XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Als starter bij de jager is kan hij dus niet de wolf zijn.

Als starter bij de jager is kan hij dus niet de wolf zijn.

Wat een wijze woorden.

Ik ken er ook één:

als ge in twee helften zit te kakken,hebt ge waarschijnlijk uw tanga niet laten zakken.

edit: lees het nu anders. Jawel de jager kan bij de wolf zitten zonder het te weten.

Ik stem ook voor starter20... Kom maar op met die gloeiende staaf.

Wat een wijze woorden.

Ik ken er ook één:

als ge in twee helften zit te kakken,hebt ge waarschijnlijk uw tanga niet laten zakken.

edit: lees het nu anders. Jawel de jager kan bij de wolf zitten zonder het te weten.

Hoe lees je het dan?
Als je me weet te overtuigen ga ik met je mee!

Oke starter is wel een hele lekkere wolf. Laten we hem maar sparen:o :trollface:

Laatst bewerkt:
ik stem BossHogg

Ik heb iets gemist. Vanwaar die algemene vete tegen starter20?

Ik verdenk Remi AFCA haha, heb daarom ook op hem gestemd.. Hij gedraagt zich vreemd lol

pff, ik ga slapen. Zware training gehad. Ik vertrouw er op dat kwarkvarken mijn stem bij die van Daniel20 optelt :)

Starter20

pff, ik ga slapen. Zware training gehad. Ik vertrouw er op dat kwarkvarken mijn stem bij die van Daniel20 optelt :)

Graag hetzelfde doen voor mij kwarkvarken.

Hoewel ik denk dat starter20 het niet gaat overleven op dit tempo :p.
Weet je waar ik morgenochtend zin in heb. Een ouderwetse steniging :).

• Topic Starter Topic Starter
Graag hetzelfde doen voor mij kwarkvarken.
Weet je waar ik morgenochtend zin in heb. Een ouderwetse steniging :).

Done.
Maar aangezien het nu al "dag" is, loopt deze door tot middernacht morgenavond. Zo heeft iedereen de tijd om rustig te stemmen.

Wegens het grote aantal zeer actieve spelers zal vanaf morgenavond het spel gelijk lopen aan het echte leven. Dit houdt in dat ik 'savonds om 10 uur (dus niet meer middernacht) de stemmen ga tellen en een verhaal neerplemp. 'sochtends om 10 uur begint de dag.
Uiteraard is het toegestaan om 'snachts al je stem voor overdag te laten horen, en overdag (via PM) je stem voor aankomende nacht.

Mocht iets niet duidelijk zijn, let me know.

Terug
Naar boven