AndroidHealthClinic

Forumgame: Weerwolf

Peerebaum
White Knight
z1000
Daniel20
Kidmonster
kazamafury

Dit zijn de spelers die hebben gestemd op Suicide Sid. Denk dat de wolf hier wel tussen zit.
Peerebaum zal het denk ik niet zijn, die wilde zichzelf veilig stemmen. Daniel vormt geen gevaar. Mijn stem op dit momentWhite Knight

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond mijn idee van een in-4en-deling via een cablecrossover met 4 katrollen ook nog goed hoor :P.

Overigens verwacht ik dat als de jager s'nachts perongeluk de wolf beschermd dat er wel een flinke hint over zal staan in het verhaaltje.

Daniel20---------Remi AFCA
Logical-----------Remi AFCA

White Knight----Daniel20
IMBAatwork-----Daniel20
Rob p-----------Daniel20
Remi AFCA------Daniel20
Thielen----------Daniel20

orgineel---------white knight

Z1000-----------orgineel

Lork-------------z1000

Peerebaum
White Knight
z1000
Daniel20
Kidmonster
kazamafury

Dit zijn de spelers die hebben gestemd op Suicide Sid. Denk dat de wolf hier wel tussen zit.
Peerebaum zal het denk ik niet zijn, die wilde zichzelf veilig stemmen. Daniel vormt geen gevaar. Mijn stem op dit momentWhite Knight

oke

veel triester is; dat alle "serieuze" spelers, alles geloven wat hier geschreven wordt, en daar vervolgens "theorieen" over gaan maken die zo sad zijn als what

:roflol: keep on playin guys. was een tof spelletje.

Veel triester is dat jij denkt dat je een succesfull troll op dit forum bent. :rolleyes:

5d574l.jpg

Maar ja, de verschillende teams zijn overduidelijk duidelijk. :D

Ja al hoewel ik nog twijfel over Remi hoor.
Ik ga niet op hem stemmen. Maar geen idee aan welke kant hij staat. Ik hoop aan de mijne.

Ja al hoewel ik nog twijfel over Remi hoor.
Ik ga niet op hem stemmen. Maar geen idee aan welke kant hij staat. Ik hoop aan de mijne.

Z1000 dat je wilt dat mensen mij wantrouwen vind ik allemaal prima, alleen doe t is wat minder opvallend.

Dit is gewoon doorzichtig, gewoon een tip ;)

Peerebaum
White Knight
z1000
Daniel20
Kidmonster
kazamafury

Wat wel opvalt, de wolf at kazamafury op. En iedereen maar Peerebaum verdenken. Terwijl met 1 vote verschil kazama peer in het spel zou houden.
Duidelijk gisteren op twee onschuldige mensen aan het voten.

Daarmee vandaag liever zeker..

Wat wel opvalt, de wolf at kazamafury op. En iedereen maar Peerebaum verdenken. Terwijl met 1 vote verschil kazama peer in het spel zou houden.
Duidelijk gisteren op twee onschuldige mensen aan het voten.

Daarmee vandaag liever zeker..

En zeker is?

Daniel20 is een cultist. Lees even alles door man. Ga niet weer burgers ophangen. Terwijl Daniel20 eruit springt. Remi is ook niet te vertrouwen. Maar ga geen risico nemen vandaag.

Ging er al vanuit dat je Daniel ging zeggen. Is idd een veilige keuze.

Jij bent een van de mensen die een onschuldige burger heeft vermoord. Is het zelfs niet zo dat jij een aantal mensen hebt meegenomen in jou stemming?

Gisteren was een moeilijke situatie, twee onschuldigen. Er moest gekozen worden. Was het mij was het gisteren al Daniel20 of Remi. Lees maar eens goed na, ik heb niemand meegenomen in mijn stemming. Ik heb gewoon een keuze gemaakt. Ik denk persoonlijk dat Peerebaum één van de andere 2 belangrijke rollen speelt aan burgerzijde. Vandaar mijn keuze.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:03 ----------

Ik dacht dat er ergens wel een kans was dat suicide sid, wat meeliep om zich in te dekken. Kans op de wolf. Was het niet zeker. Echt, dit spel laat je vanalles denken

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.078
Heren. Omdat ik zo direct naar de bios ga en daarna bij het vrouwtje blijf slapen ben ik vanavond niet in de gelegenheid om jullie weer te entertainen. Morgenochtend kunnen jullie dus een dubbel verhaal verwachten. Het stemmen/PMen voor 22.00 en 10.00 blijft uiteraard wel vereist.
He who does not repent, to hell he shall be sent!
As always,
Happy Hunting!

Gisteren was een moeilijke situatie, twee onschuldigen. Er moest gekozen worden. Was het mij was het gisteren al Daniel20 of Remi. Lees maar eens goed na, ik heb niemand meegenomen in mijn stemming. Ik heb gewoon een keuze gemaakt. Ik denk persoonlijk dat Peerebaum één van de andere 2 belangrijke rollen speelt aan burgerzijde. Vandaar mijn keuze.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:03 ----------

Ik dacht dat er ergens wel een kans was dat suicide sid, wat meeliep om zich in te dekken. Kans op de wolf. Was het niet zeker. Echt, dit spel laat je vanalles denken

Bullshit, Sid was 100% onschuldig... sloeg nergens op.
Maar goed gespeeld.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:07 ----------

Heren. Omdat ik zo direct naar de bios ga en daarna bij het vrouwtje blijf slapen ben ik vanavond niet in de gelegenheid om jullie weer te entertainen. Morgenochtend kunnen jullie dus een dubbel verhaal verwachten. Het stemmen/PMen voor 22.00 en 10.00 blijft uiteraard wel vereist.
He who does not repent, to hell he shall be sent!
As always,
Happy Hunting!

NEEEEEEEE !!!
Nu kan ik vanavond niet slapen!!!

Terug
Naar boven