MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Dat jij me op nummer 2 zet :( hopelijk ben ik nog wel nummer 1 in je hart! ik vind nog steeds dat we als eerst de stille moeten vermoorden!

Ben ik t niet mee eens..We hebben 4 inactieve leden... T is uitgesloten dat 1 van hun een cursist is... naja niet uitgesloten, maar de 4 inactieve stemmen niet,,, dus zelfs als 1 van hun cursist is, is die nutteloos omdat degene niet stemt...

Daarbij hebben we de heks... die kan vragen of 1 van die inactieve leden de wolf is.. Vervolgens vermoorde wij alle verdachte personen waarvan we denken dat die cursist, dorpsgek of anarchist is... De kans dat we zo iemand vermoorden die we ook daadwerkelijk dood moeten hebben is zo toch vele malen groter?

Ook is 't niet uitgesloten dat de wolf 1 van de verdachte actieve leden is.

Ben ik t niet mee eens..We hebben 4 inactieve leden... T is uitgesloten dat 1 van hun een cursist is... naja niet uitgesloten, maar de 4 inactieve stemmen niet,,, dus zelfs als 1 van hun cursist is, is die nutteloos omdat degene niet stemt...

Daarbij hebben we de heks... die kan vragen of 1 van die inactieve leden de wolf is.. Vervolgens vermoorde wij alle verdachte personen waarvan we denken dat die cursist, dorpsgek of anarchist is... De kans dat we zo iemand vermoorden die we ook daadwerkelijk dood moeten hebben is zo toch vele malen groter?

Ook is 't niet uitgesloten dat de wolf 1 van de verdachte actieve leden is.

het is niet uitgesloten nee. maar aangezien nog niemand opgegeten is blijf ik het verdacht vinden!
en aan inactieve members hebben we toch niks, want of ze wachten af tot later in het spel om zo hun hachje veilig te stellen. of ze zijn niet van goede aard en willen zo min mogelijk opvallen (cultfags wolf (evil?) burgemeester ect.

Dus als we de inactieve dorpsgenoten op de brandstapel gooien kunnen we ze teminste uitsluiten en verder gaan met ons dorpleven.

Welke van de inactieve leden was er vannacht dan online?
Want dat zou dan wel verdacht zijn.

Ik verdenk deze inactieve dorpsgenoten.
Bosshogg,
Primo Victoria,
Kazamafury,
FabulaAtaEst

Mogen we niet stemmen voor een massamoord (A) ?

Degene die het hardst loopt te schreeuwen en mensen aan te wijzen is vaak degene die iets heeft te verbergen en wil de aandacht op iemand anders vestigen. Ik weet alvast op wie ik ga stemmen.

Hier is mn lijst :

1. daniel20 Cultist
2. kidmonster stemL Peanut
3. IMBAatwork stemL Thielen
4. Anu cultist stem: suicide sid
5. Thielen stem: Peanut
6. Bosshogg
7. Peerebaum Online na 24.00
8. FabulaActaEst
9. Rob P stem: Peanut
10. Peanuthead95 cultist
11. Suicide Sid Stem: Peanut
12. Starter20 stem: Daniel20
13. Aether online na 24.00
14. sezer0sezer Stem: Peanut
15. Remi AFCA stem: peanut
16. Primo Victoria * online na 24.00
17. White Knight cultist stem: suicide sid online na 24.00
18. origineel cultist stem: suicide sid
19. Logical stem: Peanut
20. Buffalo Billy stem: Peanut
21. kazamafury
22. PiePa online na 24.00
23. z1000 Burger stem: suicide sid
24. pasta saus stem: Peanut
25. Lork. online na 24.00

26. Maxiamento wolfjager stem: Peanut
27. BobbyV Wolfjager

het is niet uitgesloten nee. maar aangezien nog niemand opgegeten is blijf ik het verdacht vinden!
en aan inactieve members hebben we toch niks, want of ze wachten af tot later in het spel om zo hun hachje veilig te stellen. of ze zijn niet van goede aard en willen zo min mogelijk opvallen (cultfags wolf (evil?) burgemeester ect.

