AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Nogmaals: Remi AFCA, omdat ik reageerde voor de 'morgen'

Ja wie is eigenlijk le burgemeester?

Stem blijft staan op STARTER20 :)

Laatst bewerkt:
haha WTF... ik ben de lul :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 08:37 ----------

Stem op remi AFCA.

Dat is dat duidelijk.

@starter20: ich vind das nicht so goed. Rare theorien zijn raar. Zo gaat het spel nog lang duren.

Hmmm... denk dat jij een cultist bnt dus dat je op mij stemt is niet zon verassing.

Meent ge da? Remi? Was juist één van de mensen waarvan ik dacht dat hij het niet was! Maar ok, mijn stem gaat dan uit naar REMI AFCA. Wee je gebeente mocht hij het niet blijken te zijn! Dan ga je aan de galg, snodaard!

Van jou had ik wel wat anders verwacht, maar ga je gang... zodra ik dood ben zal bijna iedereen die aan de goede kant staat er spijt van krijgen.

Hij heeft wel actief meegedaan, maar verdacht vond ik het niet.
Maarja a deal's a deal. REMI AFCA.
Wel jammer dat we zo lang moeten wachten want het is hier echt een mooie zonnige morgen, perfect voor een steniging :p.

Mij mag je best stenigen hoor.

Nogmaals: Remi AFCA, omdat ik reageerde voor de 'morgen'

Van jou verwachtte ik t al...

Van jou had ik wel wat anders verwacht, maar ga je gang... zodra ik dood ben zal bijna iedereen die aan de goede kant staat er spijt van krijgen.

Sorry dude, kan ook moeilijk geloven dat je een cultist of wolf bent. Maar ik zal wraak nemen mocht blijken dat je om niets hangt!

Sorry dude, kan ook moeilijk geloven dat je een cultist of wolf bent. Maar ik zal wraak nemen mocht blijken dat je om niets hangt!

Wat geruststellend...

maargoed ik kan wel in discussie gaan.. want er zijn zat manieren om te bewijzen dat ik de wolf niet ben.. maar 9 van de 10 hier zijn toch al gebrainwashed dus dat heeft weinig zin lijkt me. Voor nu wacht ik wel gewoon effies af.

Wat geruststellend...

maargoed ik kan wel in discussie gaan.. want er zijn zat manieren om te bewijzen dat ik de wolf niet ben.. maar 9 van de 10 hier zijn toch al gebrainwashed dus dat heeft weinig zin lijkt me. Voor nu wacht ik wel gewoon effies af.

Ik bedenk nu ook wel dat je pro pinda stemde... :s
Mja, kans is groot dat het starter20 wordt die hangt :)

Hmm stem toch nog op REMI AFCA om het spannend te maken.

Sowieso, als je hangt Remi, dan weten we een pak meer over daniel20 :)

It's for a good cause :)

Ik begin te twijfelen aan suicide sid.. Misschien wist hij toch wel meer over peanut dan we gedacht hadden. Ik vind de opoffering van een burger niet volstaan om iemand te ontmaskeren als leugenaar. Ik heb dan liever dat we daniel20 meteen hangen

Ik begin te twijfelen aan suicide sid.. Misschien wist hij toch wel meer over peanut dan we gedacht hadden.

dude, ik weet de ballen. Het leek me gewoon een goede strategie om daniel20 uit te testen. Dat wil zeggen dat er iemand wordt geofferd als die gast niet te vertrouwen valt, maar voor hetzelfde geld is hij dat wel. En ja, Remi zou gevoelsmatig nu ook verre van mijn n°1 verdachte zijn, meer nog voor mij is hij zelfs mssn wel de minst verdachte!

Je liegt suicide. Een betere strategie zou zijn om daniel20 te hangen om te zien of hij de waarheid spreekt we kunnen dan zijn rol zien als deze dan een goede zou zijn zouden we altijd nog zijn wens kunnen vervullen.

Ik begin te twijfelen aan suicide sid.. Misschien wist hij toch wel meer over peanut dan we gedacht hadden. Ik vind de opoffering van een burger niet volstaan om iemand te ontmaskeren als leugenaar. Ik heb dan liever dat we daniel20 meteen hangen

Nee idd.. ik probeer deze ronde gewoon te overleven...en ik hoop dat we dan voor morgen voor 22.00 de wolf ontmaskerd hebben... want ik zal misschien niet vandaag sneuvelen, maar dan zal t wel morgen worden.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 09:31 ----------

Je liegt suicide. Een betere strategie zou zijn om daniel20 te hangen om te zien of hij de waarheid spreekt we kunnen dan zijn rol zien als deze dan een goede zou zijn zouden we altijd nog zijn wens kunnen vervullen.

Dat Daniel20 op mij stemt zegt al genoeg over Daniel20.. Hij loopt eerst te lullen van... leuk hoe jullie alle hints over t hoofd zien en vervolgens stemt ie op mij :roflol:

Dat is ook een strategie, maar stel dat Daniel het meisje is of de hex, wat best wel eens bij zijn gedrag zou kunnen passen. Als we hem laten hangen staan we ook echt machteloos. Denk dat Remi een gewone burger is, maar zou ook wel eens de wolf kunnen zijn in de veronderstelling dat Daniel20 het meisje of de heks is.

edit: heb je post even beter gelezen. Je hebt gelijk. Wat stel je voor dan de volgende ronde? Kans is groot dat het nu starter20 is die zal hangen. Volgende ronde daniel20 stemmen? Als hij na executie heks of meisje blijkt te zijn, de ronde daarna op Remy stemmen? Als daniel20 geen wolf, heks of meisje is, staan we wel weer clueless.

Laatst bewerkt:
Dat is ook een strategie, maar stel dat Daniel het meisje is of de hex, wat best wel eens bij zijn gedrag zou kunnen passen. Als we hem laten hangen staan we ook echt machteloos. Denk dat Remi een gewone burger is, maar zou ook wel eens de wolf kunnen zijn in de veronderstelling dat Daniel20 het meisje of de heks is.

Als hij echt het meisje of de heks is kan je dat achterhalen door hem te vermoorden en ze rol te zien. In de volgende ronde mocht hij dat zijn geweest kan je remi alsnog wegstemmen en is het spel over. Is irrationeel om burgers op te offeren op iets wat makkelijk een leugen kan zijn

Edit: Bovendien hebben we steeds vrij rationele argumenten om te achterhalen wie de cultisten zijn, waar remi ook aan mee doet. Waarom zou hij dat hardop doen als hij er bij gebaat is deze geheim te houden voor ze eigen veiligheid

Laatst bewerkt:

:roflol: hoe ver kun je er naast zitten :roflol:

remi, je bent gewoon nat. Je bent je er duidelijk onderuit aan het lullen.

afca > 20.

de wolf houd van feijnoord.

Terug
Naar boven