- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor je het weet ben je hem kwijt en zit hij in het rommelhok te trainen 😋Denk dat @Sanca Saxon sowieso teleurgesteld is als hij ziet dat er bij Fox Gym geen bakstenen liggen om te liften.![]()
Je moet er wat voor over hebben😂 ik en @djuuls reden ook 2uur en 33min
hoezo? wil je sommige ontlopen?Je moet de poll wel zo maken dat je kan zien wie welke datum stemt![]()
heb het juist expres zo gedaan hahadaarnaast is de GammaDenk dat @Sanca Saxon sowieso teleurgesteld is als hij ziet dat er bij Fox Gym geen bakstenen liggen om te liften.![]()
en erachter een auto sloperijJe was toch zo rijk, Kom je ook dan?
Als er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerdhoezo? wil je sommige ontlopen?heb het juist expres zo gedaan haha

Precies. Ik stel de dagen dat ik kan af op @ak zodat ik met hem mee kan rijdenAls er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerd![]()

Dit keer inplaats van een normale wrap maakt @PartyMarty een bladje sla met kip, want hij is aan het cutten

kan dat niet meer aanpassen...Als er een datum gekozen is kun je zo alle namen van die datum overnemen. En dan is straks een datum gekozen en dan kan opeens de helft niet meer en je weet niet wie op die datum gestemd heeft. Al vaak genoeg een meet georganiseerd![]()

Je was toch zo rijk, Kom je ook dan?
Ik kan wel alleen 26 juni

Gedaan maar dan moet iedereen even opnieuw stemmenkan dat niet meer aanpassen...
misschien jij wel aangezien je admin bent?
Kan elke dag wel.@ak ik kan 11, 12, 25 en 26 juni + 2 & 3 juli. Welke dagen heb jij doorgegeven? Dan kies ik dezelfde als jij![]()
19 juni vaderdag
of neem je de kleine gezellig mee 👌