AndroidHealthClinic

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Wanneer zou ik trouwens gaan cutten?
 
Als je spier hebt, ga eerst nou maar eens trainen en kijken wat er gaat gebeuren met je lichaam.
 
1) Als je altijd goed op je voeding let 2) eet wat je lichaam nodig heeft en 3) je lichaam de voedingstoffen geeft die het na de training nodig heeft, hoef je nooit hard te cutten of hard te bulken. Het is dan een proces waarbij je je richt op je gezondheid, een goede shape krijgt, en sterker wordt met een goed trainprogramma (progressive overload) ;)
 
Oke is duidelijk, thanks guys!
 
je gaat me al bijna inhalen op kracht bish
 
als je begint als een beetje skinnyfat zou ik wel cutten, wel maar een paar maandjes gewoon om dat vet weg te krijgen, ben ik iig wel van plan
 
1) Als je altijd goed op je voeding let 2) eet wat je lichaam nodig heeft en 3) je lichaam de voedingstoffen geeft die het na de training nodig heeft, hoef je nooit hard te cutten of hard te bulken. Het is dan een proces waarbij je je richt op je gezondheid, een goede shape krijgt, en sterker wordt met een goed trainprogramma (progressive overload) ;)

Dit

als je begint als een beetje skinnyfat zou ik wel cutten, wel maar een paar maandjes gewoon om dat vet weg te krijgen, ben ik iig wel van plan
4) geen advies aannemen van iWJ
 
Ik kan geen advies aan nemen van iWJ want hij staat op mijn negeerlijst:). Moet je maar harder trainen Demian:P
 
neit iedereen kan alles eten en onder 10% blijven

Hoevaak ga je dat nou nog blijven roepen? Heb je al eens heel streng gedieet langer dan 2 maanden? Hoe weet je dan dat het niet kan?
 
Hoevaak ga je dat nou nog blijven roepen? Heb je al eens heel streng gedieet langer dan 2 maanden? Hoe weet je dan dat het niet kan?

je interperteert het fout, ik bedoel dat niet iedereen kan bulken op 5000 kcal en toch nog laag in vp blijven zoals jij, het verschilt allemaal per persoon
 
je interperteert het fout, ik bedoel dat niet iedereen kan bulken op 5000 kcal en toch nog laag in vp blijven zoals jij, het verschilt allemaal per persoon

Eens, ik hoef maar 3500 kcal te eten en kom aan:)
 
je interperteert het fout, ik bedoel dat niet iedereen kan bulken op 5000 kcal en toch nog laag in vp blijven zoals jij, het verschilt allemaal per persoon

Wanneer zeg ik dan dat frans 5000kcal moet eten?
Iedereen kan clean bulken, alleen je moet dan gewoon op je eigen onderhoud gaan zitten.

Dus snap dan nog steeds niet waarom je dat steeds roept?
Ik zeg toch nooit dat iedereen 5000kcal moet eten?
 
Wanneer zeg ik dan dat frans 5000kcal moet eten?
Iedereen kan clean bulken, alleen je moet dan gewoon op je eigen onderhoud gaan zitten.

Dus snap dan nog steeds niet waarom je dat steeds roept?
Ik zeg toch nooit dat iedereen 5000kcal moet eten?

nee maar je loopt wel altijd te roepen dat het nooit nodig is om tijdens de bulk wat hoger in bf te staan.
 
als jij die sig weghaalt ga ik uit jou log
 
Want ik ga me ook echt aan jou aanpassen.... Welkom terug op mijn negeerlijst;)
 
nee maar je loopt wel altijd te roepen dat het nooit nodig is om tijdens de bulk wat hoger in bf te staan.

Weer iets dat ik nooit gezegd heb, zeg alleen dat het nergens voor nodig is om zo hoog te gaan als bv 15% of hoger.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven