Fitness Seller

From chubby to shredded! 2 jaar progressie!

• Topic Starter Topic Starter

:D

t*ring nice kerel! Maar wat hierboven ook al gezegd werd, je stats; 100kg deadlift? Hoeveel herhalingen sets doe je dan?

Ja dat komt, omdat ik hoog volume training doe. Daardoor heb ik al m'n spieren vaak al voorvermoeid, want ik doe deadliften aan het einde van de rugtraining. Ik heb de afgelopen 6 weken een schema op kracht gedaan en daarmee voornamelijk alles 5x5 getraind. Maar mijn PR op deadlift heb ik daar ook voor het eerst is mee gecheckt en dat was 160kg.

Prachtig gewerkt man. Wees fier op wat je bereikt hebt.

Ben er zeker ook blij mee! Chubby worden zit er voorlopig niet meer in. :D

God.damn. Echt prachtige verandering man, respect!

Op hoeveel Kcal zit je nu bij het massa opbouwen, kan je daar ook een schematje van plaatsen?

Respect, eindresultaat mag er zijn!

Zou dit natural zijn?

Goeie progressie gemaakt, zeer goed fysiek nu.

klasse hoor, zie er super uit!!

Toch wel bizar dat je op gear met een magere krachtstats dit kan bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle positieve reacties mensen! Ik ben hier niet voor de aandacht of iets, maar ik wilde mijn ervaring met anderen delen en laten zien dat iedereen een verandering kan aanbrengen in zijn of haar leven als je je mind ertoe zet. Ik heb hard moeten werken voor mijn fysiek en dat blijf ik ook doen in de toekomst (als alles meezit en mij niks raars overkomt :p).

Laatst bewerkt:
welke aas heb je gebruikt?

Nee, effe serieus, kan je toch ook gewoon over praten, ben gewoon nieuwsgierig.

winny of clen

Gooi het op de tafel, knul :) we all want to know :D

Ziet er goed uit maar maar "ik wilde mijn ervaring met anderen delen en laten zien dat iedereen een verandering kan aanbrengen in zijn of haar leven als je je mind ertoe zet. "

Je mind ertoe zetten is niet het enige, waarom geen antwoord op vragen als het over gebruiken gaat?

Definitely youtube natty

Terug
Naar boven