AndroidHealthClinic

Foto's Sue

Sue

Competitive Bodybuilder
Waardering
484
Lengte
1m75
Massa
67kg
Met dank aan Dwarf: nog wat foto's van afgelopen zondag!

Het was zowiezo een leuke dag. Sfeer was heel goed, organisatie was ook super! Nou ben ik niet zo'n groepsmens... :D Dus is toch altijd effe zoeken in zo'n groep meiden, die overigens erg aardig waren! Maar ik ben gewoon niet zo'n optut-makeup-vrouw. Oma was met de groep ook in een andere ruimte gaan staan, dus ben ook op een moment uit de dames-kleedkamer gegaan en bij de rest gaan staan... was ook wat meer ruimte... daar afgebruind/gesmeerd en opgewarmd. Maar het oma-team was ook geweldig! Lekker goed op elkaar inspelen, iedereen helpt en smeert mee, aanmoedigen, motiveren, junks delen :p
Mannetje was echt heeeeel trots! Heeft ook super geholpen!
Na afloop met z'n allen uit eten geweest... grappig hoor... zit je daar in je halve plakkerige bruining, bruine afgepeigerde koppies... en dan jezelf totaal verliezen in bruin knapperig stokbroodje met roomboter... :D:D:D
Oma aan het werk te zien was ook geweldig! Wat een vakvrouw!

Gastoptreden van Floor... Wauw!!!

Had wel even moeite om het dieet in te zetten. Maar na een laatste verwaalde suikerwafel gister, lukt het nu wel. En heb heel veel zin in 2 mei! en 9 mei natuurlijk! Sinds dinsdag ook weer met krachttraining begonnen en sinds gister met cardio weer... SPIERPIJN!!! Hahahaha!

Nogmaals iedereen bedankt voor alle support en positieve reacties!!!

Lijkt me geweldig om achter de coulissen bij zo'n groep te horen - positieve spanning enzo! :D

Graag gedaan die foto's, vind een dergelijke evenement toch leuk om mee te maken, en alleen maar zitten ben ik niet zo goed in ;) Moet wat te doen hebben...
Jammer dat ik er 2 mei niet bij kan zijn, 9 mei kun je weer op me rekenen hoor!

• Like
Waarderingen: Sue
Mooie foto's Sue, je ziet er echt top uit!! Nog even flink doorzetten!! Je kan het!!

• Like
Waarderingen: Sue
tjah... rotterdam-zuid:)

maar ik zit nog eventjes goed te kijken... je bent de enigste met geen dikke kont!:eek:

Laatst bewerkt:
Leuk te horen hoe je het vond gaan!
Je mag goed trots op jezelf wezen, wat een prestatie! Je ziet er echt TOP uit! Heel fit :).
Suc6 de komende tijd met je trainingen/dieet en voorbereiding!

Je ziet er echt goed uit ja! Succes weer met de verdere voorbereiding, om er 2 en 9 mei nog weer beter bij te staan!

Laatst bewerkt:
He Sue, ben trouwens ook wel heel erg nieuwsgierig met wat voor vetpercentage je op je wedstrijd stond. Weet nog dat je zei dat het ongeveer rond ergens begin maart op 20 zat.

En weet je ook welke nummers er boven jou waren geëindigd waren? Dan kan ik ze herkennen op de foto's, weet nu alleen welke plaats jij behaald hebt, maar niet wie 1,2,3, etc is geworden.

Heel veel succes met de voorbereiding voor je komende wedstrijden weer! Lijkt me heel zwaar om weer meteen heel streng te 'moeten' eten/trainen.

Laatst bewerkt:
Vind dat je er erg mooi uit ziet
Prachtig figuur
Ik zou m'n nek verdraaien als jij zo langs komt lopen
Make staat je erg goed, dus dat moet je er gewoon in houden
potverdorie 2 en 9 mei en waar precies?
ben de eerste week van mei op vakantie maar 9 mei is misschien te doen

• Topic Starter Topic Starter
2 mei in Beverwijk, en 9 mei in Ettenleur...

Cynthia, ik weet even niet uit mijn hoofd wie welke plek... ga ik nog even zoeken voor je!

SUe weer lekker bezig! Maar ben al wel weer snel fysiek moe... mja! Das over een dikke vier weken weer klaar, gewoon ff doorzetten.
Was toch wel weer een kilo aangekomen, maar oma zei dat mijn rug en schouders toch al weer droger was. Dus dat gaat lekker!
Twee weken voor de wedstrijd zat ik nog op 19 procent, daarna niet meer gemeten... zal binnenkort wel weer gemeten worden. Heb werkelijk geen idee... die 19 procent snapte ik ook niet, en soms dan ben je weer meer gezakt dan je dacht...

Cynthia, ik weet even niet uit mijn hoofd wie welke plek... ga ik nog even zoeken voor je!

SUe weer lekker bezig! Maar ben al wel weer snel fysiek moe... mja! Das over een dikke vier weken weer klaar, gewoon ff doorzetten.
Was toch wel weer een kilo aangekomen, maar oma zei dat mijn rug en schouders toch al weer droger was. Dus dat gaat lekker!
Twee weken voor de wedstrijd zat ik nog op 19 procent, daarna niet meer gemeten... zal binnenkort wel weer gemeten worden. Heb werkelijk geen idee... die 19 procent snapte ik ook niet, en soms dan ben je weer meer gezakt dan je dacht...

Vond je het nog moeilijk? die rugposes op de fotos zijn echt zo mooi.

Die meid met 2 kleuren haar was 7e (en aan haar gezicht te zien best wel verontwaardigd daardoor), en die met een groenige bikini 8e, verder weet ik het ook niet...

Thanks!
Mooi dat je alweer wat droger bent zeg, en 1 lousy kilootje aangekomen is natuurlijk helemaal niks :)

Nog weer een mooi picje van je gezien:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere negerin hoor
Vreemd hoor een surinaamse met blond haar ;)

Terug
Naar boven