AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Had je t gelezen ImbaAtwork?

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:20 ----------

Gisteren was een moeilijke situatie, twee onschuldigen. Er moest gekozen worden. Was het mij was het gisteren al Daniel20 of Remi. Lees maar eens goed na, ik heb niemand meegenomen in mijn stemming. Ik heb gewoon een keuze gemaakt. Ik denk persoonlijk dat Peerebaum één van de andere 2 belangrijke rollen speelt aan burgerzijde. Vandaar mijn keuze.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:03 ----------

Ik dacht dat er ergens wel een kans was dat suicide sid, wat meeliep om zich in te dekken. Kans op de wolf. Was het niet zeker. Echt, dit spel laat je vanalles denken

Alsof t jou wat boeit dat Suicide Sid dood is.... je weet dondersgoed dat Peerebaum de wolf is...

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:24 ----------

Orgineel ben je t met mij eens ?, ik moet namelijk weten of ik hierbij steun kan verwachten..

En White Knight... Ik gok dat als ik op Peerebaum stem... samen met wat andere... dat jij je stem wijzigt en op mij stemt...

Ik hoop dat alle burgers dat ook een x in gaan zien.. en zien dat Peerebaum de wolf is...Mocht ik er naast zitten zijn we zoiezo de lul want, de wolf zal burgers blijven vermoorde.. strax zijn we in de minderheid en verliezen we t zoiezo qua stemmen... Het is nu of nooit

Laatst bewerkt:
Buffalo Billy & Orgineel stem op Peerebaum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je toch ook weer Peerebaum gestemd?
Dacht Daniel20 toch?

Luister effe naar me verklaring aub....

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:42 ----------

Rob P... beweerde dat ie een belangrijke rol heeft maar dat heeft ie Niet.... Hij lult.... Ik geloofde dat hij t meisje was maar dat is ie niet...

Ik kan niets zeggen over mijn rol.. maar geloof me.....Rob P heeft geen belangrijke rol die aan onze kant staat...

ik zal effe wat posts quoten

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:43 ----------

Dudes, ik weet wie het is. Lees de posts van Starter20 na. Zo klaar als een klontje. De wolf is Peerebaum!!!!!! Echt wel, mijn kop er af mocht hij het niet wezen!

Ik zal jullie zometeen meer vertellen mensen, wie weet hebben we op korte termijn die smerige haarbal te pakken.

Vinden jullie t ook niet toevallig dat pas nadat Suicide, Peerebaum verdacht.. Rob P opeens kwam met dat ie meer weet en zogenaamd een belangrijke rol heeft ?

Edit: zodat de culktisten dit niet kunnen lezen

Laatst bewerkt:
Luister effe naar me verklaring aub....

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:42 ----------

Rob P... beweerde dat ie een belangrijke rol heeft maar dat heeft ie Niet.... Hij lult.... Ik geloofde dat hij t meisje was maar dat is ie niet...

Ik kan niets zeggen over mijn rol.. maar geloof me.....Rob P heeft geen belangrijke rol die aan onze kant staat...

ik zal effe wat posts quoten

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:43 ----------

Vinden jullie t ook niet toevallig dat pas nadat Suicide, Peerebaum verdacht.. Rob P opeens kwam met dat ie meer weet en zogenaamd een belangrijke rol heeft ?

Edit: zodat de culktisten dit niet kunnen lezen

Welk verhaal?
Waarom vandaag niet veilig en dus Daniel?

Welk verhaal?

Omdat de wolf een burger vermoord.... We hebben meer burgers als cultisten denk ik... alleen niet alle burgers zijn t met me eens... Als IMBAatwork bijvoorbeeld gedood wordt... heb ik dus minder steun waardoor de kans op Peerebaum te executeren afneemt... Daarbij verwacht ik dat ik dood ben vannacht... Dus ik kan niet afwachten...

Als ik er naast zitten zijn we de lul... Maar dat zijn we ook als we op Daniel20 stemmen!!!.. Ik kan t risico niet nemen om vermoord te worden....

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:52 ----------

Welk verhaal?

T verhaal van kazamafury.. dat ie gedood wordt... lees dat verhaal goed .. dan zal t je hopelijk duidelijk worden.

Dan voor mij ook : Peerebaum !!

ben nu trainen, maar kijk altijd nog ff voor 10 uur voor status :)

Iemand een tussenstand?

Dan voor mij ook : Peerebaum !!

ben nu trainen, maar kijk altijd nog ff voor 10 uur voor status :)

Dankje...

Luister, mocht ik er naast zitten... dan is dat dom van me... maar vindt t gewoon te verdacht dat Rob p liegt... en alle cultisten Peerebaum beschermde!

Mocht ik t overleven.. dan hebben we weer een dag extra om de identiteit te achterhalen van de wolf... maar t risico kunnen we niet nemen.. ik had liever gewacht totr de heks t zeker wist.. alleen dat risico kunnen we niet nemen... als de heks vermoord wordt verliezen we !

2hh3sia.gif

Ik stem PEEREBAUM

Dankje...

Luister, mocht ik er naast zitten... dan is dat dom van me... maar vindt t gewoon te verdacht dat Rob p liegt... en alle cultisten Peerebaum beschermde!

Mocht ik t overleven.. dan hebben we weer een dag extra om de identiteit te achterhalen van de wolf... maar t risico kunnen we niet nemen.. ik had liever gewacht totr de heks t zeker wist.. alleen dat risico kunnen we niet nemen... als de heks vermoord wordt verliezen we !

Je maakt me wel aan het twijfelen, ben nog niet helemaal overtuigd!

Je maakt me wel aan het twijfelen, ben nog niet helemaal overtuigd!

Gast neem t risico... wat heb je nou te verliezen????? We hebben nu 3 stemme op Peerebaum.. Als je in je eentje stemt op Daniel20 heeft dat ook geen zin..

Je vindt t niet vreemd dat Cultisten Peerebaum beschermde??? Als ie echt zo onschuldig was hadden de cultisten hem gwon weggestemd... ze zijn zo dol op onschuldige te doden... T voorbeeld is Suicide Sid !!!!!!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:23 ----------

Kijk ik kan t missen hebben.. alleen der is geen twijfel over mogelijk dat Peerebaum zoiezo bij de slechte kant hoor !!!

In principe vervangt hij alleen Daniel20 zn plaats.. alleen de kans dat hij de wolf is is vele malen groter !!! In principe is t dus alleen maar goed... Mocht ie t niet zijn dan kan de heks een andere naam doorgeven!! Maar ik verwacht dat de heks binnekort dood is !

Stemronde 4

Daniel20---------Remi AFCA
Logical-----------Remi AFCA

IMBAatwork-----Peerebaum
Remi AFCA------Peerebaum
Bufallo billy------Peerebaum

White Knight----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Thielen----------Daniel20

Z1000-----------orgineel

Lork-------------z1000

Laatst bewerkt:
Ik geloof echt dat Peer aan de goede kant staat.

Ik stem op Daniel20

Ik geloof echt dat Peer aan de goede kant staat.

Ik stem op Daniel20

Sinds wanneer geloof jij dat iemand goed is? Je probeert gewoon weer aandacht af te leiden... Jij verdenkt serieus iedereen maar van peerebaum weet je t zeker.... Ga toch weg..

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 19:36 ----------

Aether... Stem op Peerebaum

Terug
Naar boven