Fitness Seller

Forumgame: Weerwolf

Maak de volgende keer 2 topics. Ik heb veel niet kunnen volgen omdat ik eerst 4-5 pagins terug moest zoeken naar het verhaal. Dus als je volgende keer het verhaal in een apart topic of de OP wilt zetten.

We kunnen niet overal een apart topic voor maken. hou effe wat rekening met de OP, denk dat t anders teveel werkt wordt... En t lijkt me ook beter dat t verhaal in t zelfde topic zit. Je kunt namelijk van de reacties na t verhaal afleiden, wie welke rol heeft.. dus r verhaal moet zeker in t tzelfde topic blijven

van mij moet er niet al te veel veranderen, enkel cultists verlagen naar 6 personen zal het spel al veel meer in evenwicht brengen

de hints moeten ook zeker niet makkelijker, bij het volgend spel weet men wel dat men de verhalen echt grondig moet doorzoeken

gedoe allemaal, geef mij maar gewoon een rol and ill act the shit out of it. natural born actor.

Ik heb gelachen deze keer, maar ik zoek het niet nog een keer haha. Ik doe niet mee volgende ronde kwarkvarken ;)

Denk de enige minpunten de vele inactieve spelers waren icm het hoog aantal slechterikken. Het zou zelfs op het randje gebalanceerd zijn mocht elke speler actief zijn. Misschien kan je een pak minder cultisten maken, maar mssn twee wolven die samenwerken per pm en samen in totaal 1 slachtoffer per nacht kiezen?

Nah geen 2 wolven, lijkt me geen goed idee.

Dat is ook wel een goede idee idd.. dat je 6 cultisten heb en 2 paar hebt... Zo kunnen ze minder snel 1 groep vormen... En dan 2 burgers die elkaar mogeb pm'en? :D

Wel goed idee.

Ik heb gelachen deze keer, maar ik zoek het niet nog een keer haha. Ik doe niet mee volgende ronde kwarkvarken ;)

Jammer :)

gedoe allemaal, geef mij maar gewoon een rol and ill act the shit out of it. natural born actor.

dit dus. mensen geloven toch alle onzin die ik en me broer posten :roflol:

maar het is afgelopen dus? ik heb oa. gewonnen, krijg ik nog wat karma of supps??

van mij moet er niet al te veel veranderen, enkel cultists verlagen naar 6 personen zal het spel al veel meer in evenwicht brengen

de hints moeten ook zeker niet makkelijker, bij het volgend spel weet men wel dat men de verhalen echt grondig moet doorzoeken

Klopt.. 24 spelers, 6 cultisten groepies van 3 of gewoon groep van 6 meteen, cultisten moeten wel op de hoogte zijn dat er in totaal 6 zijn en er dus nog een groep van 3 is). wolf, anarchist, gek, jager, meisje, heks, burgemeester, bodyguard, 10 burgers ( waarvan 2 mogen pm'en.. zo kunnen die de groep proberen te leiden en makkelijker hints ontcijferen )....

Zo dit vindt ik een uitstekend idee :D

Ben er ook wel weer bij. Laten we hopen dat ik aan de verstandelijke kant zit :D

Heb zelf het verhaal ook altijd mee gevolgd en vond het echt jammer dat ik er niet bij zat, dus bij deze schrijf ik me ook in voor de volgende ronde! :)

Btw, volgens mij zat RemiAFCA dicht bij een roidrage aan dit spel :D

Bij de 2e ronde. Vertelde starter20 letterlijk wie de wolf was.
Dat had hij niet moeten doen.

Dat heeft voor mij wel een beetje het spel verziekt:D

Foei starter20!!

Bij de 2e ronde. Vertelde starter20 letterlijk wie de wolf was.
Dat had hij niet moeten doen.

Dat heeft voor mij wel een beetje het spel verziekt:D

Foei starter20!!

Hoor die cult phag.

:D

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 17:15 ----------

Je vond het gewoon te spannend

wij hebben meerdere malen verteld wie wie was, maar iedereen geloofde toch alles wat ze wilde geloven. Maar, het is maar goed dat het geen spelletje poker is voor geld.

'Ja want alleen geld maakt dingen belangrijk in het leven.

Terug
Naar boven