Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad lastig te schatten. Ik doe pas sinds ongeveer twee weken dit volume en tot nu toe heb ik nergens last van. Ik let erop of ik mij over het algemeen moe voel, spieren beurs / vermoeid / zwaar voelen en of ik nog vooruit ga in de trainingen.Mooi man.
Hoe voel jij het dan aan qua overtrainen? Nogal lastig in te schatten, niet?

wat vind je nou van die upright row, met db's? side raises niet chiller?

goeie squat brah, gratz! samen naar de 180 beltless dit jaar!

Bedankt! Jij ook nog de beste wensen voor 2014!
Ik heb er een mooi feestje van gemaakt in Amsterdam en heb de afgelopen dagen lekker veel appel beignets en chocolade gegeten, heerlijk!!
Morgen avond waarschijnlijk een UB training, rustig aan. Ik ben ook niet echt optimaal hersteld door de hoeveelheden rum van afgelopen nacht![]()

Gelukkig nieuwjaar man!
Heerlijk altijd.
Ik moet ook nog recupereren van de hoeveelheid cava/wiskey/vodka..![]()

Ik moet ook nog recupereren van de hoeveelheid cava/wiskey/vodka..![]()

Die freestyle UB moet een goeie pomp hebben gegeven![]()

Zeker zwaar, maar het geeft vele malen meer voldoening en gevoel van controle over het gebruikte gewicht. Daarnaast heb je na set 1 al bijna een maximale pomp wat ook erg lekker voeltPrima training en voeding! 4-5 seconde eccentrisch is zwaar!![]()

Ja zeker pull ups (grote ROM)! En inderdaad flink verzuurd. Doet behoorlijk pijn bij de laatste reps

Denk dat dat voor bodybuilding het belangrijkste is!techniek is echt perfect op > 90% van de oefeningen. Ik zou ze haast een keer filmen.