XXL Nutrition

Forumgame: Weerwolf

Ik snap er geen reet van. hoezo ben ik dood/opgegeten?

Wanneer is deze stemronde afgelopen? Wat is de tussenstand?

z1000

Gast... ik probeer me er onderuit te lullen. ga je dit soort shit posten.
ik zeg toch ook niet dat jij een in real life een meisje bent.....

Dit was in reactie op peerebaum... Ik denk dat t woord meisje heeft gekozen om duidelijke te maken dat ie weet dat hij de wolf is.

WIST DU WOL WAS EIN CULT IST?
742198-399447b2118a32134137495dd1e589cd.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 12:07 ----------

aber die valt immer nicht ver von der baum!

hahah bokkelul, ik zal je nog eens helpen.

Dit was nadat Peerebaum bekend maakte op Starter20 te stemmen

jonggguh, vooral blijven tarten! volgens mij begrijp je niet helemaal hoe goed ik het met je voor heb.

Ook dit was een reactie op Peerebaum nadat ie op Starter20 stemde

Voor de mensen die aankomen met... Starter20 maakte zo wel opvallende hint...Je moet zijn posts is terug gaan lezen... In t begin zei die dat ie PM gehad had over de wolf, dit klopte ook, hij was immers cultist.

Daarna zegt Daniel20 dat hij en starter20 deel uit maken van de top.. Ook dit klopt want ze zijn beide cultisten..

Ik adviseer iedereen hierbij op Peerebaum te stemmen. Mijn stem gaat dus ook uit naar Peerebaum.

Daniel20 is gewoon een cultist...

Vrees je voor je leven.

Suicide Sid Vote
Omdat hij iedereen tegen mij wil opstoken ben ik van mening dat Suicide Sid het verdiend om eruit te stemmen :P

Overigens vind ik het ook wat wazig want de jager was gister bij Suicide ( gaylords? ) maar hij liet zijn laarsen buiten staan.... wat raar is want waarom buiten laten staan mischien is dit wel gewoon slim spel van de wolf...

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:27 ----------

Dit was in reactie op peerebaum... Ik denk dat t woord meisje heeft gekozen om duidelijke te maken dat ie weet dat hij de wolf is.

Voor de mensen die aankomen met... Starter20 maakte zo wel opvallende hint...Je moet zijn posts is terug gaan lezen... In t begin zei die dat ie PM gehad had over de wolf, dit klopte ook, hij was immers cultist.

Daarna zegt Daniel20 dat hij en starter20 deel uit maken van de top.. Ook dit klopt want ze zijn beide cultisten..

Ik adviseer iedereen hierbij op Peerebaum te stemmen. Mijn stem gaat dus ook uit naar Peerebaum.

Aha maar is het niet de bedoeling van de cultist om de wolf te beschermen ipv aan te wijzen wie die is ??? zit een gat in je theorie maat....

Om dezelfde reden dacht ik ook Peerebaum. Maar Rob P dan? Anarchist? Hij gebruikt wel hints (net zoals staat beschreven wat de anarchist moet doen in de OP), en mocht Peerebaum de wolf zijn, dan stuurt Rob P het spel er echt wel mee in de war.

Langs de andere kant wil ik nog even wachten om op Peerebaum te stemmen. Daniel is zeker cultist. Ondertussen krijgen de heks en het meisje een extra ronde de tijd om Peerebaum, bijvoorbeeld, na te checken.

Omdat hij iedereen tegen mij wil opstoken ben ik van mening dat Suicide Sid het verdiend om eruit te stemmen :P

Overigens vind ik het ook wat wazig want de jager was gister bij Suicide ( gaylords? ) maar hij liet zijn laarsen buiten staan.... wat raar is want waarom buiten laten staan mischien is dit wel gewoon slim spel van de wolf...

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:27 ----------

Aha maar is het niet de bedoeling van de cultist om de wolf te beschermen ipv aan te wijzen wie die is ??? zit een gat in je theorie maat....

Dit vindt ik niet echt een gat in mijn theorie.. T is ook niet de bedoeling van de cultisten om elkaar aan te wijzen en zichzelf als cultist te bestempelen, toch deden Daniel20 & Starter20 dit voortdurend... Daarbij komt ook nog dat hints vaak over t hoofd wordt gezien omdat niemand elkaar vertrouwd...

