- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is het puur vanwege de 2RM die je nu dan 2 weken moet doen of lijkt hoger gaan in je reps sowieso fijner?
Dit was je eerste cyclus toch of vergis ik me?

Beide. Ik denk dat dit excentrisch trainen meer blessure gevoelig is dan 5RM en hoger.
Daarnaast zijn hoge reps buiten mijn 'comfort zone' en ik vind het leuk om daarmee te experimenteren.
Dit is inderdaad mijn eerste HST cycle. Als ik deze en de komende naast elkaar leg, heb ik hem nu nog beter gemaakt voor mijzelf en voor de gains denk ik![]()

Dan heb je een goede keuze gemaakt
Excentrisch trainen lijkt me sowieso niks...
Je zou nog op 3RM kunnen trainen, maar dat is persoonlijke keuze natuurlijk![]()
Military press: 2x5x75 PR
Face pulls: 2x5x59
Bench press: 2x5x110
Chin ups: 2x5xBW (89) + 45 PR
Cable rows: 2x5x108 full stack!
Front squat: 2x5x105 PR*
One legged romanian deadlift: 2x10x50
Calf press: 4tal sets tussen 15-20 reps
Ab roll out: 2x10xBW 2 seconden vasthouden onderin.
Close grip bench press: 2x5x90
Barbell curl: 2x5x50
Dank je! Hoezo vind je het een k*t oefening dan? Ik vind het een prima vervanger voor een high bar squat en ik merk dat mijn core enorm in kracht is toegenomen.Sterke frontsquat. Ik blijf het een hoere oefening vinden.
Thanks man! Nog steeds bezig met GTA, of ben je onderhand overgestapt op BF4?

Voor Bram en Flip:
Maak met straps een lus om de bar ter breedte van je schouders.
Vervolgens pak je onderaan de straps vast, wikkelt ze een keer rondom je hand tot je hem weer vast kan pakken.
Armen onder de stang door, ellebogen omhoog en je kan front squatten
Veel meer stabiliteit met deze grip. Dit kan ik je zeker aanraden, anders had ik ook niet zo veel front squats gedaan.
Dank je! Hoezo vind je het een k*t oefening dan? Ik vind het een prima vervanger voor een high bar squat en ik merk dat mijn core enorm in kracht is toegenomen.
Alleen jammer dat hij van mijn schouders afgleed, misschien iets meer focussen op recht op blijven..?
Thanks man! Nog steeds bezig met GTA, of ben je onderhand overgestapt op BF4?
Ik verwacht daarmee dezelfde problemen als bij de front squat, aangezien het een variant is op de front squat.Heb die tip al een keer eerder gekregen, maar ik heb dam alsnog vrij snel dat me bovenrug bolt.
Veser vind ik het vervelend dat ik moer focusen op me ellebogen omhoog houden ed.
Binnenkort misschien zeecher squats proberen, kijken of dat wat is.
Oh dat is jammer.. je had GTA gewoon moeten verkopen man, ik heb er geen seconde spijt van gehad.Weekje helemaal niet gespeeld. Wacht op de heists en de PS4.
Klopt, maar denk dat ik met zercher meer op bovenrug kan focusen.Ik verwacht daarmee dezelfde problemen als bij de front squat, aangezien het een variant is op de front squat.
.