Wheysted
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee persoonlijke vragen: Heb je na het cutten geen last van hangend vel gehad? En hoe zit het met striae ? Verder nog steeds goed bezig kerel. Weer ff motivatie door jou, om me cut door te zetten.
. Striae ook niet, alleen bij de schouders een beetje doordat de huid het daar slechter trekt. Dat die lower abs niet echt zichtbaar zijn komt bij mij vooral door aanleg en vocht. Als ik diep ga met cutten, heb ik de bovenste 2 en de 2 in het midden altijd wel zichtbaar alleen de onderste niet. Ik moet daar echt heel een laag vetpercentage voor hebben en minder vocht. En dat gezeur over AAS daar zou je toch moe van worden inderdaad. De mensen die hier ook over zeuren, daar ga ik niet eens meer op in.Al dat gezeik over wel of niet gebruikt. Komt meestal van de mensen die niet hard genoeg (kunnen/willen) werken om een goed fysiek neer te zetten. En hierbij AAS maar als excuus gebruiken als iemand een goed fysiek heeft. Die aders kan ook komen door hoog gebruik van beta-alanine. En de onderste abs niet zichtbaar, heb daar zelf ook last van terwijl aders overal goed doorkomen. Heeft denk ik te maken met licht vel teveel. Goede progressie man, ga zo door. Leuk dat je de foto's deelt.
:
Het is een tijdje stil geweest, maar ik maak nog steeds foto's natuurlijk. Als ik zo kijk waar ik nu sta vergeleken met 3 jaar geleden een hele verbetering. Maar daar draait bodybuilding natuurlijk om, progressie maken en altijd streven naar beter. 
Wat is nu je lichaamsgewicht? Wat is je verwachting hoeveel je op je wedstrijddag zal wegen?

als je een kaart mag pakken uit het dek, pak je dan een aas?
Als je een kaart pakt uit een dek, pak je dan een vrouw? Want je opmerking lijkt op wijven gezeur.
das wel een goeie, heb je die zelf bedacht of heb je daar hulpmiddelen voor gebruikt?

mooie schermafbeelding
Niemand is ooit tevreden denk ik.