Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Alleen Remi en Suicide Sid grijpen de argumenten aan van Starter20. Blijkbaar hebben jullie dat samen met Starter20 verzonnen.

Jullie blijven er over doorgaan. Ik ruik aan mijn zure gleuf dat jullie de bad guys zijn.

Misschien kunnen jullie met argumenten komen dat ik er naast zit?

Wat ik heb gepresenteerd vindt ik bewijs genoeg... dat jij t niet zo ziet zegt genoeg over jou..

Rob P zegt ook... Hij heeft voldoende kennis, maar mist t sympatisch vermogen... weet niet of dit op de wolf sloeg of op jou.. maar mocht dit de hint zijn die gegeven is aan Rob P dan klopt t.... Sympatisch vermogen is dat je je inleeft in een ander... dit miste peerebaum duidelijk aangezien hij op zn eigen beschermers stemde..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:38 ----------

Verander naar Peerebaum.. Gister wilde je op mij stemmen, toen zat je fout... je veranderde en je zat goed... verander nu weer...

Je had denk ik gelijk over Peerebaum dus stem op hem... mochten we t mis hebben over peerebaum dan heeft de heks de kans om iemand te vragen die zich wat afzijdig houdt.. zoals Thielen, kidmonster etc... Van Daniel20 weten we immers dat ie zeker een cultist is... hij kan dus niks behalve op iemand anders stemmen... we geven hierbij de wolf en de cultisten alleen maar de kans om strax weer iemand anders te verdenken en strax jouw weg te stemmen of mij.

Ik hoop zo dat jij of sid geofferd of opgevreten worden :)

niemand hecht waarde aan de woorden van starter20 behalve jullie snap het nogsteeds niet het is toch simpel?

Cultist beschermt de wolf right? Waarom zou starter20 dan mij aanwijzen als Wolf? als hijzelf een cultist is?

Mischien om verwarring te zaaien en jullie trappen er allemaal zo in :)

Enige wat ik weet is dat sid en RemiAFCA een vies spelletje ( onder 1 klauw ) spelen...

Ook zei Rob P dat de boom met peren veilig is. Maar ik twijfel gewoon ook een beetje aan Rob P. Waarom zo cryptisch? Waarom met hints? Er staat nergens in de rolomschrijving dat de heks en het meisje cryptisch moeten zijn/met hints duidelijk moeten maken wie het is.

Dat zegt Rob P ja... maar mocht hij t meisje zijn dan heeft ie 1 hint gehad... t kan toch dat Rob P ernaast zit....? Alsof je uit 1 hint kan opmaken wie de wolf is... als t zo makkelijk was zou die geen hints krijgen..

Rob P is zoiezo niet de wolf... maar kan van alles zijn... Ik denk dat ie t meisje is maar t gewoon bij t verkeerde eind heeft..

Rob P zegt ook... Hij heeft voldoende kennis, maar mist t sympatisch vermogen... weet niet of dit op de wolf sloeg of op jou.. maar mocht dit de hint zijn die gegeven is aan Rob P dan klopt t.... Sympatisch vermogen is dat je je inleeft in een ander... dit miste peerebaum duidelijk aangezien hij op zn eigen beschermers stemde..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:38 ----------

Verander naar Peerebaum.. Gister wilde je op mij stemmen, toen zat je fout... je veranderde en je zat goed... verander nu weer...

Je had denk ik gelijk over Peerebaum dus stem op hem... mochten we t mis hebben over peerebaum dan heeft de heks de kans om iemand te vragen die zich wat afzijdig houdt.. zoals Thielen, kidmonster etc... Van Daniel20 weten we immers dat ie zeker een cultist is... hij kan dus niks behalve op iemand anders stemmen... we geven hierbij de wolf en de cultisten alleen maar de kans om strax weer iemand anders te verdenken en strax jouw weg te stemmen of mij.

Dat is wel waar, maar hoeveel cultisten zijn er? Als Daniel20 de laatste cultist is, dan is hij idd onschadelijk... indien er nog wat zijn, dan kan zijn stem nog wel van belang zijn.

Ok, Peerebaum. Dat is de laatste keer dat ik mijn stem wijzig.

niemand hecht waarde aan de woorden van starter20 behalve jullie snap het nogsteeds niet het is toch simpel?

Cultist beschermt de wolf right? Waarom zou starter20 dan mij aanwijzen als Wolf? als hijzelf een cultist is?

