- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het met Suicide Sid. Volgens mij is die in real life srs pist![]()
maar hij mag niet meer posten, dus dat ga je via dit topic niet te weten komen.
true that! phew dacht dat ik er was geweestHet is tijd om de stille spelers te gaan kille.
Want er klopt nu echt iets niet.

Ik twijfel tussen anu en z1000. Anu is wel verdacht stil.
Ik stem : Daniel20
Deze is toch wel samen met whiteknight en Peerenbaum samen verantwoordelijk voor het uitstemmen voor Sid.
Snap nog niet dat mensen met deze 3 mee gestemd hebben.
Terwijl het toch overduidelijk was dat deze gasten niet deugen !
Bewijs was met de trieste dood van Sid wel geleverd, en het is nu wel duidelijk wie de good en de bad guys zijn.
Ben alleen bang dat alle good guys degene zijn die inactief spelen, waardoor er misschien nog wel meer onschuldige slachtoffers vallen.
Peerebaum wilde zichzelf beschermen. white night daarintegen mag ook op het lijstje. ik denk dat hij corrupt is!

he madHoe is het met Suicide Sid. Volgens mij is die in real life srs pist![]()

Zoals ik al enkele keren geprobeerd heb, ik stem op Remi omdat ik hem gewoonweg niet vertrouw: Remi AFCA

Zoals ik al enkele keren geprobeerd heb, ik stem op Remi omdat ik hem gewoonweg niet vertrouw: Remi AFCA
Denk wel dat als deze pot afgelopen is, en we nog een potje doen dat het wel weer wennen is en mensen die je deze pot vertrouwde misschien straks helemaal niet kan vertrouwen.
Ja logisch wil jij lezen dat je dood bent gegaan omdat iemand het nodig vond een brandende pook door je ari te prikken? ik pass daarvoorPeerebaum wilde zichzelf beschermen. white night daarintegen mag ook op het lijstje. ik denk dat hij corrupt is!
Jij zit ook bij het rijtje corrupte mensen, kan niet anders.
Ja logisch wil jij lezen dat je dood bent gegaan omdat iemand het nodig vond een brandende pook door je ari te prikken? ik pass daarvoor![]()
OT : ja er zijn nog wel wat stille of mensen die ineens stil zijn geworden...