leg je hem onder je hoofd dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ahh, ja die kuitkrampen, echt te erg, gelukkig de laatste tijd nooit mer last van, maar soms had ik dan gewoon echt 3 dagen lang pijn nog in m'n kuitEen tintelende arm of verlamde arm komt wel vaker voor zo te zien.
Hier nog een patiëntbij mij voelt ie dan superzwaar aan en ik kan pas opnieuw de slaap vatten als ie terug in orde voelt.
Maar wat ik persoonlijk erger of freaky vind is als je zo plotseling een kramp van 20-30sec in je kuit krijgt midden in de nacht, t*ring das pas shit.
Gelukkig komt dit maar zelden voor en zou dit gewoon aan een magnesiumtekort liggen.

Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.
Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!
WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.
Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens![]()
Ik heb dit dus ook een tijd gehad en begon er serieus aan te denken dat me arm begon te verlammen ofzo. Aangezien ik ook last van mijn schouder had. Misschien te hard getraind? Nu al tijdje niet meer gehad.
heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.
heb het ook al zo vaak gehad, en ja tis behoorlijk klote en altijd even schrikken. Maargoed het is niets ernstigs, en mocht er iets beschadigds zijn (als je ECHT heel lang op je arm ligt), kapotte zenuwen groeien altijd weer aan.
Ik heb het al 2x meegemaakt met een arm en een been.
Maar wees gerust, heb het ook een keer erger meegemaakt met mijn hele lichaam. Ik werd wakker, wilde mijn open opendoen maar dit lukte niet. En kon helemaal niets van me lichaam bewegen. Duurde iets van 2min.. Kan me nog herinneren dat ik in gedachten achter elkaar 'wtf' zei![]()
Gewoon afgeknelde zenuw. Proberen op je rug in slaap te vallen da is de kans klein dat het gebeurd.iemand al naar de huisarts geweest ermee ofzo? ik heb het tegenwoordig zowat iedere nacht en ik vraag me nou echt af hoe dat in godsnaam mogelijk is?
Vannacht om 3 uur werd ik wakker... en ik voelde iets raars bij mn kussen liggen.
ik voelen, voelde als een een soort staaf (groter dan mn lul, dus die was het niet haha ) ik wist maar niet wat het was.
Na ongeveer 2 minuten denken kwam ik er achter dat het MIJN ARM WAS!!!!!!!
WTF, hij was echt HELEMAAL verlamd, kon niet meer bewegen, voelde echt NIKS meer. was echt vet raar. Heb toen 15min lang met mn arm lopen schudden (schouder werkte nog wel) en daarna werkte die weer. Maar vet raar jo.
En nu geen aftrek grapjes gaan maken haha.
Denk gewoon dat ik paar uur OP mn arm heb gelegen dat ie geen bloed heeft gekregen ofzo, heb heb nog nooit zo erg meegemaakt, jullie wel eens![]()