MuscleMeat

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ook goed, ga ervan uit dat henri met zijn 16 jaar ervaring in de bb wereld wel weet wat goed voor me is.
 
Lekkere training!

Al moet ik zeggen dat ik niet geloof dat de flyes nog strict zijn hehe :)
 
Ook goed, ga ervan uit dat henri met zijn 16 jaar ervaring in de bb wereld wel weet wat goed voor me is.

Oh train je met henri dan heb ik niks gezegd. Dan zijn flies met 18 en presses met 22 wel te verklaren ja.
 
Wow madness, nu pas dit topic gezien, je bent echt 15 en die anbitie en stats
lekker kerel !
wou dat ik er ook zo vroeg was aan begonnen, en niet ng 2 jaar liggen kloten:mad:

Succes hoop ooit aan jou een handtekening te mogen komen vragen ;)
 
Knappe training wederom ! Blijven knallen Fransie boy
 
Lekkere training!

Al moet ik zeggen dat ik niet geloof dat de flyes nog strict zijn hehe :)
Thanks, ik heb er vandaag nog ff met henri over gebeld en die zei dat ze gewoon goed waren.

Wow madness, nu pas dit topic gezien, je bent echt 15 en die anbitie en stats
lekker kerel !
wou dat ik er ook zo vroeg was aan begonnen, en niet ng 2 jaar liggen kloten:mad:

Succes hoop ooit aan jou een handtekening te mogen komen vragen ;)
Haha, thanks man! Leuk dat je een kijkje neemt!
Knappe training wederom ! Blijven knallen Fransie boy
Danku!:D
 
wie is die henri eigenlijk?
 
Ga vandaag niet trainen trouwens, diverse redenen.
 
ja dat snap ik eigenlijk ook niet, je zegt dat je een schema hebt waarin je 6x per week traint en dat je supergemotiveerd bent, maar ik denk dat ik hier nog maar zelden 3 trainingen per week tegen ben gekomen
 
Ja, achternaam?







Maar wel de hele dag weer achter dbb hangen?
Janssen, nooit grote wedstrijden gedraaid omdat hij niet aan de aas wou. Wel veel kennis! Hele dag achter dbb hangen? Ff als ik klaar ben met leren voor een vak een paar topics bekijken is toch niet verboden?
ja dat snap ik eigenlijk ook niet, je zegt dat je een schema hebt waarin je 6x per week traint en dat je supergemotiveerd bent, maar ik denk dat ik hier nog maar zelden 3 trainingen per week tegen ben gekomen
3x per week een training? NOTTT. Minimaal 4. Heb nu enkel wat problemen in mijn prive en ook druk met school. Goal is gewoon 5 keer in de week trainen trouwens. 6 keer is onhaalbaar;)
 
Vind niks op google, met 'geen grote wedstrijden' bedoel je A-B klasse wedstrijden?
 
Weet niet precies welke wedstrijden hij wel gedraaid heeft. Er hangen een aantal foto's in de gym van Henri met een zieke shape. NOTE: Weet niet of het belangrijk is maar hij is al weer een aantal jaartjes met bb-pensioen he. Nu weer back naar natuurkunde:)
 
not funny...
 
Vandaag en gister wel getraind. Gewichten waren gewoon average en ik heb niks opgeschreven. Verglijkbaar met de vorige rug en benentraining.
 
posten, nu, of geen brazzers meer voor jou!
 
Vandaag en gister wel getraind. Gewichten waren gewoon average en ik heb niks opgeschreven. Verglijkbaar met de vorige rug en benentraining.

Zo gaat het niet lukken man. Je hebt nog maar 9 jaar en 10 maanden de tijd.
 
Haha, ik kan wel posten maar dat is dan niet echt nauwkeurig:)
EDIT: DL ging trouwens erg goed. Nergens last van:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven