XXL Nutrition

From shit to fit!

• Topic Starter Topic Starter
Arms day van vandaag plus de voeding!

CGBP ss Supinated dumbbell curls
8x50 kg + 12x12 kg
6x60 kg + 12x12 kg
10x50 kg + 12x14 kg

Tricep dips ss Preacher curls
8x BW + 12x17,5 kg
8x BW + 8x27,5 kg
8x BW + 8x27,5 kg

Dumbbell skullcrushers ss Hammer curls
10x10 kg + 10x10 kg (beide oefening aantal kg's per hand ofc)
10x10 kg + 10x12 kg
10x10 kg + 10x12 kg

Tricep cable pressdowns ss Cable reverse grip curls
3 sets 8-12 reps tot failure beide oefeningen
+ triple dropset op de press downs 8-12 reps

Lekkere pomp, lang geleden dat ik armen apart getraind heb, was wel weer ff lekker gezien ik me verveeldde thuis xd

Voeding van vandaag
4 eieren
6 weitebroodjes
2 eetlepels olijf olie
70 gr gebakken ui

6 weite broodjes
45 gr pindakaas

1 bord spaghetti

Pre workout:
500 ml melk
1 scoop whey
90 gr Brinta

Post workout:
500 ml melk
1 scoop whey
90 gr Brinta

Macros Kcal 3845 E 218 K 494 V141 <- (oeps hihi)

Gewicht staat ondertussen alweer op 83 kg :D

Laatst bewerkt:
Bijna 4k kcal, lekker. Heb je btw al eens pics gepost?

Bijna 4k kcal, lekker. Heb je btw al eens pics gepost?

Vreten als een beesttttt, nee bro nog steeds niet. It ain't that impressive.. :P

Maar denk dat ik ze er eind augustus opzet, voor de cut vanaf september dus, hoop nog ff een paar kilotjes massa te kunnen pakken :D

Laatst bewerkt:
Deze log verscheen niet niet bij overzicht (laatst had ik hetzelfde probleem al met een andere log), dus ff een hoop in 1x gelezen. Weet niet of het een bug ofzo is, maar het is wel vervelend :s

Verschilt denk ik per persoon. Als je na de 4e oefening al helemaal afgebeuld bent, dan lijkt het me idd genoeg. Ik kan me ook voorstellen dat iemand nog door kan gaan, en dan lijkt dat me prima. Je heb dan immers een hele week om te herstellen.

Helemaal mee eens (uiteraard :)).

Chest press machine is opzich ook een idee ja, is altijd lekker om je borst goed mee te isoleren.
Supps:
Wheyyyyy
Creatine
Strong pre workout of pauper stylo koffie door me whey shake voor t trainen
Vis olie caps
Glucosamine
Multivitamine

Gister begonnen met Vaso Grow erbij.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 12:52 ----------

Denk dat ik ermee begin om gewoon eerst meer oefeningen te doen in 1 training, mocht dat niet helpen kan ik altijd nog 2 borstdagen per week doen. 4 of 5 oefeningen bekijk ik per training hou het standaard op 4 mocht ik op dat moment het idee hebben dat er meer uit te halen valt doen we dat, ben ik kapot houden we het bij 4

Thanks voor de tips brahss

Prima plan. Vaso grow is voor de pomp of wat? En glucosamine voor de gewrichten?

Hier de schouder training van vanochtend, is er al 2 weken bij ingeschoten dus lekker geknald :D wakker wakker worden lukte ook een stuk beter haha.

Seated dumbbell press
8x18 kg (per hand ofc)
8x22 kg
8x22 kg
6x22 kg

Plate loaded freeweighted shoulder press machine
8x30 kg (totaal gewicht)
8x40 kg
8x50 kg
6x60 kg

Cable upright rows ss Lateral raises
3 sets

Plate front raises
3 sets 6-10 reps 10 kg

Pfffffffoeee dit ga ik voelen morgen, db press mooi naar de 26/28 kg toegooien, laatste keer dat ik hem deed was me pr 6x22 kg, nu dus weer een nieuwe pr 2 reps meer :P voeldde nog best gemakkelijk aan op het laatste setje na. Nu weer met een tas met een shitload aan voedsel naar t strand :D

Haha mooi zo.
En lekker die nieuwe PR met db shoulder press! Ik denk dat ik die oefening nu de fijnste uit heel mijn schema vind. Vandaag ook nieuwe PR op db shoulder press, 6x 18-20-22-24, merkte bij die 24 dat ik nog wel wat overhad maar had laatst een deload gedaan dus doe maar 2kg per week erbij. Kijken of mijn max op 26 ligt, of misschien 28 (hopelijk :p).

Hier de leg day van vandaag, kapottt

Squats
6x60 kg
6x70 kg
4x80 kg
12x60 kg

Power squat machine
4 sets 8-12 reps tot failure

Legg press
3 sets 8-12 reps

Romanian deadlifts
6x60kg
6x70 kg
6x70 kg
6x60 kg

Seated leg curls
3 sets tot failure 8 reps max

Leg extensions
10 sets van 10 pyrimade begonnen met laag gewicht, eindigend op laag gewicht

Idiote pomp in me quads, love that shitt. wat een heerlijke training, squats gaan voor me gevoel wel minder de laatste tijd maar de training opzich was echt lekker zwaar!

Nice, die pomp is ook niet zo gek met die dwaze piramide sets :p Waarschijnlijk zag lopen er wel vrij debiel uit na die training, of viel het mee?

Arms day van vandaag plus de voeding!