Niemand wist dat Maxiamente geliefde was met Piepa.. Maar als je een post terug leest van hem wordt t duidelijk dat t wel zo is... Hij zegt "hij is niet de jager, maar ik weet wat ie wel is"

Niemand verwacht dat ie daarbij de waarheid spreekt omdat je simpelweg niemand vertrouwd... maar hints werden wel degelijk gegeven... Ik laat mijn stem staan op Peerebaum

[/COLOR]

Op dat moment had niemand er echt erg in, in die commentaren, dus hebben ze jou ook niet echt aangewezen op die manier. Zeggen dat je het meisje bent is zelfs eerder de verdenking weghalen.

Laatst bewerkt:
Om dezelfde reden dacht ik ook Peerebaum. Maar Rob P dan? Anarchist? Hij gebruikt wel hints (net zoals staat beschreven wat de anarchist moet doen in de OP), en mocht Peerebaum de wolf zijn, dan stuurt hij het spel er echt wel mee in de war.

Langs de andere kant wil ik nog even wachten om op Peerebaum te stemmen. Daniel is zeker cultist. Ondertussen krijgen de heks en het meisje een extra ronde de tijd om Peerebaum, bijvoorbeeld, na te checken.

Dat risico kun je niet nemen.... voor t zelfde geld is de heks dan dood.... Stem op Peerebaum... Mocht t blijken dat hij de jager is, dan mag je mij ophangen...

Rob P, ik weet niet zozeer wat ie is.. Ik d8 t meisje.. maar aangzn hij zegt dat Peerebaum Safe is weet ik t niet... denk dat Rob P idd t meisje is, alleen dat ie t gwn fout heeft over peerebaum.. Rob P is in ieder geval niet de wolf

Ik hou het op daniel20. Ik geloof sterk dat Peerebaum de wolf is, maar ik wil nog een volgende ronde voor het meisje en de heks. De wolf kan ze nooit beide op één nacht pakken.

Rob P zegt ook... Hij heeft voldoende kennis, maar mist t sympatisch vermogen... weet niet of dit op de wolf sloeg of op jou.. maar mocht dit de hint zijn die gegeven is aan Rob P dan klopt t.... Sympatisch vermogen is dat je je inleeft in een ander... dit miste peerebaum duidelijk aangezien hij op zn eigen beschermers stemde..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:38 ----------

Ik hou het op daniel20. Ik geloof sterk dat Peerebaum de wolf is, maar ik wil nog een volgende ronde voor het meisje en de heks. De wolf kan ze nooit beide op één nacht pakken.

Verander naar Peerebaum.. Gister wilde je op mij stemmen, toen zat je fout... je veranderde en je zat goed... verander nu weer...

Je had denk ik gelijk over Peerebaum dus stem op hem... mochten we t mis hebben over peerebaum dan heeft de heks de kans om iemand te vragen die zich wat afzijdig houdt.. zoals Thielen, kidmonster etc... Van Daniel20 weten we immers dat ie zeker een cultist is... hij kan dus niks behalve op iemand anders stemmen... we geven hierbij de wolf en de cultisten alleen maar de kans om strax weer iemand anders te verdenken en strax jouw weg te stemmen of mij.

Alleen Remi en Suicide Sid grijpen de argumenten aan van Starter20. Blijkbaar hebben jullie dat samen met Starter20 verzonnen.

Jullie blijven er over doorgaan. Ik ruik aan mijn zure gleuf dat jullie de bad guys zijn.

Misschien kunnen jullie met argumenten komen dat ik er naast zit?

Ook verdenkt niet iedereen Peerebaum dus stel dat ie strax met goede argumenten komt heb je kans dat ie alles zo kan verdraaien waardoor ze jou of mij wegstemmen.. Van daniel20 weet iedereen dat ie niet te vertrouwen is.. dus stel dat Peerebaum t niet is... wordt Daniel20 zoiezo weggestemd...

Rob P had het op mij. Heb voldoende zelfkennis (zit steeds te zeggen dat ik een gewone man ben) maar heb weinig empatisch vermogen. Dat laatste snap ik echt niet als hint.

Ook zei Rob P dat de boom met peren veilig is. Maar ik twijfel gewoon ook een beetje aan Rob P. Waarom zo cryptisch? Waarom met hints? Er staat nergens in de rolomschrijving dat de heks en het meisje cryptisch moeten zijn/met hints duidelijk moeten maken wie het is.

Terug
Naar boven