- Waardering
- 8.521
Boeiend. Nog genoeg festivals dit jaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeiend. Nog genoeg festivals dit jaar
zou ik ook zeggen als ik geen kaarten voor mystic garden kan krijgen

Niet nodig. Want ik ga wel naar de meet!zou ik ook zeggen als ik geen kaarten voor mystic garden kan krijgen![]()
Helaas ja, waren graag gekomen maar alleen die dag kunnen we hulp krijgen van een aantal mensen om 3000 klinkers 20 meter verderop en een trap af in een container te krijgen. Dan gaat dat even voor :@wovano en ik moeten ons afmelden voor de meet. Die dag moet de tuin leeg.
Volgende x weer aanwezig.

losse training is 6 euroWat moeten we lappen voor een keertje trainen bij Fox eigenlijk? Zie daar op de website niks over staan.
dus een stuk minder dan bij golds 
@wovano en ik moeten ons afmelden voor de meet. Die dag moet de tuin leeg.
Volgende x weer aanwezig.
Helaas ja, waren graag gekomen maar alleen die dag kunnen we hulp krijgen van een aantal mensen om 3000 klinkers 20 meter verderop en een trap af in een container te krijgen. Dan gaat dat even voor :![]()
losse training is 6 eurodus een stuk minder dan bij golds
![]()

ja hoor er is een plek vrij dus je kan aanschuiven. wel contant mee nemen svp

Dbb meet bij jullie bbq achteraf in de tuin😋 scheelt je weer sjouwenHelaas ja, waren graag gekomen maar alleen die dag kunnen we hulp krijgen van een aantal mensen om 3000 klinkers 20 meter verderop en een trap af in een container te krijgen. Dan gaat dat even voor :![]()
Betrapt! Meestal komen ze daar achter als het te laat is...gaat er meer om ik neem 45 euro mee iemand drinkt 30 cocktails en neemt ook 45 euro mee dat je hierdoor genoeg kan betalen anders hebben we straks te kort. jij komt toch niet dus wat bemoei je?
kom je ook?Betrapt! Meestal komen ze daar achter als het te laat is...
Lijkt me leuk maar ben dan op vakantie.
dat lijkt me inderdaad leuker
veel plezier alvast!Ik eet en train voor 2 man dus compenseer het wel weer….
Haha that's the spirit. Dan kan ik met een gerust hart voor een halve eten 👌Ik eet en train voor 2 man dus compenseer het wel weer….