MuscleMeat

Forumgame: Weerwolf

Hoe is het met Suicide Sid. Volgens mij is die in real life srs pist:roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik vraag me trouwns af of we wel een actief meisje hebben, we krijgen amper tips verder over die grote haarbal. ou zode zijn als iemand die rol heeft terwijl die helemaal niet actie mee speelt

Ik stem : Daniel20

Deze is toch wel samen met whiteknight en Peerenbaum samen verantwoordelijk voor het uitstemmen voor Sid.
Snap nog niet dat mensen met deze 3 mee gestemd hebben.
Terwijl het toch overduidelijk was dat deze gasten niet deugen !

Bewijs was met de trieste dood van Sid wel geleverd, en het is nu wel duidelijk wie de good en de bad guys zijn.
Ben alleen bang dat alle good guys degene zijn die inactief spelen, waardoor er misschien nog wel meer onschuldige slachtoffers vallen.

Daniel20 heeft mijn stem.

Ik twijfel tussen Daniel, Orgineel en Anu.

Anu heeft de heletijd niks van zich laten horen, maar is wel online.

imba snapt het, maar ook weer niet helemaal.
waarom denk je dat 3 mensen mee hebben gestemd? Misschien een beetje van de verkeerde kant? ;)

Ik twijfel tussen anu en z1000. Anu is wel verdacht stil.

Boefjes zijn jullie ! :p

Ik stem : Daniel20

Deze is toch wel samen met whiteknight en Peerenbaum samen verantwoordelijk voor het uitstemmen voor Sid.
Snap nog niet dat mensen met deze 3 mee gestemd hebben.
Terwijl het toch overduidelijk was dat deze gasten niet deugen !

Bewijs was met de trieste dood van Sid wel geleverd, en het is nu wel duidelijk wie de good en de bad guys zijn.
Ben alleen bang dat alle good guys degene zijn die inactief spelen, waardoor er misschien nog wel meer onschuldige slachtoffers vallen.

Peerebaum wilde zichzelf beschermen. white night daarintegen mag ook op het lijstje. ik denk dat hij corrupt is!

Mij verdenken is srs zinloos.

Proof it.. & stem op Daniel... Niemand kan zo debiel zijn & niet zien dat Daniel20 bij de slechte kant hoort...

Ik stem Daniel20... Eindelijk ga je hangen...

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:12 ----------

Peerebaum wilde zichzelf beschermen. white night daarintegen mag ook op het lijstje. ik denk dat hij corrupt is!

Orgineel.... White knight is de grootste rat in t spel.... Die moet zoiezo dood...

Ik zou nu adviseren om op Daniel20 te stemmen ;)

Denk wel dat als deze pot afgelopen is, en we nog een potje doen dat het wel weer wennen is en mensen die je deze pot vertrouwde misschien straks helemaal niet kan vertrouwen.

Dat zoiezo... zie t wel voor me dat Daniel20 in t volgende potje, mocht ie weer meedoen, opeens de heks is ofzo

Ja logisch wil jij lezen dat je dood bent gegaan omdat iemand het nodig vond een brandende pook door je ari te prikken? ik pass daarvoor :)

OT : ja er zijn nog wel wat stille of mensen die ineens stil zijn geworden...

Jij zit ook bij het rijtje corrupte mensen, kan niet anders.

Klopt... denk dat hij burgemeester ofzo moet zijn.... Want hij stemde wel op Peanut (cultist)... En nu die erachter is wie de cultisten zijn played ie met hun... T kan gewoon niet dat je zo dom bent... dat bestaat niet.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 12:20 ----------

Ja logisch wil jij lezen dat je dood bent gegaan omdat iemand het nodig vond een brandende pook door je ari te prikken? ik pass daarvoor :)

OT : ja er zijn nog wel wat stille of mensen die ineens stil zijn geworden...

Ik dacht serieus dat je wolf was... maargoed vertrouw Rob P erop dat je t niet bent... alleen zou jammer zijn als Rob een hint gekregen heeft en vervolgens de rol gek heeft gekregen waardoor die hints dus vals zijn...

Waarom kan de burgemeester niet zo dom zijn, misschien was het wel een slimme zet van hem.

Terug
Naar boven