- Waardering
- 4.200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkapt kan ik gewoon op slippers komen post?Die shiki sushi tent ziet er wel heel chique uit trouwens.
Je kunt je stem nog aanpassen. Maakt het een stuk duidelijker19 juni is vaderdag
2 juli wish outdoor
Bovenstaande datums kan ik dus niet…

Loop overal op de slippers dus chique restaurant kan er ook wel bij. 🙋♂️
Ohja zie het, ff aangepast.Je kunt je stem nog aanpassen. Maakt het een stuk duidelijker![]()
Sushi is,ook echt heerlijk daar hoor. Maar niet iedereen is fan van sushi natuurlijkDie shiki sushi tent ziet er wel heel chique uit trouwens.
Oja allemaal festival bodybuilders hier natuurlijkOhja zie het, ff aangepast.
19 juni zal niemand wel kunnen overigens. Had het niet in de gaten aangezien ik altijd kan, maar me partner gaf het net aan. Zelfde voor sommige datums op een festival vallen.
ja weet ik, bedoelde op het 2e gedeelte wat AK zei
26e is wel favoriet tot nu toeIk kan zoiezo de 26e.
Hoop dat het lukt , lijkt me leuk om wat gevorderde BBers irl te meeten. De rest uiteraard ook✌💪
Ook maar 25 min rijden dus perfect
ben je er sneller dan ik voor mij is het 35 minuten fietsen haha

Echt ondoenlijk om via fijnaart---hoeksche waard---- barendrecht----rdam te fietsen. Ligt geen normale fietsroute, allemaal omrijden en door de polder etcben je er sneller dan ik voor mij is het 35 minuten fietsen haha![]()
valt wel mee uit helmond had wel een kleine 2 uur verwacht eigenlijk haha.
Gevoelsmatig wel als @PartyMarty meerijd.valt wel mee uit helmond had wel een kleine 2 uur verwacht eigenlijk haha.