- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat we nu met 9 man trainen zijn en ook eten? Verplaatsen wat mij betreft iig geen probleem, maar aankomende zaterdag ook nietHoeveel mensen blijven er nu over? Anders een idee om het te verplaatsen?
hahaha ik ook, is de 2e dag van mijn push fase

Begint steeds meer een realiteit te worden

en ook nog eens een weegschaal van sterrenbeeld.
TypischZo jammer altijd dat mensen niet komen opdagen. Juist de mensen die in elke log wel wat te zeiken hebben komen weer niet.
.Iedere andere datum en ik was samen met @ak de Mercedes in gesprongen. Helaas net de dag dat ik op vakantie ben.snap sowieso niet dat er zo weinig belangstelling is om elkaar te kunnen zien in real life en met elkaar of van elkaar te leren.
25 juni ga ik ook met de trein naar Zaandam voor een meeting 10 juli met de trein naar Eindhoven voor een meeting.
Vind het alleen maar gezellig en leerzaam. Maarja liever achter een beeldscherm zitten dan echt met elkaar kunnen praten want dat is eng.

Was jij niet een halve autist?snap sowieso niet dat er zo weinig belangstelling is om elkaar te kunnen zien in real life en met elkaar of van elkaar te leren.
25 juni ga ik ook met de trein naar Zaandam voor een meeting 10 juli met de trein naar Eindhoven voor een meeting.
Vind het alleen maar gezellig en leerzaam. Maarja liever achter een beeldscherm zitten dan echt met elkaar kunnen praten want dat is eng.
Dan heb je @Bokito nooit irl ontmoet.Maarja liever achter een beeldscherm zitten dan echt met elkaar kunnen praten want dat is eng.
ben ik nog steeds. maar kan ik het nog wel gezellig vinden om met gelijk gestemde te zijn, of dingen te leren

je bent welkom hoor 10 juli in sportschool Arena vana 13:00Iedere andere datum en ik was samen met @ak de Mercedes in gesprongen. Helaas net de dag dat ik op vakantie ben.
Ik snap ook niet waarom mensen elkaar niet graag meeten hoor. Vorige keer was super
10 juli Eindhoven? Heb ik een surprise date tussen ons gemist @Wengstertje ?
zal wel heel druk worden die dag. Heel veel wedstrijd atleten komen dan.@ak hophop naar Woensel-zuid?je bent welkom hoor 10 juli in sportschool Arena vana 13:00zal wel heel druk worden die dag. Heel veel wedstrijd atleten komen dan.

Even kijken of ik die dag moet werken, oh wacht…