Iedereen valt die nacht moeilijk in slaap. Sommigen proberen zelfs wakker te blijven.
Ha! Alsof zij zich zouden kunnen redden als de wolf eenmaal hun huis is binnengedrongen.
Slechts twee mensen zijn die nacht zeker van veiligheid; de jager en Starter20. Laat in de avond besluiten zij leuke foto's te maken voor het nageslacht, mochten ze nog door de wolf worden opgegeten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele straten verderop schuilt er echter een monster in de schaduw. Zeker wetende dat hij niet wordt bekeken, gebruikt hij één van zijn nagels om een slot te forceren.
Stilletjes breekt het open, waarop de wolf naar binnen sluipt. Tree voor tree tript hij naar boven, richting de slaapkamer waar een luid gesnurk van een nieuwkomer alle andere geluiden overstemt.
In de kamer besluit de wolf eerst rustig rond te kijken, wetende dat hij na zijn gruweldaad snel zal moeten zijn. Dit is immers de kamer van een nieuwkomer die zichzelf introduceerde als "wolfjager".
Een trieste bedoeling is deze man wel, niet alleen overdag, maar ook 'snachts kwijlt hij als een imbeciel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uit de weinige woorden die hij overdag sprak, bleek al dat hij zwakbegaafd was. Of hij nu al kon stemmen, hij weet niet wat hem zo direct zal overkomen.
In al zijn geestelijke achterstand heeft de beste vent schizofrenie ontwikkeld en waande hij zich een anarchist.
De wolf vind tussen de onnozelheden als een lege bal en een oud zwart woordenboek niets van waarde en richt zijn aandacht opnieuw naar de slapende man.
Deze is ondertussen lichtelijk wakker geworden, maar ziet niets in het donker. Ineens hoort hij rechts naast zich een luid gesnuif. Hij kijkt naar rechts en ziet een grijnzende mond vol ontblote tanden.
De ogen van de wolf gaan open en nog voordat hij een kreet kan slaken wordt zijn keel open gebeten. De wolf doet zich de rest van de nacht rustig tegoed aan de hoeveelheid proteinen in het mensenvlees.
De volgende ochtend, na het ontbijt komt het gehele dorp weer bij elkaar. Iedereen is opgelucht elkaar weer te zien en zij menen de wolf al gedood te hebben.
Zij zijn de nieuwkomers echter vergeten, tot Maxiamento hijgend komt aangerend.
"Hij is dood!" "Wie? De wolf?" "Nee, BobbyV!" Het enige waar de wolf zich niet aan heeft tegoed gedaan zijn voeten en neus."
De onrust neemt weer toe onder de bevolking, zij staan immers weer voor een lastige keuze deze dag.
BobbyV is dood (wolf) - hij was Gek (anarchist)
Het is weer dag!
1. daniel20
2. kidmonster
3. IMBAatwork
4. Anu
5. Thielen
6. Bosshogg
7. Peerebaum
8.
9. Rob P
10.
11. Suicide Sid
12. Starter20
13. Aether
14. sezer0sezer
15. Remi AFCA
16. Primo Victoria
17. White Knight
18. origineel
19. Logical
20. Buffalo Billy
21. kazamafury
22. PiePa
23. z1000
24. pasta saus
25. Lork
26. FabulaActaEst
27. maxiamento
28.
Dood:
8. gewoonlekkel - Geliefde
10. Peanuthead95 - Cultist
28. BobbyV - Gek (Anarchist)
Ik denk dat er sowieso wat fouten zijn gemaakt in de spelregels. En dat of starter20 of daniel20 al vroegtijdig, voor dat het nacht werd al een PM heen en weer gestuurd hadden naar varken. Als meisje en wolf. Anders kan ik het niet verklaren.
Ik bevestig "snachts" alleen dat ik de pm heb ontvangen. Pas nadat ik een nieuwe post heb geplaatst krijgen de heks (en evt meisje & wolf) hun PM. Dit om te voorkomen dat er vroegtijdig al nieuwe info gelekt kan worden etc.