AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Starter20

Argumenten?

pure speculaties.

T boeit me eerlijk gezegd niet zoveel wie we vermoorden... Cultisten zijn denk ik wel bekend....White Knight & orgineel zijn duidelijk cultisten. Dus gaan we voor de veilige keus.. of een random dead in de hoop dat we de wolf te pakken hebben..?

Der zijn vast wel meer cultisten maar zie er vast 1 over t hoofd... heb nog een paar twijfel gevallen,, maar om alles bekend te maken maakt mij ook een target.. zowel voor de cultisten als de wolf dus hou bij deze bij twijfel gevallen liever me mond:)

moet ik nu zeggen wie de wolf is ofzo? ik heb dat al via pm gekregen...

oh ik zie net dat ik moet stemmen wie de wolf is, de wolf ist Daniel20

son: daddy do you know who the wolf ist
dad: maybe you should ask the cultist
son: why?
dad: because he knows who the wolf ist
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke keep on going.
succes met de wolf.

20.

wanneer mag ik weer stemmen? ik ben het spuugzat dat ik als cultist wordt aangezien. ik weet wie de wolf is en ik weet ook wie het meisje is (via betrouwbare pm's).

dus, su en laat me mijn stem uitbrengen.

Tja.. dat is betrouwbaar, ik speel iig niet vals.

niet alleen cultisten weten dat.

waarom? ik speel niet vals, maar wie zegt dat ik dan per direct een cultist ben?

Nog een tip:

Hoe meer je post, des te eerder je wordt aangekeken als wolf/cultist. Wat een onzin.
Jullie bazeren jullie feiten op grapjes / instinkers etc. van mede forum leden.

Ach, ik ben benieuwd.

Groeten starter20, aka de wolf.

sowieso is daniel20 de wolf.

toch wel verband tussen daniel20 en starter20. Zijn het meisje en wolf of beide cultisten? of lullen ze allebei uit hun nek en zo ja waarom

T boeit me eerlijk gezegd niet zoveel wie we vermoorden... Cultisten zijn denk ik wel bekend....White Knight & orgineel zijn duidelijk cultisten. Dus gaan we voor de veilige keus.. of een random dead in de hoop dat we de wolf te pakken hebben..?

Der zijn vast wel meer cultisten maar zie er vast 1 over t hoofd... heb nog een paar twijfel gevallen,, maar om alles bekend te maken maakt mij ook een target.. zowel voor de cultisten als de wolf dus hou bij deze bij twijfel gevallen liever me mond:)

Waarom ben je er zo van overtuigd dat ik een cultist ben? Omdat ik iets anders dacht als het grote deel?

Waarom ben je er zo van overtuigd dat ik een cultist ben? Omdat ik iets anders dacht als het grote deel?

Mwah niet echt... is gwn een gevoel....daarbij weten de cultisten van elkaar wie t is... t lijkt me gwn sterk dt toen peanut ( de cultist) gekozen werd door iedereen.. dat de medecultisten dachten van "ow we willen niet opvallen dus we stemmen ook maar op peanut" ....

Ik weet gewoon zeker dat je een cultist bent... en uiteindelijk wanneer je dood bent zal dat blijken;)

Remi AFCA

gedraagt zich verdacht imo :o

Is wel moeilijk om te raden :s

Is wel moeilijk om te raden :s

Is ook pas de 2e dag he ;p. Zie het als cluedo daar weet je het ook niet na pas 2 beurten.

Als het goed is zouden een aantal van ons naar daniel20 luisteren vandaag dus ik wacht tot deze zijn stem heeft uitgebracht.

late we gewoon van onderaan de lijst beginnen en dan naar boven werken ;P

Waarom is de openingspost veranderd om 18.34?

Ik wacht tot daniel20 zijn stem uitbrengt. Ik ga hem volgen en zien wat het geeft, denk dat als we deze tactiek massaal volgen we de volgende ronde al direct een pak meer info kunnen krijgen over wie te vertrouwen is en wie niet.

(zijn er één of meerdere wolven in het spel, btw?)

Mocht ik de stem van Daniel20 niet meer zien kwarkvarken, dan mag je mijn stem bij die van hem tellen.

Terug
Naar boven