XXL Nutrition

From chubby to shredded! 2 jaar progressie!

Twee persoonlijke vragen:

Heb je na het cutten geen last van hangend vel gehad?
En hoe zit het met striae ?

Verder nog steeds goed bezig kerel. Weer ff motivatie door jou, om me cut door te zetten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Twee persoonlijke vragen: Heb je na het cutten geen last van hangend vel gehad? En hoe zit het met striae ? Verder nog steeds goed bezig kerel. Weer ff motivatie door jou, om me cut door te zetten.

Nee totaal niet, zo vet was ik namelijk ook weer niet haha :p. Striae ook niet, alleen bij de schouders een beetje doordat de huid het daar slechter trekt.

Thanks voor je bericht! Ik ben inmiddels al weer bijna klaar om te gaan bulken, dit zal ik denk ik doen tot begin december met eventueel een mini cut ergens tussen.

Al dat gezeik over wel of niet gebruikt. Komt meestal van de mensen die niet hard genoeg (kunnen/willen) werken om een goed fysiek neer te zetten. En hierbij AAS maar als excuus gebruiken als iemand een goed fysiek heeft.

Die aders kan ook komen door hoog gebruik van beta-alanine. En de onderste abs niet zichtbaar, heb daar zelf ook last van terwijl aders overal goed doorkomen. Heeft denk ik te maken met licht vel teveel.

Goede progressie man, ga zo door. Leuk dat je de foto's deelt.

goed bezig kerel !

Al dat gezeik over wel of niet gebruikt. Komt meestal van de mensen die niet hard genoeg (kunnen/willen) werken om een goed fysiek neer te zetten. En hierbij AAS maar als excuus gebruiken als iemand een goed fysiek heeft. Die aders kan ook komen door hoog gebruik van beta-alanine. En de onderste abs niet zichtbaar, heb daar zelf ook last van terwijl aders overal goed doorkomen. Heeft denk ik te maken met licht vel teveel. Goede progressie man, ga zo door. Leuk dat je de foto's deelt.
Dat die lower abs niet echt zichtbaar zijn komt bij mij vooral door aanleg en vocht. Als ik diep ga met cutten, heb ik de bovenste 2 en de 2 in het midden altijd wel zichtbaar alleen de onderste niet. Ik moet daar echt heel een laag vetpercentage voor hebben en minder vocht. En dat gezeur over AAS daar zou je toch moe van worden inderdaad. De mensen die hier ook over zeuren, daar ga ik niet eens meer op in.

Ik moet nog aardig wat bouwen in de komende maanden, maar daar doe ik mijn best voor! Ik hoop echt genoeg massa te kunnen brengen om aan de JBC in maart 2016 mee te doen. Het wordt dan wel classic en dan mag ik niet meer dan 79kg wegen met mijn lengte. Ik heb er in ieder geval wel super veel zin in. Even een update van mijn huidige shape :D:

r870ur.jpg

2wheeyb.jpg

Even een kleine update weer hier :D Het is een tijdje stil geweest, maar ik maak nog steeds foto's natuurlijk. Als ik zo kijk waar ik nu sta vergeleken met 3 jaar geleden een hele verbetering. Maar daar draait bodybuilding natuurlijk om, progressie maken en altijd streven naar beter.

Momenteel ben ik aan het cutten voor mijn wedstrijd (JBC) en zit ik op 2.700kcal met drie kwartier cardio ernaast. Ik word al wat droger en momenteel ben ik rond de 7%. In de komende weken moet dit natuurlijk nog droger en harder worden en moeten die aderen er ook flink uit springen :D

2aaar0j.jpg

sl1wsp.jpg

Wat is nu je lichaamsgewicht? Wat is je verwachting hoeveel je op je wedstrijddag zal wegen?

Wat is nu je lichaamsgewicht? Wat is je verwachting hoeveel je op je wedstrijddag zal wegen?

Momenteel ben ik 78,5kg op 1.75m, maar normaal gesproken als ik cut blijf ik redelijk stabiel in gewicht. Mijn gewicht schommelt sowieso nooit zo sterk. Ik hoop uiteindelijk tegen de 73-74kg wedstrijdgewicht uit te komen, maar dat is nog even zien als al het vocht de laatste dag er uit moet.

Ook nog even een recente van de voorkant :D Vocht moet uit die biceps :flexbiceps:

2akfrc7.jpg

Netjes! :flexbiceps:

Respect kerel, hele topic doorgelezen!

net fysiek ,alleen ik haak af vanwege het misplaatste mysterieuze gedoe

goed fysiek:thumb:

Terug
Naar boven