MuscleMeat

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten)

Peiling Peiling Welke datum komt voor jou het beste uit?

• Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .
@wovano en ik moeten ons afmelden voor de meet. Die dag moet de tuin leeg.
Volgende x weer aanwezig.

Ah dat is jammer zeg.. volgende keer beter 👌 zet hem op met de tuin 👍

-

Laatst bewerkt:
Helaas ja, waren graag gekomen maar alleen die dag kunnen we hulp krijgen van een aantal mensen om 3000 klinkers 20 meter verderop en een trap af in een container te krijgen. Dan gaat dat even voor ::rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

Helaas ja, waren graag gekomen maar alleen die dag kunnen we hulp krijgen van een aantal mensen om 3000 klinkers 20 meter verderop en een trap af in een container te krijgen. Dan gaat dat even voor ::rolleyes:

wel jammer, wordt maar een kleine meet zo op deze manier. maar begrijpelijk met zo'n kut klus haha. succes!

Dbb meet bij jullie bbq achteraf in de tuin😋 scheelt je weer sjouwen

• Haha
Waarderingen: Onit
gaat er meer om ik neem 45 euro mee iemand drinkt 30 cocktails en neemt ook 45 euro mee dat je hierdoor genoeg kan betalen anders hebben we straks te kort. jij komt toch niet dus wat bemoei je?
Betrapt! Meestal komen ze daar achter als het te laat is...

Ik ben helaas out.. :( Heb blijkbaar de week erna de 25e bbq met de toekomstige schoonfamilie en 26e bbq met de verjaardag van een vriendin van m'n vriendin. Wordt een beetje te veel van het goede met de cut, en 60-70,- betalen voor reizen en eten om mezelf in te houden zie ik ook niet zitten. :p

Blijft niet veel over, trainen nu met 9 man?

Terug
Naar boven