Dus als we de inactieve dorpsgenoten op de brandstapel gooien kunnen we ze teminste uitsluiten en verder gaan met ons dorpleven.

Klopt..dat is ook t vervelende.. we weten niet of kwarkvarken geen verhaal geschreven heeft vanwege t ontbreken van de pm van wolf, pm van jager, gebrek aan tijd of misschien is kwarkvarken van plan een verhaal te schrijven zodra t ochtend begint te worden... dat weten we dus allemaal niet.

Maargoed als we t er allemaal over eens kunnen worden om inactieven te vermoorden vindt ik t ook prima...

z1000 is duidelijk Anarchist. Mag wel hangen van mij.

Maar voor nu gaat mijn strategie zijn: stemmen wat daniel20 stemt, en als dat niet de dood van een wolf oplevert => daniel20 wegstemmen :)

Daarna wil ik ook wel meedoen met het wegstemmen van inactievelingen.

z1000 is duidelijk Anarchist. Mag wel hangen van mij.

Maar voor nu gaat mijn strategie zijn: stemmen wat daniel20 stemt, en als dat niet de dood van een wolf oplevert => daniel20 wegstemmen :)

Daarna wil ik ook wel meedoen met het wegstemmen van inactievelingen.

Ik ga zoiezo niet met daniel20 meestemmen,,, daniel20 is naar mijn mening een cultist... strax vermoorden we de jager, heks, of meisje.. dat risico kunnen we niet nemen.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 15:11 ----------

Degene die het hardst loopt te schreeuwen en mensen aan te wijzen is vaak degene die iets heeft te verbergen en wil de aandacht op iemand anders vestigen. Ik weet alvast op wie ik ga stemmen.

Heb je al een Pm gestuurd naar kwarkvarken?:rolleyes:

Ik ga zoiezo niet met daniel20 meestemmen,,, daniel20 is naar mijn mening een cultist... strax vermoorden we de jager, heks, of meisje.. dat risico kunnen we niet nemen.

Ik denk dat ons dat veel informatie gaat geven als we hem volgen, ook als het uiteindelijk betekent dat we een belangrijk persoon laten hangen. Dan weten we toch genoeg? Wie heulde er met hem en pinda mee in de eerste ronde? Mocht het een wolf of cultist opleveren, kunnen we hem en de vermeende Pm's die hij krijgt, al wat meer vertrouwen. Vanaf het moment dat hij al dan niet de bal mislslaat weten we redelijk veel.

Ik denk dat het raadzaam is even de nacht af te wachten mensen..

:roflol::roflol::roflol: dit topic. Ik ga stuk :roflol:

Ik denk dat ons dat veel informatie gaat geven als we hem volgen, ook als het uiteindelijk betekent dat we een belangrijk persoon laten hangen. Dan weten we toch genoeg? Wie heulde er met hem en pinda mee in de eerste ronde? Mocht het een wolf of cultist opleveren, kunnen we hem en de vermeende Pm's die hij krijgt, al wat meer vertrouwen. Vanaf het moment dat hij al dan niet de bal mislslaat weten we redelijk veel.

Oke ik snap t...Ja dat is dan wel goed...alleen t heeft alleen zin zodra kwarkvarken er weer bij vermeld wat de rol was van de vermoorde persoon... maargoed... ik doe mee, bij deze

Maar als daniel20 PM's krijgt cheat hij, cheaters mogen van mij ook hangen !!

Maar als daniel20 PM's krijgt cheat hij, cheaters mogen van mij ook hangen !!

Als we geen cultist of wolf hebben hangt ie ook.. Geloof niet dat ie cheat.. Iemand die cheat zegt dat niet natuurlijk.. Ik denk dat Daniel cultist, wolf of meisje is. Achja we zullen t hoogstwaarschijnlijk overmorgen zien.

Ik kan niet meer wachten totdat er iemand is opgegeten en geëxecuteerd wordt :)

Terug
Naar boven