Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ojee..ik kom hier binnen en het gaat op zaterdagavond over olijfolie drinken
Een keer wat anders![]()

Brackets zijn een soort beugel ofzo? Misschien kun je de noten fijnhakken / stampen met een hakmolen of gewoon met een lepel fijndrukken en dan door je rijst met kip doen?

(zie vorige pagina)Dat vroeg ik me dus ook al af..
DuidelijkBrackets is inderdaad een van de varianten van een beugel ja.
Ook als ik ze met de blender fijn maal zijn ze nog te hard, hierdoor kunnen de slotjes afbreken en verbuigt het ijzer in mijn mond. Ik heb het namelijk al geprobeerd
Zodra hij eruit is (+- 1 jaar) ga ik weer noten eten.. Ohja en ik eet geen rijst met kip(zie vorige pagina)

Wahaha dat was eens maar nooit meer
Bleef het net als visolie caps de hele avond opboeren. Ik neem wel een grotere lepel pindakaas![]()

Brackets is inderdaad een van de varianten van een beugel ja.
Ook als ik ze met de blender fijn maal zijn ze nog te hard, hierdoor kunnen de slotjes afbreken en verbuigt het ijzer in mijn mond. Ik heb het namelijk al geprobeerd
Zodra hij eruit is (+- 1 jaar) ga ik weer noten eten.. Ohja en ik eet geen rijst met kip(zie vorige pagina)

Niet trainen is altijd hatelijk
Maar houdt je motivatie des te hoger om straks weer voluit te gaan knallen!!!![]()

Oats pannekoek ook eerst kokend water bij doen?
En hoe smaakt het?