CGBP ss Supinated dumbbell curls
8x50 kg + 12x12 kg
6x60 kg + 12x12 kg
10x50 kg + 12x14 kg

Tricep dips ss Preacher curls
8x BW + 12x17,5 kg
8x BW + 8x27,5 kg
8x BW + 8x27,5 kg

Dumbbell skullcrushers ss Hammer curls
10x10 kg + 10x10 kg (beide oefening aantal kg's per hand ofc)
10x10 kg + 10x12 kg
10x10 kg + 10x12 kg

Tricep cable pressdowns ss Cable reverse grip curls
3 sets 8-12 reps tot failure beide oefeningen
+ triple dropset op de press downs 8-12 reps

Lekkere pomp, lang geleden dat ik armen apart getraind heb, was wel weer ff lekker gezien ik me verveeldde thuis xd

Voeding van vandaag
4 eieren
6 weitebroodjes
2 eetlepels olijf olie
70 gr gebakken ui

6 weite broodjes
45 gr pindakaas

1 bord spaghetti

Pre workout:
500 ml melk
1 scoop whey
90 gr Brinta

Post workout:
500 ml melk
1 scoop whey
90 gr Brinta

Macros Kcal 3845 E 218 K 494 V141 <- (oeps hihi)

Gewicht staat ondertussen alweer op 83 kg :D

Lekker heur. Die vetten maakt niet zoveel uit, als het maar niet standaard is haha. Wat is jouw ROM bij preacher curls? Vind 27.5 namelijk vrij veel. Als ik die doe dan ligt mijn bovenarm plat op het (schuine) bankje, en ROM is ong van 130 graden (2/3 ofzo) tot iets minder dan 90 graden, zogezegd 'to keep the tension in the sweet spot' (Jim Cordova).

Vreten als een beesttttt, nee bro nog steeds niet. It ain't that impressive.. :P

Maar denk dat ik ze er eind augustus opzet, voor de cut vanaf september dus, hoop nog ff een paar kilotjes massa te kunnen pakken :D

Heb je al wel foto's gemaakt die je niet hebt geupload? Is namelijk wel fijn om je vooruitgang wat objectiever te beoordelen (buiten omtrek etc)

Verdomme, vanochtend een maat wezen helpen met verhuizen en op me bek gegaan over een drempel en de koelkast in me rug gekregen. Viesveel last aan de rechterkant in me onderrug kan niet eens fatsoenlijk lopen #$@%^$&&*(^#$%^#$#$ word een weekje ff niks denk ik dus ):

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 17:50 ----------

Deze log verscheen niet niet bij overzicht (laatst had ik hetzelfde probleem al met een andere log), dus ff een hoop in 1x gelezen. Weet niet of het een bug ofzo is, maar het is wel vervelend :s

Helemaal mee eens (uiteraard :)).

Prima plan. Vaso grow is voor de pomp of wat? En glucosamine voor de gewrichten?

Haha mooi zo.
En lekker die nieuwe PR met db shoulder press! Ik denk dat ik die oefening nu de fijnste uit heel mijn schema vind. Vandaag ook nieuwe PR op db shoulder press, 6x 18-20-22-24, merkte bij die 24 dat ik nog wel wat overhad maar had laatst een deload gedaan dus doe maar 2kg per week erbij. Kijken of mijn max op 26 ligt, of misschien 28 (hopelijk :p).

Nice, die pomp is ook niet zo gek met die dwaze piramide sets :p Waarschijnlijk zag lopen er wel vrij debiel uit na die training, of viel het mee?

Lekker heur. Die vetten maakt niet zoveel uit, als het maar niet standaard is haha. Wat is jouw ROM bij preacher curls? Vind 27.5 namelijk vrij veel. Als ik die doe dan ligt mijn bovenarm plat op het (schuine) bankje, en ROM is ong van 130 graden (2/3 ofzo) tot iets minder dan 90 graden, zogezegd 'to keep the tension in the sweet spot' (Jim Cordova).

Heb je al wel foto's gemaakt die je niet hebt geupload? Is namelijk wel fijn om je vooruitgang wat objectiever te beoordelen (buiten omtrek etc)

Vaso Grow voor de pomp ja, en Glucosamine inderdaad voor de gewrichten. Db press voor de schoudertjes is inderdaad een superfijne oefening ja, doe hem veel liever dan bv military press.

haha liep inderdaad als een flinke debiel ja, nu de 2de dag spierpijn en wanneer ik op een stoel of iets wil gaan zetten trekt het nog als een idioot van de spierpijn whaha :D

gradens en dergelijke let ik niet eens op bij me preacher curls, 27,5 is idd vrij veel en t waren ook geen 8 nette herhalingen maar 1 of andere k*t mong**l gebruikte de schijfjes van 2,5 kg onder zn hak tijdens t squaten en 17,5 is wel erg licht. Dus maar 8 herhalingen uit geknald en heel erg langzaam gegaan op het negatieve deel van de ROM het andere was maar zorgen dat t omhoog kwam ;p

Die fotos heb ik vast nog wel ergens op mijn mobiel slingeren, al moet ik zeggen ik heb nooit zo goed mijn progressie bij gehouden met fotos zal eem zoeken

Dacht al, dit topic komt weer niet terug in mijn overzicht. Fitness op laag pitje gezet tijdens de vakantie?

Mmmmm,leuke log.
(Even uit het stof halen)
Jammer dat je er mee gestopt ben. (4 maandjes nu)
Zeker mooi leesvoer om wat inspiratie op te doen.

Terug
Naar boven