MuscleMeat

From chubby to shredded! 2 jaar progressie!

• Topic Starter Topic Starter
Voor alle mensen die zeuren over AAS gebruik, dit is dacht ik niet de AAS sectie en dit is dan ook geen AAS log. Dit topic heb ik puur en alleen gemaakt, om mijn ervaring te delen en mijn progressie te laten zien. Ik snap ook sowieso niet waarom dit altijd weer ter sprake moet komen in de foto sectie.

Waarom kunnen mensen het niet gewoon over training en voeding hebben en elkaar tips geven om elkaar verder te helpen? Zo zie ik het namelijk.

Goede progressie! Hier is hard getraind.

Er zijn maar echt weinig mensen die tussen de regels door kunnen lezen.. :S

Goed fysiek man! Mooie motivatie, discipline en drive!

Kleine update van mijn huidige shape:

Foto 10-05-15 11 33 09.jpg

Voor alle mensen die zeuren over AAS gebruik, dit is dacht ik niet de AAS sectie en dit is dan ook geen AAS log. Dit topic heb ik puur en alleen gemaakt, om mijn ervaring te delen en mijn progressie te laten zien. Ik snap ook sowieso niet waarom dit altijd weer ter sprake moet komen in de foto sectie.

Waarom kunnen mensen het niet gewoon over training en voeding hebben en elkaar tips geven om elkaar verder te helpen? Zo zie ik het namelijk.

Sowieso respect voor je harde werk, maar de tips over bijvoorbeeld training verschillen nogal, al naar gelang je wel of niet gebruikt. Dus is dit niet zomaar los te koppelen.

Keep up the good work.

Bruut man! Good job!
in je cut altijd zuivel erin gehouden?

Sowieso respect voor je harde werk, maar de tips over bijvoorbeeld training verschillen nogal, al naar gelang je wel of niet gebruikt. Dus is dit niet zomaar los te koppelen.

Keep up the good work.

Ja want, als je on bent train je natuurlijk heel anders...
Wel sneu als je niet toegeeft als je gebruikt, zo geef je mensen valse hoop, en een vertekend beeld over het algemeen wat natty kan en niet.

Ja want, als je on bent train je natuurlijk heel anders...
Wel sneu als je niet toegeeft als je gebruikt, zo geef je mensen valse hoop, en een vertekend beeld over het algemeen wat natty kan en niet.

Dit is natty makkelijk te behalen imo

Ts heeft er wel voor gebruikt.
Waarom zou die anders zo reageren...
En kijk hoe vasculair die is op de borst en schouders maar de abs mist.

wow, goede progressie én shape nu! Hoe zien je macro's eruit?

Momenteel eet ik even op onderhoud (2.700kcal) en doe ik daarnaast 3x per week cardio. Ik verlaag m'n vet dus door het energieverbruik te verhogen i.p.v. te veel te zakken in kcal.

Mijn macro's over die 2.700kcal zijn:
E: 235gr
K: 301gr
V: 58gr

Bruut man! Good job! in je cut altijd zuivel erin gehouden?

Thanks! :D De enigste zuivel die ik nu gebruik is 300ml magere melk in de ochtend voor de Brinta. Verder geen zuivel. In de avond neem ik Caseïne.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Ts heeft er wel voor gebruikt. Waarom zou die anders zo reageren... En kijk hoe vasculair die is op de borst en schouders maar de abs mist.

Als je me nu een bloedtest zou laten doen, ik zou het doen! Bewijst meteen dat ik niet ON ben. :) Maar dat ga ik niet doen voor een stelletje zeikerds die het hele topic verpesten. Ga lekker zeuren in de AAS sectie en daar mensen vragen stellen over AAS maar niet aan mij.

[emoji23]

Vind het ook wel raar, zo'n vasculariteit maar geen abs hebben. Anyway wel lekker droog.

Netjes man, motiverend!

Vind het ook wel raar, zo'n vasculariteit maar geen abs hebben. Anyway wel lekker droog.

Jij snapt er duidelijk niks van. Mensen die gaan cutten en die best wel hoog in het vet percentage zitten en een behoorlijke buik hebben waar denk jij dat het vet als allerlaatste weggaat xD. Voordat je die buik zo ripped hebt en al het vel er weer strak opzit ben je echt wel even bezig.

Goed bezig man, keep it going ;).

Hee, een bekende :) Mooie progressie chef.

Bovenste abs en aan de zijkant zijn wel zichtbaar. De foto hierboven is ook iets overbelicht waardoor dat minder zichtbaar is. Mijn onderste abs zijn altijd moeilijk geweest en daar moet ik ook heel diep voor gaan in vetpercentage om die zichtbaar te hebben. Plaatselijk vet verbranden bestaat nou eenmaal niet dus ik kan daar ook geen controle over uitoefen, dat dat als laatst weggaat. Verder speelt vocht ook nog een rol.

Jij snapt er duidelijk niks van. Mensen die gaan cutten en die best wel hoog in het vet percentage zitten en een behoorlijke buik hebben waar denk jij dat het vet als allerlaatste weggaat xD. Voordat je die buik zo ripped hebt en al het vel er weer strak opzit ben je echt wel even bezig. Goed bezig man, keep it going ;).

Dit dus! :D Fijn dat er mensen zijn die het wél snappen.

Hee, een bekende :) Mooie progressie chef.

Ja nogal bekend he :p Thanks man!

Jij snapt er duidelijk niks van. Mensen die gaan cutten en die best wel hoog in het vet percentage zitten en een behoorlijke buik hebben waar denk jij dat het vet als allerlaatste weggaat xD. Voordat je die buik zo ripped hebt en al het vel er weer strak opzit ben je echt wel even bezig.

Had ik geen last van en stond jaren terug stukje vetter dan ts.

Net alsof je buikvet gewoon blijft totdat er op de rest van je lichaam helemaal niks meer zit en dan pas weggaat.
Buik is gewoon een plek waar in verhouding meer vet zit maar bij ts kloppen die verhoudingen gewoon niet.
Iemand die natty op 10% staat is minder vasculair dan ts maar heeft wel zichtbare abs.
Genen hebben er ook heus wel wat mee te maken.
Verder wel goeie progressie.

What the f**k zeg jij nu? Wat jij zegt heeft niets te maken met wat ik zeg.

Terug
Naar boven