MuscleMeat

From chubby to shredded! 2 jaar progressie!

Heb je indd netjes gedaan .
eat clean train hard of eat clen tren hard ???:p haha
mij boeit het niet ! Respect

• Topic Starter Topic Starter
Netjes man goed droog, en nu?

En nu het hele jaar door tot december 2015 rond de 10-12% proberen te blijven. :D Daarna de JBC 2016!

Wow netjes pik! Mag ik vragen hoe je dat in het begin aanpakte vanaf januari 2013 qua voeding en training, heb je nog wat schema's van toen? Groetjes

Nou het is eigenlijk heel geleidelijk gegaan, steeds iets een beetje aanpassen en bijstellen. Daarom heb ik niet echt schema's van door de tijd heen. Maar ik kan mijn huidige schema wel is posten. :)

En nu het hele jaar door tot december 2015 rond de 10-12% proberen te blijven. :D Daarna de JBC 2016!

Nou het is eigenlijk heel geleidelijk gegaan, steeds iets een beetje aanpassen en bijstellen. Daarom heb ik niet echt schema's van door de tijd heen. Maar ik kan mijn huidige schema wel is posten. :)

ik ben ook inderdaad wel benieuwd hoe je cut schema van 2000kcal eruit ziet :D

Ziek resultaat!
Wat zijn je stats op de compounds, en hoe groot zijn je armen? :)

Wowwwwww top

Een resultaat waar je trots op kunt zijn! :thumbs:

Wow.. zeer goed!

Nice:thumb:

ik ben ook inderdaad wel benieuwd hoe je cut schema van 2000kcal eruit ziet :D

Bij deze, mijn huidige schema. :D Dit schema is wel echt rock bottom vind ik. Ik doe er ook nog cardio naast tot ongeveer 200-250kcal dus dat gaat er eigenlijk nog vanaf.

dg189t.jpg

Ziek resultaat! Wat zijn je stats op de compounds, en hoe groot zijn je armen? :)

Uhm niet echt indrukwekkend. Ik ben nooit zo'n ster in aantal kg's en zeker nu ik minder eet is m'n kracht een stuk minder. Ik doe ook hoog volume, waardoor de compounds nooit echt maximaal gaan.

Maar momenteel doe ik:
Bench press: 1x120kg
Squat: 1x120kg
Deadlift: 3x100kg (heb nooit 1x geprobeerd de laatste tijd)

Je bench loopt in ieder geval goed voorop, netjes!
En je armen, hoe groot zijn die als ik vragen mag?

Proficiat man! Ziet er heel netjes uit. Merci voor de foto's en bijkomende informatie.

god***domme goed werk man! ziet er top uit

Zeer knap inderdaad. Dat het niet natty is, doet daar helemaal niets aan af ;)

Lekkere progress man! De foto linksonder is echt netjes! Hoeveel % vp en kg was je daar?

Goede transformatie, deadlift/squat vind ik alleen zwaar uit verhouding.

Verklaring hiervoor?

Zelfs al focus je niet op kracht, vind ze aan de lage kant. Doet niets af aan het fysiek natuurlijk.

Lekkere progress man! De foto linksonder is echt netjes! Hoeveel % vp en kg was je daar?

Thanks! :D Ik denk zo rond de 80kg op 7-8% :)

Goede transformatie, deadlift/squat vind ik alleen zwaar uit verhouding. Verklaring hiervoor? Zelfs al focus je niet op kracht, vind ze aan de lage kant. Doet niets af aan het fysiek natuurlijk.

Ik ben nooit een ster geweest met squaten, krijg snel last van de knieën namelijk. En ik doe best wel veel setjes en herhalingen met de benen, daarom doe ik het ook niet heel zwaar zoals je met lage reps wel zou kunnen doen.

Zeer mooie prestatie hier! Petje af

Thanks! :D

Terug
Naar boven