- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peerebaum
White Knight
z1000
Daniel20
Kidmonster
kazamafury
Dit zijn de spelers die hebben gestemd op Suicide Sid. Denk dat de wolf hier wel tussen zit.
Peerebaum zal het denk ik niet zijn, die wilde zichzelf veilig stemmen. Daniel vormt geen gevaar. Mijn stem op dit momentWhite Knight
veel triester is; dat alle "serieuze" spelers, alles geloven wat hier geschreven wordt, en daar vervolgens "theorieen" over gaan maken die zo sad zijn als what
keep on playin guys. was een tof spelletje.

Veel triester is dat jij denkt dat je een succesfull troll op dit forum bent.![]()

Ja al hoewel ik nog twijfel over Remi hoor.
Ik ga niet op hem stemmen. Maar geen idee aan welke kant hij staat. Ik hoop aan de mijne.

Veel triester is dat jij denkt dat je een succesfull troll op dit forum bent.![]()
Peerebaum
White Knight
z1000
Daniel20
Kidmonster
kazamafury
Dit zijn de spelers die hebben gestemd op Suicide Sid. Denk dat de wolf hier wel tussen zit.
Peerebaum zal het denk ik niet zijn, die wilde zichzelf veilig stemmen. Daniel vormt geen gevaar. Mijn stem op dit momentWhite Knight
Wat wel opvalt, de wolf at kazamafury op. En iedereen maar Peerebaum verdenken. Terwijl met 1 vote verschil kazama peer in het spel zou houden.
Duidelijk gisteren op twee onschuldige mensen aan het voten.
Daarmee vandaag liever zeker..
Daniel20 is een cultist. Lees even alles door man. Ga niet weer burgers ophangen. Terwijl Daniel20 eruit springt. Remi is ook niet te vertrouwen. Maar ga geen risico nemen vandaag.
Gisteren was een moeilijke situatie, twee onschuldigen. Er moest gekozen worden. Was het mij was het gisteren al Daniel20 of Remi. Lees maar eens goed na, ik heb niemand meegenomen in mijn stemming. Ik heb gewoon een keuze gemaakt. Ik denk persoonlijk dat Peerebaum één van de andere 2 belangrijke rollen speelt aan burgerzijde. Vandaar mijn keuze.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 18:03 ----------
Ik dacht dat er ergens wel een kans was dat suicide sid, wat meeliep om zich in te dekken. Kans op de wolf. Was het niet zeker. Echt, dit spel laat je vanalles denken
Heren. Omdat ik zo direct naar de bios ga en daarna bij het vrouwtje blijf slapen ben ik vanavond niet in de gelegenheid om jullie weer te entertainen. Morgenochtend kunnen jullie dus een dubbel verhaal verwachten. Het stemmen/PMen voor 22.00 en 10.00 blijft uiteraard wel vereist.
He who does not repent, to hell he shall be sent!
As always,
Happy Hunting!
Bullshit, Sid was 100% onschuldig... sloeg nergens op.
Maar goed gespeeld.