MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

De boom met peren is veilig.

Ik begrijp uit het verhaal dat de wolf eigenlijk eerst Suicide Sid op wilde eten.
Of zou dit gewoon een manier zijn voor kwarkvarken om aan te geven waar de jager zich die nacht begaf?

Ik wacht nog even met stemmen hoe het verhaal/complot zich vandaag verder ontwikkeld, maar vind Peerebaum of Daniel20 geen slecht idee.

En inderdaad het is een leuk spelletje, karma voor kwarkvarken ! :)

Waarom ben ik nou weer verdacht. Mijn rol in dit spel is nu toch wel duidelijk:roflol::roflol::roflol::roflol:

In principe maakt t niet uit wat jij bent... je zorgt gwn voor verwarring door iedereen uit te maken voor wolf, heks, burgemeester etc..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 11:09 ----------

Ik begrijp uit het verhaal dat de wolf eigenlijk eerst Suicide Sid op wilde eten.
Of zou dit gewoon een manier zijn voor kwarkvarken om aan te geven waar de jager zich die nacht begaf?

Ik wacht nog even met stemmen hoe het verhaal/complot zich vandaag verder ontwikkeld, maar vind Peerebaum of Daniel20 geen slecht idee.

En inderdaad het is een leuk spelletje, karma voor kwarkvarken ! :)

dit..

edit: tenminste dat denk ik.. lijkt me sterk dat de wolf, kwarkvarken pm stuurt voor suicide sid.. en dat kwarvarken terugstuurd nee hij wordt beschermt door jager dus kies een andere...maargoed we zullen zien..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 11:12 ----------

De boom met peren is veilig.

op wie stem jij?

edit: tenminste dat denk ik.. lijkt me sterk dat de wolf, kwarkvarken pm stuurt voor suicide sid.. en dat kwarvarken terugstuurd nee hij wordt beschermt door jager dus kies een andere...maargoed we zullen zien..

Als het wat gaat zoals het echte weerwolven van wakkerdam, dan weet de wolf pas de ochtend nadien of hij zijn slachtoffer heeft gehad, en/of hij beschermd werd door de jager of werd terug levend gemaakt door de heks.

Ik stem op Peerebaum

ik stem op sid

Ben benieuwd wat het meisje gezien heeft.
Peerebaum eruit stemmen kan of het slimste of het domste zijn wat we kunnen doen ik verwacht iig dat hij een belangrijkere rol heeft. De vraag is willen we het risico nemen de jager eruit te stemmen?

Ik voel het overigens aan mijn water dat daniel20 weinig meer kan uithalen 1 stem (als hij cultist zou zijn) zal weinig uitmaken. Ik voel ook aan dat water dat Z1000 gewoon de grootste troll van het dorp is.

Nu is de vraag voor mij valt sid wel te vertrouwen voorlopig vertrouw ik hem nog maar hij speelt wel als een ervaren speler mocht hij de wolf zijn
(sorry kerel ik vertrouw niemand meer 100% bij dit soort spellen en het is een soort van compliment right :P).

Dat van de jager en de wolf kan de wolf inderdaad pas de volgende ochtend achter komen.

Ik wil wel de volgende executiemethode voorstellen: In vieren delen met een cable crossover (met onder en boven katrollen).

Bench press behaeding of Skull crushing lijkt me ook wel een leuke methode.

Suicide en de perenboom hebben geen tanden. Ik ga nu terug mijn huisje in.

Guillotine press maar dan letterlijk XD

OT: Aan het verhaaltje te zien is er iig nog minimaal 1 anarchist dus naast de dorpsgek is er nog iemand met ons aan het ****en.

Ik denk dat we met Peerebaum wegstemmen ook de jager wegstemmen.

Ik denk serieus dat we hem nog 1 ronde moeten laten leven... maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk

Ik denk dat we met Peerebaum wegstemmen ook de jager wegstemmen.

Ik denk serieus dat we hem nog 1 ronde moeten laten leven... maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk

True, 50/50 kans waarschijnlijk.
De vraag is zoals ik al zei: willen we dat risico nemen.

Ik vind daniel20 ook nog steeds verdacht, maar mijn gevoel is het echt wel Peerebaum. Daniel20 en z1000 hebben zich zo verdacht gedragen dat het haast dom zou zijn. Peerebaum is gewoon low profile gebleven. Daniel20 en Z1000 zijn nu duidelijk aan het afleiden van Peerebaum. Alleen ROB P. Is hij het meisje, de heks ook een cult phag, of doet hij gewoon interessant?

Suicide sid heeft of een duidelijk argument of hij zit er helemaal naast.. ik durf niet het risico te nemen om de jager eruit te stemmen.... de kans is groot dat je de jager pakt want er zijn ook weer twee geliefde weg.

En miss houdt peerebaum bewust low profile omdat hij de jager is (wat ik denk), dus ik ga sws niet op peerebaum stemmen maar wie dan..

Terug
Naar boven