Bobbyv! Weerwolf uit de bijlmer!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven