MuscleMeat

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De ellebogen omhoog is juist een 'cue' om je (boven) rug recht te houden..

@ Marcel: weet ik nog niet. Ik denk het niet en anders voorlopig nog niet. Hij biedt mij nog niks nieuws.
Wat ik wel opper gierig vind is dat je als PS3'er dus niet online kan gamen met iemand die een PS4 heeft en hetzelfde spel speelt..

Zou wel af en toe nog backsquats doen; anders gaat je backsquat aanzienlijk achteruit ondanks dat je wel dezelfde spiergroepen pakt.

Dank je! Hoezo vind je het een k*t oefening dan? Ik vind het een prima vervanger voor een high bar squat en ik merk dat mijn core enorm in kracht is toegenomen.

Alleen jammer dat hij van mijn schouders afgleed, misschien iets meer focussen op recht op blijven..?

Thanks man! Nog steeds bezig met GTA, of ben je onderhand overgestapt op BF4?

BF4 is wel bruut man :D Speel 'm zelf op de ps3.

Zou wel af en toe nog backsquats doen; anders gaat je backsquat aanzienlijk achteruit ondanks dat je wel dezelfde spiergroepen pakt.

BF4 is wel bruut man :D Speel 'm zelf op de ps3.
Ja klopt, back squats zitten ook weer in mijn volgende cycle. Alleen denk ik juist dat mijn back squats juist vooruit zijn gegaan door mijn front squats. We zullen het zien!

Enne binnekort join ik je wel, je kan helaas vooraf geen squad maken en dan een game joinen. Je moet dus mij joinen als ik al op een server zit, erg vaag en werkt ook k*t.

Wat was je PSN ook alweer? Dan weet ik dat ik je kan uitnodigen ;)

Deze week zit het er alleen niet echt in denk ik.
Misschien helpt het als je een t-shirt aan hebt in plaats van een tanktop?
Klopt, zou zeker helpen. Ik heb alleen geen fijne training t-shirts, alleen dry-fit shirts en die zijn van een gladde stof.

Ik focus morgen wel op het nog meer recht op blijven..

Bedankt voor de tip!

Negentiende HST training. Week 6, training 4 / 6.
Full body, 10RM; compounds 2 sets, isolatie 2 sets.

Military press: 10x55 / 8x55 :(

Face pulls: 2x10x50

Bench press: 2x10x90

Chin ups: 2x10xBW (89) + 20

Bent over rows: 2x10x70

low bar back squat: 2x15x60

One legged romanian deadlift: 2x10x50

Calf press: 4x30x100 superset met 15x150 leg press

leg raises: 2x10xBW 2 seconden vasthouden onderin.

Push down: 10x60 / 10x64

Dumbbell curl: 2x10x16

Comment: Jezus... Te grote scoop Assault genomen waardoor mijn hele gezicht tintelde en ik mij enorm gejaagd voelde.. Deed mijn kracht niet goed, waardoor sommige oude records niet eens zijn gehaald. Toen er maar een andere training van gemaakt.

Squats heel licht gedaan op andere techniek (low bar back squat) vanwege een raar gevoel in de knie. Dus even voorzichtig gedaan

laat die shit voor wat het is, broeder! dat heb je toch niet nodig voor een goeie training :)

Als de stang bij frontsquats van je schouders glijdt kun je misschien ook gebruik maken van magnesium? Geloof dat ik dat wel eens voorbij zag komen in video's.

Dat tintelen is wss de beta aline, zou je op kunnen lossen door elke een scoop beta ali e te nemen, of minder assault.

En one leg rmdl?? Lijkt mee heel onstabiel

laat die shit voor wat het is, broeder! dat heb je toch niet nodig voor een goeie training :)
Nee dat is waar, maar wanneer ik heel veel zin heb om te trainen werkt het versterkend. Nu gewoon mijn grens overschreden en dat heb ik gemerkt :)

Volgende training weer beter!
Als de stang bij frontsquats van je schouders glijdt kun je misschien ook gebruik maken van magnesium? Geloof dat ik dat wel eens voorbij zag komen in video's.
Magnesium zou een goede oplossing zijn, maar is niet erg praktisch en volgens mij ook niet echt geaccepteerd in mijn gym. Niemand gebruikt het bij ons.

Mijn oplossing is low bar back squats en hack squats in de volgende cycle :)
Dat tintelen is wss de beta aline, zou je op kunnen lossen door elke een scoop beta ali e te nemen, of minder assault.

En one leg rmdl?? Lijkt mee heel onstabiel
Het tintelen was sowieso de beta-alanine. Troep man. Had er van mij uitgemogen, heeft ook geen significant effect op krachttraining.

