MuscleMeat

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pfoeh man, ziet er mij echt een heerlijke workout uit :thumb:

2kg is wel nice man

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man! Het is natuurlijk geen 2 kg VVM, dat dan weer niet.

87 kg @ 11% = 77,43 VVM
89 kg @ 11% = 79,21 VVM

Netto 'winst' van 77,43 - 79,21 = ongeveer 1,75 kg en 0,25 kg vet

Eigenlijk best wel netjes ja :o
Ik teken ervoor :p
Bijna kilo per maand, dat zijn beginnergains man.

Ik zou zeggen begin met HST ;) Kijk wat het voor je doet en maak gebruik van de kennis die ik heb opgedaan na de foutjes die ik heb gemaakt in de eerste cycle ;)

Ik ben best bereid om je op weg te helpen!

Thanks man! Het is natuurlijk geen 2 kg VVM, dat dan weer niet.

87 kg @ 11% = 77,43 VVM
89 kg @ 11% = 79,21 VVM

Netto 'winst' van 77,43 - 79,21 = ongeveer 1,75 kg en 0,25 kg vet

Eigenlijk best wel netjes ja :o

Ik zou zeggen begin met HST ;) Kijk wat het voor je doet en maak gebruik van de kennis die ik heb opgedaan na de foutjes die ik heb gemaakt in de eerste cycle ;)

Ik ben best bereid om je op weg te helpen!

Ik ga me vandaag inlezen.

Klinkt te mooi om waar te zijn :p

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik altijd maar wat aan kloot met creatine. Nu net weer begonnen, dus dan neem ik het 2 a 3 keer daags. Nu alleen weer voor of na de training.
Enige supplement wat daadwerkelijk werkt in mijn optiek. Dus ik pak ook wel eens een dubbele dosis, of gewoon wanneer ik vindt dat ik het verdient heb. :D

Ik ga me vandaag inlezen.

Klinkt te mooi om waar te zijn :p
Voor mij werkt het goed. Ik vind ook fijn dat dit schema een sterk wetenschappelijke fundering heeft.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik altijd maar wat aan kloot met creatine. Nu net weer begonnen, dus dan neem ik het 2 a 3 keer daags. Nu alleen weer voor of na de training.
Enige supplement wat daadwerkelijk werkt in mijn optiek. Dus ik pak ook wel eens een dubbele dosis, of gewoon wanneer ik vindt dat ik het verdient heb. :D
Hoe kom je hier in ene op :p?

Verder moet je creatine niet te pas en te onpas nemen. Gewoon 5 gram per dag, elke dag.

Comment: HEER-LIJK getraind! Hoop PR's gezet op oefeningen die ik al een tijdje niet heb gedaan. Focus was goed, energie was goed. En squats gingen heerlijk. Ik heb ze 3 maanden niet gedaan en dit is de 2e keer dat ik ze pas weer doe. Met dank aan GUTS, voor de 'belly out' tip :)

Zondag nog trainen, daarna deload week met wat Yoga.

kheb het niet zelf uitgevonden maar graag gedaan :)

Omdat ik merk dat het op deze manier werkt. Die potjes lezen doe ik al lang niet meer, is slechts een richtlijn voor mij.. :D

Zijn er hier nog lezers die een creatieve manier hebben om 30 ml olijfolie weg te krijgen?

Gisteren geprobeerd door mijn kwark en ik ben totaal geen zeiker (zie voedingsschema) maar dit was echt niet lekker...

Ik gebruik 20 ml om de pannekoek in te bakken waardoor ik nog 30 ml overhoud... :o

Door een shake? Door de kwark is echt niet te doen nee, ook 1x geprobeerd.

• Like
Waarderingen: FTIO
Zijn er hier nog lezers die een creatieve manier hebben om 30 ml olijfolie weg te krijgen?

Gisteren geprobeerd door mijn kwark en ik ben totaal geen zeiker (zie voedingsschema) maar dit was echt niet lekker...

Ik gebruik 20 ml om de pannekoek in te bakken waardoor ik nog 30 ml overhoud... :o
Ik doe hem door me ontbijt heen( gemalen havermout whey suiker olijfolie melk)

Dan proef je er vrijwel niks van, alleen 2 uur later als je boert ruik/proef je iets.

• Like
shotje voor het slapen gaan?
of als je salades eet als dressing :)

• Like
Door een shake? Door de kwark is echt niet te doen nee, ook 1x geprobeerd.
Ik drink eigenlijk geen shakes op rustdagen. Juist op die dagen heb ik het nodig (zie paar posts boven voor mijn maaltijden). Verder mengt olie toch juist helemaal niet goed met water?

Thanks voor het meedenken!
Ik doe hem door me ontbijt heen( gemalen havermout whey suiker olijfolie melk)

Dan proef je er vrijwel niks van, alleen 2 uur later als je boert ruik/proef je iets.
Hmm dat laatste spreekt mij niet echt aan dat boeren, net als met omega 3 caps..

En ik eet mijn havermout (ongemalen) met water, dus dan mengt het weer niet goed denk ik.

