XXL Nutrition

From chubby to shredded! 2 jaar progressie!

super mooie progressie gemaakt hoor
daar heeft heel wat werk in gezeten :)

Respect kerel! echt heel netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels ben ik al weer 3 weken aan het bulken en de shape blijft er nog goed in zitten. Nu oppassen dat ik niet weer chubby wordt. :D Tijd om weer massa te bouwen!

2wgzyhh.png

Ziet er goed uit, mooie transformatie! Succes met massa bouwen!

Zo kerel, goed bezig! Ziet er netjes uit

netjes maat, ziet er goed uit!!

Netjes,

Thanks allemaal! :D Er moet nog wel wat massa bij als ik op C niveau een wedstrijd wil doen, maar daar wordt vol aan gewerkt dit jaar.

Hier mag je trots op zijn, wou dat ik ooit deze motivatie kan hebben

Vind het een hele mooie transformatie, maar tuurlijk maakt het wel uit of je roids hebt gebruikt. Snap het vanuit financieel oogpunt overigens wel, beter lichaam -> meer klanten bij fitbodyplan

Hier mag je trots op zijn, wou dat ik ooit deze motivatie kan hebben

Ooit hoeft niet nooit te zijn toch. ;) Als ik het kan, kan jij het ook.

Vind het een hele mooie transformatie, maar tuurlijk maakt het wel uit of je roids hebt gebruikt. Snap het vanuit financieel oogpunt overigens wel, beter lichaam -> meer klanten bij fitbodyplan

Wat ik hiernaast doe staat helemaal los van dit topic of hoe ik er uit zie. Al had ik dunne spaghetti armen, maar wel de kennis dan nog zou ik mensen adviseren als dat mensen verder helpt m.b.t. training- en voeding.

Mooie transformatie! Ook mijn complimenten even afgeven!

Nice! Die back double biceps foto ook :cool:

t*ring nice kerel! Maar wat hierboven ook al gezegd werd, je stats; 100kg deadlift? Hoeveel herhalingen sets doe je dan?

Prachtig gewerkt man. Wees fier op wat je bereikt hebt.

Terug
Naar boven