Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man, goede workout
Ik ga mezelf toch ook eens een goede dip belt aanschaffen. Enige tips? =$

Thanks! Pfoeh, ik heb geen idee welke wij hebben bij ons in de gym. Die is namelijk niet van mij.
Ik zou bijvoorbeeld Eddine of zo een PM'tje sturen, die weet dat soort dingen ongetwijfeld. Of hij je wilt helpen is een tweede![]()
Nice man, goede workout
Ik ga mezelf toch ook eens een goede dip belt aanschaffen. Enige tips? =$

Schema ziet er goed uit! Zelf zou ik alleen mijn ME en RE dagen om en om doen, maar dat is ook een beetje afhankelijk van de trainingsdagen.Upperbody - lowerbody splitschema gebaseerd op West Side for Body Building (WS4BB).
Fortius fitness
Kost iets meer, maar je kan er auto's mee slepen
Ot nette bench![]()
Ik ben blij dat die nog bevalt.Upperbody - lowerbody splitschema gebaseerd op West Side for Body Building (WS4BB).

Thanks kerel! Verwacht dat hij de komende weken nog wel weer omhoog gaat. Ik heb al een jaar geen wide grip gedaan en nog nooit paused benchesFortius fitness
Kost iets meer, maar je kan er auto's mee slepen
Ot nette bench![]()

In de opzet staat dat je op persoonlijke voorkeur her en der wat kan weg laten of toevoegen. Dat heb ik gedaan. Ik kijk per twee weken hoe het bevalt en laat dan het e.e.a. weg of voeg ik toe.Schema ziet er goed uit! Zelf zou ik alleen mijn ME en RE dagen om en om doen, maar dat is ook een beetje afhankelijk van de trainingsdagen.
Kijk wel uit dat je op de ME dagen niet teveel volume pakt, want dat is volgens mij niet de 'bedoeling'

Bedankt! En inderdaad vanavond lekker starten.Ziet er inderdaad goed genoeg uit, gewoon starten en kijken hoe het bevalt![]()
Met @ 9 bedoel je dan RPE schaal 9 als ik t goed begrijp? Nieuwe schema ziet er leuk uit.
Ben erg benieuwd wat dat iemand met jou stats gaat brengen. Zelf heb ik ook weleens PT overwogen..maar de eerste vraag die ik kreeg was of ik naturel wilde blijven..Dank je wel! Ik ben erg enthousiast! Ik heb mij trouwens ook ingeschreven voor de Personal Training van Big Cat..

Ben erg benieuwd wat dat iemand met jou stats gaat brengen. Zelf heb ik ook weleens PT overwogen..maar de eerste vraag die ik kreeg was of ik naturel wilde blijven..![]()

Ja ik ook, ik zou dan mee willen doen aan een Men's Physique klasse.. We gaan het zien
Training erop gezet op de vorige pagina!
Als je AAS zou doen zit je de kennis van big cat zeker gebakken.
Wel super dat hij je gaat begeleiden![]()

Dat zijn mooie doelen Man!Ja ik ook, ik zou dan mee willen doen aan een Men's Physique klasse.. We gaan het zien![]()
Vergis je niet in de fysieken van de gasten in de men's physique. De kans is groot dat 8 van de 10 wel aan de AAS hebben gezeten. En in mijn ogen is de jurering voor deze klasse nog wat vaag..de ene wedstrijd wint er iemand die prima naturel had kunnen zijn en de andere keer wint er weer iemand die prima in een bodybuilding klasse mee had kunnen doen. Met het AAS verhaal wil wil ik niet zeggen dat je dat ook moet gaan doen, maar hoop dat je nog wat kunt halen uit je natuurlijk potentieel (goede genen hebt)..Echt niks, dat is voor mij geen optie. Geen tabs, geen spuit niks. Dan maar in de laagste klasse o.i.d.
Ik snap dat sommige mensen er voor kiezen om te doen, maar het is voor mezelf uitgesloten. Bij mezelf heb ik daar morele bezwaren tegen.
Dat zijn mooie doelen Man!
Vergis je niet in de fysieken van de gasten in de men's physique. De kans is groot dat 8 van de 10 wel aan de AAS hebben gezeten. En in mijn ogen is de jurering voor deze klasse nog wat vaag..de ene wedstrijd wint er iemand die prima naturel had kunnen zijn en de andere keer wint er weer iemand die prima in een bodybuilding klasse mee had kunnen doen. Met het AAS verhaal wil wil ik niet zeggen dat je dat ook moet gaan doen, maar hoop dat je nog wat kunt halen uit je natuurlijk potentieel (goede genen hebt)..
Als ik Men's Physique Google dan zie ik wel de mannen met mijn frame, mijn bouw, maar dan met goede spiermassa op dat frame. En als ik ten eerste wordt gekozen en daarna dus richting een dergelijke wedstrijd ga. Dan ga ik vooral voor mezelf en de ervaring, niet om te winnen. Tegen die tijd ben ik bijna 24 en heb ik nog nooit op het podium gestaan, dus dat lijkt mij ook niet realistisch.

+1 is precies hetgeen hoe ik het ook heb gedaan!
Geloof me die ervaring blijft je, je leven lang bij en is het meer dan waard![]()