Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Had je t gelezen ImbaAtwork?
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:20 ----------
Alsof t jou wat boeit dat Suicide Sid dood is.... je weet dondersgoed dat Peerebaum de wolf is...
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:24 ----------
Orgineel ben je t met mij eens ?, ik moet namelijk weten of ik hierbij steun kan verwachten..
En White Knight... Ik gok dat als ik op Peerebaum stem... samen met wat andere... dat jij je stem wijzigt en op mij stemt...
Ik hoop dat alle burgers dat ook een x in gaan zien.. en zien dat Peerebaum de wolf is...Mocht ik er naast zitten zijn we zoiezo de lul want, de wolf zal burgers blijven vermoorde.. strax zijn we in de minderheid en verliezen we t zoiezo qua stemmen... Het is nu of nooit
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:20 ----------
Gisteren was een moeilijke situatie, twee onschuldigen. Er moest gekozen worden. Was het mij was het gisteren al Daniel20 of Remi. Lees maar eens goed na, ik heb niemand meegenomen in mijn stemming. Ik heb gewoon een keuze gemaakt. Ik denk persoonlijk dat Peerebaum één van de andere 2 belangrijke rollen speelt aan burgerzijde. Vandaar mijn keuze.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:03 ----------
Ik dacht dat er ergens wel een kans was dat suicide sid, wat meeliep om zich in te dekken. Kans op de wolf. Was het niet zeker. Echt, dit spel laat je vanalles denken
Alsof t jou wat boeit dat Suicide Sid dood is.... je weet dondersgoed dat Peerebaum de wolf is...
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:24 ----------
Orgineel ben je t met mij eens ?, ik moet namelijk weten of ik hierbij steun kan verwachten..
En White Knight... Ik gok dat als ik op Peerebaum stem... samen met wat andere... dat jij je stem wijzigt en op mij stemt...
Ik hoop dat alle burgers dat ook een x in gaan zien.. en zien dat Peerebaum de wolf is...Mocht ik er naast zitten zijn we zoiezo de lul want, de wolf zal burgers blijven vermoorde.. strax zijn we in de minderheid en verliezen we t zoiezo qua stemmen... Het is nu of nooit
Laatst bewerkt:

too blind to see?