XXL Nutrition

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten)

Peiling Peiling Welke datum komt voor jou het beste uit?

• Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .
Hoeveel mensen blijven er nu over? Anders een idee om het te verplaatsen?

19 juli @ shika sushi

Alleen ik;
10364670-3861-4C11-A157-DF584C48476F.jpeg

Wat mij betreft kunnen we het voor as zaterdag gewoon door laten gaan. 9 man is prima toch.

• Topic Starter Topic Starter
kunnen gewoon door laten gaan idd. en als je het de moeite niet vind om te komen omdat er maar 9 man zijn wel graag laten weten dat je dan ook niet kom dan kan ik de reservering aanpassen, wel zo netjes voor het restaurant die op 10 mensen rekent.

Hopelijk is er voor een volgende meet dan meer animo.

• Like
Waarderingen: AK
-

Laatst bewerkt:
  • Wow
ja ik weet het.. ben net een vrouw :roflol: en ook nog eens een weegschaal van sterrenbeeld.
Ik kom toch alleen trainen. Kan er denk ik veel van leren en zou graag met jullie wat gewichten verplaatsen.
Ga ik daarna wel naar huis omdat er thuis een bbq is bij mn ouders met de hele familie en € 45,- voor 400kcal me ook net ff teveel is.
Sorry voor mijn rommelige bovenkamer :eyes:

Over trainen gesproken. Iemand in voor een push of pull sessie zaterdag?

snap sowieso niet dat er zo weinig belangstelling is om elkaar te kunnen zien in real life en met elkaar of van elkaar te leren.
25 juni ga ik ook met de trein naar Zaandam voor een meeting 10 juli met de trein naar Eindhoven voor een meeting.

Vind het alleen maar gezellig en leerzaam. Maarja liever achter een beeldscherm zitten dan echt met elkaar kunnen praten want dat is eng.

snap sowieso niet dat er zo weinig belangstelling is om elkaar te kunnen zien in real life en met elkaar of van elkaar te leren.
25 juni ga ik ook met de trein naar Zaandam voor een meeting 10 juli met de trein naar Eindhoven voor een meeting.

Vind het alleen maar gezellig en leerzaam. Maarja liever achter een beeldscherm zitten dan echt met elkaar kunnen praten want dat is eng.
Iedere andere datum en ik was samen met @ak de Mercedes in gesprongen. Helaas net de dag dat ik op vakantie ben.
Ik snap ook niet waarom mensen elkaar niet graag meeten hoor. Vorige keer was super :)

10 juli Eindhoven? Heb ik een surprise date tussen ons gemist @Wengstertje ?

• Like

Was jij niet een halve autist?

Iedere andere datum en ik was samen met @ak de Mercedes in gesprongen. Helaas net de dag dat ik op vakantie ben.
Ik snap ook niet waarom mensen elkaar niet graag meeten hoor. Vorige keer was super :)

10 juli Eindhoven? Heb ik een surprise date tussen ons gemist @Wengstertje ?
je bent welkom hoor 10 juli in sportschool Arena vana 13:00 ;) zal wel heel druk worden die dag. Heel veel wedstrijd atleten komen dan.

Terug
Naar boven