MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Done.
Maar aangezien het nu al "dag" is, loopt deze door tot middernacht morgenavond. Zo heeft iedereen de tijd om rustig te stemmen.

Wegens het grote aantal zeer actieve spelers zal vanaf morgenavond het spel gelijk lopen aan het echte leven. Dit houdt in dat ik 'savonds om 10 uur (dus niet meer middernacht) de stemmen ga tellen en een verhaal neerplemp. 'sochtends om 10 uur begint de dag.
Uiteraard is het toegestaan om 'snachts al je stem voor overdag te laten horen, en overdag (via PM) je stem voor aankomende nacht.

Mocht iets niet duidelijk zijn, let me know.

Dus de nacht begint niet vandaag om 24.00 maar morgen om 22.00?

Iedereen weet wie de burgemeester is? Nou ik niet???

Ik blijf bij Suicide Sid
Valt me wel hard op hoe hard Remi zen best doet, klopt ook iets niet.

Stem op remi AFCA.

Dat is dat duidelijk.

@starter20: ich vind das nicht so goed. Rare theorien zijn raar. Zo gaat het spel nog lang duren.

Something smells really fishy. Waarom zijn er opeens zoveel mensen tegen remi... Klopt iets niet

Ik zou zeggen ga zo door jongens.. Ik begin wel door te krijgen wie de badguys zijn hier

Stem op remi AFCA.

Dat is dat duidelijk.

@starter20: ich vind das nicht so goed. Rare theorien zijn raar. Zo gaat het spel nog lang duren.

Meent ge da? Remi? Was juist één van de mensen waarvan ik dacht dat hij het niet was! Maar ok, mijn stem gaat dan uit naar REMI AFCA. Wee je gebeente mocht hij het niet blijken te zijn! Dan ga je aan de galg, snodaard!

edit: mij stem gaat naar daniel20.

Laatst bewerkt:
Meent ge da? Remi? Was juist één van de mensen waarvan ik dacht dat hij het niet was! Maar ok, mijn stem gaat dan uit naar REMI AFCA. Wee je gebeente mocht hij het niet blijken te zijn! Dan ga je aan de galg, snodaard!

Hij heeft wel actief meegedaan, maar verdacht vond ik het niet.
Maarja a deal's a deal. REMI AFCA.
Wel jammer dat we zo lang moeten wachten want het is hier echt een mooie zonnige morgen, perfect voor een steniging :p.

Terug
Naar boven