Fitness Seller

Peiling Fox Gym Rotterdam DBB meeting 15:00 trainen (18:00 eten)

Peiling Peiling Welke datum komt voor jou het beste uit?

• Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Begin post en titel aangepast.
Heb nu voor 10 man gereserveerd

1654065788726.png

Allemaal even cash meenemen dus?

1654066196574.png

Ja Cash meenemen dus houd ook bij wat jezelf drinkt die avond svp zal voor mij vaak gewoon 1 glas (fles) water zijn

Ah jij bent er zo eentje:roflol:

Jij drinkt 2 cola en ik 1 cola dus ik betaal maar voor 1 cola!!!
gaat er meer om ik neem 45 euro mee iemand drinkt 30 cocktails en neemt ook 45 euro mee dat je hierdoor genoeg kan betalen anders hebben we straks te kort. jij komt toch niet dus wat bemoei je?

Altijd leuk dat soort momenten. Gaat avondje stappen en denkt drink een paar biertjes. Haalt een rondje voor je vrienden, de helft gaat aan de baco en je budget voor de hele avond binnen een uurtje erdoorheen 🤣

Het ziet er naar uit dat ik in het buitenland zit dat weekend...

Het ziet er naar uit dat ik in het buitenland zit dat weekend...
Dus je geeft jezelf op hiervoor. Daarna krijg je een dm van een dame “ooh je ziet er leuk uit kom naar portugal blablabla” en loop je jou pik achterna voor die troll die je nog nooit gezien hebt, note benen een vliegreis naar portugal no problemo, maar 50km naar rotterdam ho maar.

Komop man, laat jezelf niet manipuleren door een paar t**ten en een poenani. 18 juni komen en anders verzin je maar dat je kat vermist is en dat je die eerst moet zoeken voordat je naar haar kan.

Dus je geeft jezelf op hiervoor. Daarna krijg je een dm van een dame “ooh je ziet er leuk uit kom naar portugal blablabla” en loop je jou pik achterna voor die troll die je nog nooit gezien hebt, note benen een vliegreis naar portugal no problemo, maar 50km naar rotterdam ho maar.

Komop man, laat jezelf niet manipuleren door een paar t**ten en een poenani. 18 juni komen en anders verzin je maar dat je kat vermist is en dat je die eerst moet zoeken voordat je naar haar kan.
Ahhhh keek je zo uit naar mijn komst AK! Ik zie het als een compliment 😁 maar geen reden om zo te gaan doen toch, volgens mij vermaken jullie je prima zonder mij ;)

Komen nog genoeg van deze meets aan?

Maar aanmelden en dan afmelden is idd wat irritant, excuus ✌️

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven