MuscleMeat

Freaky Shit vannacht!!

heb dit ook wel es gehad, op mijn hand geslapen, en een tijdje het gevoel in mijn linker pink en ringvinger kwijt geweest, zeer vervelend voor een paar dagen als ik gitaar wou spelen.

ook elke nacht last van ehct een rot gevoel
ik heb heb wel meer last van sinds in train

Een tintelende arm of verlamde arm komt wel vaker voor zo te zien.
Hier nog een patiënt :) bij mij voelt ie dan superzwaar aan en ik kan pas opnieuw de slaap vatten als ie terug in orde voelt.
Maar wat ik persoonlijk erger of freaky vind is als je zo plotseling een kramp van 20-30sec in je kuit krijgt midden in de nacht, t*ring das pas shit.
Gelukkig komt dit maar zelden voor en zou dit gewoon aan een magnesiumtekort liggen.
ahh, ja die kuitkrampen, echt te erg, gelukkig de laatste tijd nooit mer last van, maar soms had ik dan gewoon echt 3 dagen lang pijn nog in m'n kuit :(

verder wordt ik eigenlijk nooit wakker 's nachts.

Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens???

Ik heb dit dus ook een tijd gehad en begon er serieus aan te denken dat me arm begon te verlammen ofzo. Aangezien ik ook last van mijn schouder had. Misschien te hard getraind? Nu al tijdje niet meer gehad.

Heb dat ook wel es met m'n arm als ik wakker word. Echt geen leuk gevoel, gaat over na wat 'slaan' met de arm, na halve minuut ofzo. Dan lijkt de doorbloeding terug ok. Of wat het probleem ook moge zijn.

zo vaak dan dnek ik waar is me arm en dan ligt vrouw erop met der dikke kont hehe

Heb ik ook al een paar keer meegemaakt met mijn arm.
Ik laat hem dan naast mijn bed hangen tot er bloed instroomt en het begint te prikkelen. Na mijn operatie heb ik 24u met zo'n verlamde arm in bed gelegen, is lastig na een tijdje.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit dus ook een tijd gehad en begon er serieus aan te denken dat me arm begon te verlammen ofzo. Aangezien ik ook last van mijn schouder had. Misschien te hard getraind? Nu al tijdje niet meer gehad.

niks met training te maken,w ant khad al week arm niet egtrained

Heb ik ook al te vaak gehad.

heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.

• Topic Starter Topic Starter
heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.

Ja, met enkele milimeters per week...

haha ik ken het. Ik werd midden in de nacht wakker en ik dacht dat het een rat was. Was ik 2 keer me eigen hand aan het "weggooien" was echt vaag.

Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei :roflol:

Dat heb ik idd ook 1x meegemaakt, ****in bizar. Schrok me de t*ring in, je kan gewoon niks.

iemand al naar de huisarts geweest ermee ofzo? ik heb het tegenwoordig zowat iedere nacht en ik vraag me nou echt af hoe dat in godsnaam mogelijk is?

ik ga altijd ff me pik bestasten, lijkt net of iemand anders het doet met zon lamme arm.

iemand al naar de huisarts geweest ermee ofzo? ik heb het tegenwoordig zowat iedere nacht en ik vraag me nou echt af hoe dat in godsnaam mogelijk is?
Gewoon afgeknelde zenuw. Proberen op je rug in slaap te vallen da is de kans klein dat het gebeurd.

Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.

Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!

WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.

Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens???

haha ik heb dit ook eens gehad , dat is gewoon je slapende arm, ik pakte hem op en ik liet hem vallen , vervolgens lag ik te kreunen uit pijn , raad maar eens waar mijn vuist op viel :D :D
Het is idd wel freaky...

Terug
Naar boven