Ik ga inderdaad gewoon niet meer overdoseren bij Assault :)

Troep die pre-work-outs! Gewoon een dubbele dosis creatine nemen. :D

Trainingen zien er verder prima uit, ben benieuwd naar hoe je volgende HST cycle je gaat bevallen.

Nog steeds nette chins vriend !

Ach, volgende keer beter man. Toch mooie workout verder.

Troep die pre-work-outs! Gewoon een dubbele dosis creatine nemen. :D

Trainingen zien er verder prima uit, ben benieuwd naar hoe je volgende HST cycle je gaat bevallen.
Ja? Werkt dat voor jou? Ook als je al geladen bent?

Ik denk heel goed!

Nieuwe oefeningen
Twee schema's door elkaar
Grotere increments of weights
Veel variatie op arm oefeningen :)
Nog steeds nette chins vriend !
Thanks! Ze zijn idd vrij sterk al zeg ik het zelf. Ik vind ze alleen sterk omdat ik echt vanuit compleet gestrekte armen weer zo recht mogelijk omhoog ga..
Ach, volgende keer beter man. Toch mooie workout verder.
Jua is ook wel zo. Morgen proberen te verbeteren :) of dropsetjes doen. Hangt een beetje van mijn trainingspartner af..

Dat lukt mij nog niet eens 1 keer :o

Voedingsupdate:

Ik ga de recomp gain methode volgen van deze link.

Hierbij eet ik 10% boven onderhoud op trainingsdagen en 10% onder onderhoud op rustdagen. Vanwege het feit dat ik 3 keer per week full body train, heb ik 4 dagen onder onderhoud. Om dit te tackelen eet ik de de enige keer dat ik een 'tweede rustdag' heb op onderhoud. Zoals staat beschreven in de link.

Hierdoor krijg ik twee hoofd voedingsschema's die ik hieronder kort heb neergezet:

Trainingsdagen:
Kcal / prot% / carb% / fat%
3570 / 26 / 45 / 28

Zoals te zien in de link zit ik mooi binnen de percentage marges.
Ik eet hierbij vier maaltijden én een post-workout shake:
1. Brinta 120
Isolaat 25
Kwark, mager 500
Fruit, 2 stuks

2. Oats 120
Ei, 4 stuks
Olijfolie 50
Melk 250

3. Avond eten (woon thuis)

4. Oats 120
Isolaat 25
Pindakaas 20
Kwark, mager 500

5.
Isolaat 20
Maltodextrine 30

Rustdagen:
Kcal / prot% / carb% / fat%
2900 / 30 / 37 / 33

1. Brinta 80
Isolaat 25
Kwark, mager 500
Fruit, 2 stuks

2. Oats 80
Ei, 4 stuks
Olijfolie 50
Melk 250

3. Avond eten (woon thuis)

4. Oats 60
Isolaat 25
Pindakaas 30
Kwark, mager 500

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Twintigste HST training. Week 6, training 5 / 6.
Full body, Metingen gedaan voor volgende cycle.

Incline benchpress @ 30 graden: 8x80 / 12x70 PR

Incline benchpress @ 15 graden: 7x90 / 12x70 easy 1e = PR

Dumbbell upright row: 12x16 / 12x18 / 8x20 PR

Pull ups: 7xBW (89) + 20 / 12xBW

Bent over rows: 8x75

Underhand low cable row: 12x54 / 12x64 / 8x73

One arm cable curl: 12x18 / 12x23 || Supine cable curl: 7x32 || Preacher curl: 5x35

Dumbbell kickbacks: 12x10 || Underhand push down: 8x59 || Bench dips: 8xBW +20

Back squat: 8x110 / 12x100 beide PR!

Hack squat: 12x70 / 8x80 PR

Lying leg curl: 12x50 / 8x60

Calf press on leg press: 30x100 / 8x155

Comment: HEER-LIJK getraind! Hoop PR's gezet op oefeningen die ik al een tijdje niet heb gedaan. Focus was goed, energie was goed. En squats gingen heerlijk. Ik heb ze 3 maanden niet gedaan en dit is de 2e keer dat ik ze pas weer doe. Met dank aan GUTS, voor de 'belly out' tip :)

Zondag nog trainen, daarna deload week met wat Yoga.

Ziet eruit als een lekkere training man.
Merk of zie je al enig verscheel van je hst schema?

Ziet eruit als een lekkere training man.
Merk of zie je al enig verscheel van je hst schema?

Ja dat was het ook! In tegenstelling tot jou was ik wel erg lang bezig :p

Ja man. In combinatie met mijn oude eetpatroon toch 2kg gepakt zonder in vetpercentage omhoog te gaan en wat krachtgains gemaakt terwijl ik mijn uitvoering heb verbeterd en rustiger / stricter uitvoer.

Ik verwacht betere gains met recomp en verbeterde HST :)

Wuttt 2 kilo??

In hoeveel tijd?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven