JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok dat als je je naturel max bereikt hebt, en je jezelf niet groot genoeg vind de stap naar AAS vrij klein is.
De enige (voor mij) terughoudende factor is gezondheid (aanleg voor acne, etc).
Als je bloedwaardes goed zijn, en er is verder geen terughoudende factor zou ik denk ik gewoon de spuit erin zetten
Ik denk eigenlijk niet eens na over een spuit te zetten, ben net anderhalf jaar bezig xd. Ik ga daar integen ook geen dingen roepen als nee man ik blijf altijd natty, ken mezelf en ben nooit tevreden haha. Zie het wel als het zover is, voor je gezondheid schijnt het idd best risico vol te zijn toch ?

o trouwens beste DBB bro's zojuist bericht van het Deltion College te Zwolle gekregen, aan genomen op sport en beweging als een boaassss![]()

Precies, ikzelf ook maar anderhalf jaar maar je moet gewoon reëel blijven. Ik weet van mezelf dat ik gewoon groot wil worden
Voor de average persoon is een kuur (mits niet buitengewoon zwaar) gewoon mogelijk. Tuurlijk is het slecht voor je, ik bedoel je spuit hormonen in, maar het is (imo) beter dan heel je leven op je gat zitten chips en koek te vreten tot je op een punt komt dat je niets meer kunt
Ik gok dat als je je naturel max bereikt hebt, en je jezelf niet groot genoeg vind de stap naar AAS vrij klein is.
De enige (voor mij) terughoudende factor is gezondheid (aanleg voor acne, etc).
Als je bloedwaardes goed zijn, en er is verder geen terughoudende factor zou ik denk ik gewoon de spuit erin zetten
o trouwens beste DBB bro's zojuist bericht van het Deltion College te Zwolle gekregen, aan genomen op sport en beweging als een boaassss![]()

Precies, ikzelf ook maar anderhalf jaar maar je moet gewoon reëel blijven. Ik weet van mezelf dat ik gewoon groot wil worden
Voor de average persoon is een kuur (mits niet buitengewoon zwaar) gewoon mogelijk. Tuurlijk is het slecht voor je, ik bedoel je spuit hormonen in, maar het is (imo) beter dan heel je leven op je gat zitten chips en koek te vreten tot je op een punt komt dat je niets meer kunt
Maar wie zegt dat iemand die niet kuurt heel zijn leven op zijn gat zit en chips en koek zit te vreten?
Vind dat altijd zo zwak, jezelf gaan vergelijken met andere extremen en op die manier kuren te gaan relativeren.

Maar wie zegt dat iemand die niet kuurt heel zijn leven op zijn gat zit en chips en koek zit te vreten?
Vind dat altijd zo zwak, jezelf gaan vergelijken met andere extremen en op die manier kuren te gaan relativeren.
Thanks voor de felicitaties brahss. Ben dit dit weekend bij me pa in een andere stad, morgen maar ff een goeie gym opzoeken waar ze een squatrack hebben en mooi leg daytje houden
Woont ie daar ngo maar net dan?Wat ik bedoel, ik heb meer respect voor iemand die heel ver gaat om een doel te bereiken met zijn eigen lichaam, dan iemand die zichzelf verwaarloost

Jouw mening was op de eerste plek niet eens om gevraagd![]()

Training van vanochtend
Benen
Plate loaded legg press
3 sets 16 x 90 kg
4 sets 10 x 130 kg
1 set 8 x 130 kg + double dropset
Leg curls
4 sets
Leg extensions
3 sets
Baggertraining.. alleen de leg press was wel leuk
Nee ik ben al een tijdje uit huis, ben daar naar basic fit in lelystad geweest, wat een grap zeg geen losse halterstang te bekennen daar.. gasten die daar trainde ook... wat een kneusjes
Training van vanochtend
Benen
Plate loaded legg press
3 sets 16 x 90 kg
4 sets 10 x 130 kg
1 set 8 x 130 kg + double dropset
Leg curls
4 sets
Leg extensions
3 sets
Baggertraining.. alleen de leg press was wel leuk

Maar blijkbaar wel nodig
---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 16:09 ----------
Met deze stats zou ik inderdaad niet gaan kuren nee..
Maar blijkbaar wel nodig
---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 16:09 ----------
Met deze stats zou ik inderdaad niet gaan kuren nee..
Waarom doe je zoveel setjes op zo'n laag gewicht? Heb je een blessure (gehad) ?
Als ik het zo zie kon je ook een paar setjes doen op een veel hoger gewicht en er veel meer uit halen![]()