Enige wat ik weet is dat sid en RemiAFCA een vies spelletje ( onder 1 klauw ) spelen...

Dit denk ik dus ook "Spierbundel".
Ik hoop dat je vanavond gaat trainen. Om mij te beschermen.

Wat een onzin...Ipv dat je je verdedigd met degelijke argumenten kom je nu gwn dat wij de badguys zijn... .. Suicide sid verd8 jou & drna stem je op hem... zelfde geld voor z1000 die opeens op suicide stemde....

Wat een onzin...Ipv dat je je verdedigd met degelijke argumenten kom je nu gwn dat wij de badguys zijn... .. Suicide sid verd8 jou & drna stem je op hem... zelfde geld voor z1000 die opeens op suicide stemde....

idd! Zou me niet verbazen dat straks Daniel20 jullie ook komt bijtreden. "Cult fag + wolf"-clubje.

Ben eigenlijk zeker, z1000 en daniel20 zijn cult fags. Peerebaum is de wolf.

Dat is wel waar, maar hoeveel cultisten zijn er? Als Daniel20 de laatste cultist is, dan is hij idd onschadelijk... indien er nog wat zijn, dan kan zijn stem nog wel van belang zijn.

Ok, Peerebaum. Dat is de laatste keer dat ik mijn stem wijzig.

Mooi;)

Ik weet niet hoeveel cultisten er zijn.... denk 4 of 5 ofzo

Daniel20, Starter20 & peanut zoiezo.... Anu kan ook een cultist zijn... Dit zei Starter20 namelijk... en aangzn starter20 meerdere dingen heeft gezegd waarvan we dachten dat t gelogen was maar toch waar bleek te zijn acht de kans dat Anu een cultist is zeer waarschijnlijk... Daarnaast denk ik ook dat white knight een cultist is.... Z 1000 is 1 of andere debiel .. of ook een cultist, wie zal t zeggen.... zoiezo dat z 1000 eerst mij verd8, daarna jou... terwijl wij overduidelijk de goede zijn en nu opeens peerebaum beschermd zegt genoeg vindt ik.

Ok, nu maar hopen dat de meerderheid van de stemmen Peerebaum zijn, en dan begint morgen weer een volledig nieuw spelletje. Just sit back, relax, enjoy and watch the story unfold.

Ok, nu maar hopen dat de meerderheid van de stemmen Peerebaum zijn, en dan begint morgen weer een volledig nieuw spelletje. Just sit back, relax, enjoy and watch the story unfold.

Idd ben erg benieuwd hoe de cultisten dit ongedaan proberen te maken

sid waarom heb jij zoveel vertrouwen in remi? Hij speelt het spel verdacht..
Peer ga ik sowieso niet voor, hij is de jager imo

Ik heb ook wel vertrouwen in Remi, hij steekt er veel tijd en energie in om alles uit te zoeken en terug te lezen.
Ik denk ook dat ik hem vandaag weer blind volg.

Ik heb redenen om te denken dat Logical bij de verdachte zou moeten. ik kom er later nog wel op terug!

Heb hem ook niet hoog, maar mijn stem gaat voor nu ook naar : Peerebaum.

Geloof nooit dat hij de jager kan zijn zoals Logical zegt, denk eerder dat Rob P de jager is...

Wie jij en? Peerebaum?
Mja, dan gaat onze Daniel20 voor een ex aequo zorgen. Hopelijk is hij niet een corrupte burgemeester, want dan telt zijn stem in dat geval voor 2.

edit IMB heeft de schaal al weer iets meer doen kantelen richting perenboom. Nice :)

Ik heb ook wel vertrouwen in Remi, hij steekt er veel tijd en energie in om alles uit te zoeken en terug te lezen.
Ik denk ook dat ik hem vandaag weer blind volg.

Heb hem ook niet hoog, maar mijn stem gaat voor nu ook naar : Peerebaum.

Geloof nooit dat hij de jager kan zijn zoals Logical zegt, denk eerder dat Rob P de jager is...

Dankje... je zal doet er goed aan denk ik... mocht peerebaum toch de jager zijn dat zat ik er gruwelijk naast... maar denk echt dat ie t is. De posts van Starter zeggen gewoon genoeg lijkt me

Ik bedoelde het tegenovergestelde imb.. Ikvertrouw remi juist niet. En begin ook steeds meer te twijfelen aan suicide. Suicide Sid

Het gaat spannend worden, deze stemronde. Het gaat tussen mezelf en Peer.

Terug
Naar boven