Alsnog bedankt voor het meedenken!
shotje voor het slapen gaan?
of als je salades eet als dressing :)
Hmm salades helemaal gaan maken om de olijfolie binnen te krijgen is misschien een beetje een gedoe..

En een shotje van 30 ml is best veel, maar is het proberen wel waard.. Blijft het niet in je keel hangen? Of neem je meteen een slok water er achteraan? :D

Karma voor de hulp!

een echt goeie olijfolie drink je zo weg :) smaakt niet slecht, heel zacht en notig.
ik giet op zowat alles olijfolie dat ik eet, vooral pasta krijgt de volle laag.

een leuk en lekker laternatief is kokosolie, wel duurder, maar heel lekker en gaat met andere dingen samen waarbij je mss geen olijfolie kunt gebruike,

• Like
een echt goeie olijfolie drink je zo weg :) smaakt niet slecht, heel zacht en notig.
ik giet op zowat alles olijfolie dat ik eet, vooral pasta krijgt de volle laag.

een leuk en lekker laternatief is kokosolie, wel duurder, maar heel lekker en gaat met andere dingen samen waarbij je mss geen olijfolie kunt gebruike,

Kokosolie is inderdaad ook een goede! Maar is dat niet in vaste vorm? Ik kan mij herinneren dat iemand kokosolie had in een emmer..

Het is inderdaad wel wat duurder ja, maar het overwegen waard.

Welke olijfolie drink jij zo weg? Ik heb die van Bertolli voor bakken en braden (geel etiket), misschien maar weer overstappen op die met het groene etiket? Die is voor salades.

Kokosolie is inderdaad ook een goede! Maar is dat niet in vaste vorm? Ik kan mij herinneren dat iemand kokosolie had in een emmer..

Het is inderdaad wel wat duurder ja, maar het overwegen waard.

Welke olijfolie drink jij zo weg? Ik heb die van Bertolli voor bakken en braden (geel etiket), misschien maar weer overstappen op die met het groene etiket? Die is voor salades.

kokosolie is vast bij kamertemp maar wordt vloeibaar als je het verwarmd, 'kokosboter' had dus eigelijk een betere naam geweest, maar klonk waarschijnlijk ongezonder ofzo? :D

Tja wij hebben olijfolie van Italie, 10 liter bidon :') bertolli en zo is niet slecht ma als je echt voor smaak wil gaan zou ik een speciaalzaak zoeken waar je in metalen containers kunt kopen, want zo'n flesje van minder dan een liter is eigelijk onzin, is zo op, zeker voor BB'ers :)

een tip: goeie olijfolie zit in flessen van groen glas (niet doorzichtig) of een metalen container. Ik heb ook eens ongefilterde olijfolie gehad in huis (troebele olie) en dat was ook heel lekker, maar is een nicheproduct dus wss te duur voor normaal gebruik.

Laatst bewerkt:
Het mengt met de melk ook niet goed, me havermout ook niet, dua altijd schudden, paar grote slokken. Weer schudden weer wat slokken tot het op is.

Dat boeren(weet niet of het door de olie komt) zal je denk ik altijd houden als je een bepaalse hoeveelheid in 1 keer naar binnen werkt.

kokosolie is vast bij kamertemp maar wordt vloeibaar als je het verwarmd, 'kokosboter' had dus eigelijk een betere naam geweest, maar klonk waarschijnlijk ongezonder ofzo? :D

Tja wij hebben olijfolie van Italie, 10 liter bidon :') bertolli en zo is niet slecht ma als je echt voor smaak wil gaan zou ik een speciaalzaak zoeken waar je in metalen containers kunt kopen, want zo'n flesje van minder dan een liter is eigelijk onzin, is zo op, zeker voor BB'ers :)

een tip: goeie olijfolie zit in flessen van groen glas (niet doorzichtig) of een metalen container. Ik heb ook eens ongefilterde olijfolie gehad in huis (troebele olie) en dat was ook heel lekker, maar is een nicheproduct dus wss te duur voor normaal gebruik.
Haha ja dan klinkt het meteen een stuk minder lekker :o Hoe eet je het dan? Eerst verwarmen of zo weg happen :p?

10 liter is wel echt insane veel! Ik start wel bij Bertolli 0,5 liter fles voor over salades. Dat is 500 ml : 30 ml per keer = 16 shots. 4 shots per week dus 4 weken olijfolie atten :) Daar kan ik wel mee vooruit!

Bedankt voor je de tip!
Het mengt met de melk ook niet goed, me havermout ook niet, dua altijd schudden, paar grote slokken. Weer schudden weer wat slokken tot het op is.

Dat boeren(weet niet of het door de olie komt) zal je denk ik altijd houden als je een bepaalse hoeveelheid in 1 keer naar binnen werkt.

Aah kijk, maar ik 'shake' mijn havermout ook niet. Ik eet het uit een kom met isolaat en kokend water ;)

Dat boeren zal ongetwijfeld ook komen tijdens het shotten :o

• Like
Waarderingen: Guts
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven