Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ben het wel eens met het idee om een ronde naar daniel20 te luisteren en als het niet klopt hebben we weer wat extra vlees om onze proteïnebehoeften te voldoen.

De volgende stap zou inderdaad de inactieve leden wegstemmen kunnen zijn.

Vind overigens ook dat Z1000 wel erg veel aan het kloten is maar niet gevaarlijk overkomt, negeren is ook een optie?

Zou de heks haar brouwsel trouwens een magische proteïneshake zijn :P

sowieso is daniel20 de wolf.

hij bijt heel de tijd nogal fel van zich af.

Starter20 is de dorpsgek, daar komt nix zinnigs uit :D

En maar schreeuwen en ondertussen weten ze niks he :roflol:

wat mij opvalt is dat starter20 verdacht veel naar daniel wijst. Is daar een reden voor?

Misschien is 1 van de 2 het meisje en de ander de wolf? of zijn het allebei cultisten?

Ik denk dat er sowieso wat fouten zijn gemaakt in de spelregels. En dat of starter20 of daniel20 al vroegtijdig, voor dat het nacht werd al een PM heen en weer gestuurd hadden naar varken. Als meisje en wolf. Anders kan ik het niet verklaren. Tenzij ze allebei bullshit uitspreken. Als ik dan al het materiaal bij elkaar gezien te hebben denk ik toch dat starter20 misschien de wolf is. :trollface: starter20?

Laatst bewerkt:
ik draag inderdaad wel de hele dag schaapskleren

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:02 ----------

starter 20... daniel 20...

they might be.... ONE PERSON!z1Z!z!Z1Z!z!!!

ik wil wel bij het meisje slapen om haar te beschermen

En maar schreeuwen en ondertussen weten ze niks he :roflol:

wat mij opvalt is dat starter20 verdacht veel naar daniel wijst. Is daar een reden voor?

Misschien is 1 van de 2 het meisje en de ander de wolf? of zijn het allebei cultisten?

Ik denk dat er sowieso wat fouten zijn gemaakt in de spelregels. En dat of starter20 of daniel20 al vroegtijdig, voor dat het nacht werd al een PM heen en weer gestuurd hadden naar varken. Als meisje en wolf. Anders kan ik het niet verklaren. Tenzij ze allebei bullshit uitspreken. Als ik dan al het materiaal bij elkaar gezien te hebben denk ik toch dat starter20 misschien de wolf is. :trollface: starter20?

Waarom probeer jij zoveel verwarring te veroorzaken?

misschien beter wachten op een verhaal van kwakvarken :roflol: dit is gokken en trollen met de pet op

Haha goed geprobeerd. Nee ik ben heel iemand anders als dat jij denkt!:p

Nu ik de laatste pagina's een beetje aan het doorlezen ben, je kan weleens gelijk hebben wat Daniel en Starter betreft!

Zie je. :) Laten we starter maar gewoon gaan hangen. Ik vertrouw m niet

Laatst bewerkt:
natuurlijk... hang de starter maar weer... story of my life
okayguy.jpg

wat maakt het uit of de mogelijke wolf na 24:00 uur online is, hij kan toch ook gewoon om 10 uur ofzo een pm sturen wie die wilt kille?? zie ik geen rede in dat die personen de wolf kunnen zijn

Kwarkvarken vertel ons wie er opgegeten is !!!

Is er nou al iemand opgegeten?

Is er nou al iemand opgegeten?

Denk t niet,, anders had ie allang t verhaal geschreven, want kwarkvarken leest al een tijdje mee... dit betekent dat de heks, jager of wolf nog geen pm gestuurd heeft... Dus zoiezo 1 van hun is nu niet online lijkt me... anders had degene al een pm gestuurd..

Terug
Naar boven