Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Ja Remi vond ik gisteren ook al verdacht, vandaar dat ik gisteren ook al op hem had gestemd.

Remi AFCA

Jij bnt ook gwn een cultist...ik stem op een cultist... ik word beschuldigt door cultisten en vervolgens wordt me enige cover, maxiamento vermoord... lijkt me genoeg bewijs dat ik de wolf niet ben

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 11:56 ----------

ja of de wolf...?

Jij bnt ook gwn een cultist...ik stem op een cultist... ik word beschuldigt door cultisten en vervolgens wordt me enige cover, maxiamento vermoord... lijkt me genoeg bewijs dat ik de wolf niet ben

ja of de wolf...?

En waarom zou ik op een cultist stemmen als ik een cultist ben -.-, pindahoofd heb ik er ook uitgestemd en dat was ook een cultist... Ik vind jou gewoon verdacht overkomen, vandaar mijn stem.

Ik zou echt voor daniel20 of z1000 gaan! (of Peerebaum, maar wil geloven in Rob P). Daniel20 en Z1000 zijn veilige keuzes.

sid waarom heb jij zoveel vertrouwen in remi? Hij speelt het spel verdacht..

Peer ga ik sowieso niet voor, hij is de jager imo

En waarom zou ik op een cultist stemmen als ik een cultist ben -.-, pindahoofd heb ik er ook uitgestemd en dat was ook een cultist... Ik vind jou gewoon verdacht overkomen, vandaar mijn stem.

In ieder geval je zit verkeerd.. maargoed dat probeerde ik je gister ook duidelijk te maken dus ga gerust je gang.. verwacht dat me medebewoners me inmiddels wel vertrouwen..

Ik bedenk me trouwens net... De wolf... heeft maxiamento vermoord... maxiamento d8 veel mee etc dus vormde een bedreiging. Ik denk ook dat de wolf d8 dat ik eruit gestemd zou worden dus drm voor maxiamento koos...Ik denk dat ik vanavond de lul ben.. dus we moeten gewoon gaan voor een actieve gebruiker waar we zeker van weten dat hij bij de "slechte" kant hoort...

Ik kies Daniel20, daarna zie ik wel verder mocht ik nog leven uiteraard.

Wie is de weerwolf? wie niet

sid waarom heb jij zoveel vertrouwen in remi? Hij speelt het spel verdacht..

Peer ga ik sowieso niet voor, hij is de jager imo

Ik weet het niet van Remi. Ik ga voor Peer, maar wil het gevaar niet lopen dat hij de jager blijkt te zijn.

Dus veilige keuze: z1000 of daniel20. Deze keuze geeft de heks en het meisje nog extra tijd om na te gaan wie de wolf echt is en verhindert dat er een good guy hangt. Misschien kunnen de heks en zowel het meisje subtiel naar elkaar communiceren wie ze komende nacht gaan uitchecken zodat ze niet dezelfde persoon checken?

laarzen bij Suicide?
of hij is de jager zelf, of de wolf (going schizofrenia, en weet niet dat ie getransformd is.)
Suicide, vertel is wat je bent?

Dus Daniel20 is mijn stem, schrap Peerebaum maar (deze ronde).

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 12:07 ----------

laarzen bij Suicide?
of hij is de jager zelf, of de wolf (going schizofrenia, en weet niet dat ie getransformd is.)
Suicide, vertel is wat je bent?

ik ben maar een gewone man van 29jaar met huge ass biceps.

Wie heeft er er nog weinig van zich laten horen in dit spel btw?

Misschien is de wolf tot nu toe gewoon erg stil en zitten we elkaar alleen te fokke.

Ik heb redenen om te denken dat Logical bij de verdachte zou moeten. ik kom er later nog wel op terug!

Wie heeft er er nog weinig van zich laten horen in dit spel btw?

Misschien is de wolf tot nu toe gewoon erg stil en zitten we elkaar alleen te fokke.

Ja jammr dan.... ik ga me stem zoiezo niet meer wijzigen want jou vertrouw ik zoiezo niet.. hoop ook dat iedereen daniel20 stemmen... want iedereen weet dat ie in ieder geval niks goeds is.

ja of de wolf...?
De cultist in het begin was natuurlijk starter20(?). Iedereen rende maar achter hem aan. Overduidelijk een cultist.

De cultist nu zou ik ook zeggen z1000. Alleen wel een gok, want iedereen loopt te speculeren en elkaars keuze te veranderen. Maar we moeten toch van ze af en dat gebeurt zo ook wel.

De wolf heb ik wel een idee van, maar daar ga ik niks over zeggen.

I love the hate. Come at me cults gayboys:roflol::roflol::roflol::roflol:

Nice. wel meer als 10 stemmen graag, anders gaat mijn eigenwaarde tever naar beneden.

( en wat karma geven aub )

ik snap geen vliegende conjo van dit spel.
zo nog maar eens de OP doorlezen

Terug
Naar boven