Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom ben ik nou weer verdacht. Mijn rol in dit spel is nu toch wel duidelijk![]()
Ik begrijp uit het verhaal dat de wolf eigenlijk eerst Suicide Sid op wilde eten.
Of zou dit gewoon een manier zijn voor kwarkvarken om aan te geven waar de jager zich die nacht begaf?
Ik wacht nog even met stemmen hoe het verhaal/complot zich vandaag verder ontwikkeld, maar vind Peerebaum of Daniel20 geen slecht idee.
En inderdaad het is een leuk spelletje, karma voor kwarkvarken !![]()
edit: tenminste dat denk ik.. lijkt me sterk dat de wolf, kwarkvarken pm stuurt voor suicide sid.. en dat kwarvarken terugstuurd nee hij wordt beschermt door jager dus kies een andere...maargoed we zullen zien..
Als het wat gaat zoals het echte weerwolven van wakkerdam, dan weet de wolf pas de ochtend nadien of hij zijn slachtoffer heeft gehad, en/of hij beschermd werd door de jager of werd terug levend gemaakt door de heks.
).Bench press behaeding of Skull crushing lijkt me ook wel een leuke methode.
Bench press behaeding of Skull crushing lijkt me ook wel een leuke methode.
Suicide en de perenboom hebben geen tanden. Ik ga nu terug mijn huisje in.
Guillotine press maar dan letterlijk XD
OT: Aan het verhaaltje te zien is er iig nog minimaal 1 anarchist dus naast de dorpsgek is er nog iemand met ons aan het ****en.
Ik denk dat we met Peerebaum wegstemmen ook de jager wegstemmen.
Ik denk serieus dat we hem nog 1 ronde moeten laten leven... maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk