Fitness Seller

Foto's: 1.80m 90kg NIEUWE FOTO ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet ik u teleurstellen daar doe ik gene enkele van :p

hummel003 zei:
Edit: foto van rug toegevoegd, wel nie makkelijk omdat zelf te trekken...

Download de gratis app "Standby" op uw iPhone, dat is een zelfontspanner die ge kunt instellen op 5/10/15/... seconden. Zet die ergens op een goeie hoogte en dan kan je deftige foto's trekken van uw eigen rug en borst vanop afstand :)

Dan moet ik u teleurstellen daar doe ik gene enkele van :p

Schaamt u!

Nice fysiek! Niet te droog vindt het nice. :)

ja ik heb nooit echt droog gestaan, altijd massa willen opbouwen, maar de laatste maanden toch bezig met droger te komen waar ik het zeer moeilijk mee heb ;)

haha kan ik me voorstellen, bulken is het leukst wat dat betreft. ;-)

Download de gratis app "Standby" op uw iPhone, dat is een zelfontspanner die ge kunt instellen op 5/10/15/... seconden. Zet die ergens op een goeie hoogte en dan kan je deftige foto's trekken van uw eigen rug en borst vanop afstand :)

OMG thanks! No more struggling.

@Ts : nice homegym man + fysiek.

Laatst bewerkt:
Benen? Waarom geen squat? Waarom geen deadlift?

vind ik verschrikkelijke oefeningen om te doen, dan doe ik liever oefeningen die ik veel liever doe

Zo moet het zijn bro, als jij dat niet leuk vind, en gewoon traint voor het plezier, dan moet je gewoon doen wat je wil :)

je hebt imo echt een goed fysiek. zo zie je maar dat je zonder de grote 3 ook een vet fysiek kunt opbouwen.

Laat ze maar zeiken man, zolang jij plezier erin hebt (+ dat fysiek) heb je m'n respect :)

zo moet het zijn bro, als jij dat niet leuk vind, en gewoon traint voor het plezier, dan moet je gewoon doen wat je wil :)

je hebt imo echt een goed fysiek. Zo zie je maar dat je zonder de grote 3 ook een vet fysiek kunt opbouwen.

Laat ze maar zeiken man, zolang jij plezier erin hebt (+ dat fysiek) heb je m'n respect :)

+1

fijn om zo eens reacties te horen vd mensen ;)

mijn grote voorbeeld

images.jpeg

netjes chef prima resultaat. Je hebt je doel wel behaald om er getraind uit te zien

Iets om naar toe te werken voor mij, zelfde lengte. Net fysiek man!

thx! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoveel views en zo weinig reacties ;)
ben nu bezig met een super goede pre workout (craze)
ik merk dat mijn trainingen drastisch intensiever zijn geworden wat ook wel een beetje te merken zal zijn aan mijn fysiek hopelijk.
binnen een maand ofzo ens update fotos maken

zoveel views en zo weinig reacties ;)
ben nu bezig met een super goede pre workout (craze)
ik merk dat mijn trainingen drastisch intensiever zijn geworden wat ook wel een beetje te merken zal zijn aan mijn fysiek hopelijk.
binnen een maand ofzo ens update fotos maken

Iedereen zat zo achter de pc

mind-blown.jpg

Respect voor de borst en biceps.

Terug
Naar boven