Fitness Seller

FTIO's online trainingslogboek

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
+1 is precies hetgeen hoe ik het ook heb gedaan!

Geloof me die ervaring blijft je, je leven lang bij en is het meer dan waard :D
Top! Nu nog gekozen worden!! Over ongeveer een week hoor ik het.
Ik vond het een erg knappe prestatie van je.
Don't get me wrong. Maar toen ik op de Flexcup was & keek was er een klik in mij.
'Waarom al dat harde werk: maanden hard trainen, bulken, weer vetter worden, om dan jezelf uit te moeten hongeren voor 1 minuut ergens op een podium te staan..'

Is het wel het natty zijn waard..

all true natty checking in

Ja, maar jij ziet eigenlijk alleen die ene minuut. Het hele proces van diëten, trainen en voorbereiding en de dag zelf zie je bijna niks van en dát lijkt mij juist zo'n gave ervaring ;).

Ja, maar jij ziet eigenlijk alleen die ene minuut. Het hele proces van diëten, trainen en voorbereiding en de dag zelf zie je bijna niks van en dát lijkt mij juist zo'n gave ervaring ;).
Dit is wel herkenbaar. Het is gewoon gaaf te zien tot wat je lichaam in staat is.. :D

Ik hoop dat gekozen wordt man. Weet je toevallig of er veel deelnemers waren?

• Like
Waarderingen: FTIO
Dit is wel herkenbaar. Het is gewoon gaaf te zien tot wat je lichaam in staat is.. :D

Ik hoop dat gekozen wordt man. Weet je toevallig of er veel deelnemers waren?

Ik hoop het ook. Ik heb het gister met mijn vriendin besproken en zij steunt mij erin, dat maakt mij nog enthousiaster!

Ik heb geen idee hoe veel, maar ik zou er niet raar van opkijken als hij meer dan 50 inschrijvers heeft.

Succes man! Hopelijk kun je aan de slag met Big Cat :)

• Like
Waarderingen: FTIO
Waar bestaat de begeleiding van Big Cat en waar op wordt geselecteerd?

Waar bestaat de begeleiding van Big Cat en waar op wordt geselecteerd?

Waar bestaat? Waar het wordt gegeven of zo, ik heb geen idee.

Het grootste criterium is dat je een concreet doel voor ogen hebt en bereid een hoop data over jezelf te meten en bij te houden zodat je goed gemonitord kan worden.

Ben het eigenlijk niet zo eens met MassiveBe.
Het is niet dat ene minuutje waar je het om doet lijkt me?
Je doet het voornamelijk voor jezelf, je bent met iets bezig wat jou voldoening doet.
Het gaat er uiteindelijk om wat jou voldoening geeft, waar jij aan het eind van de dag kan zeggen: 'ja, ik heb het weer geflikt.'
BB'ing is een levensstijl dat één groot moment opnamen is, naar mijn mening. Wat geeft jou voldoening? Wat wil jij bereiken?

Waar bestaat? Waar het wordt gegeven of zo, ik heb geen idee.

Het grootste criterium is dat je een concreet doel voor ogen hebt en bereid een hoop data over jezelf te meten en bij te houden zodat je goed gemonitord kan worden.

Op die manier, duidelijk. :)

Je doet het voornamelijk voor jezelf, je bent met iets bezig wat jou voldoening doet.
Het gaat er uiteindelijk om wat jou voldoening geeft, waar jij aan het eind van de dag kan zeggen: 'ja, ik heb het weer geflikt.'
BB'ing is een levensstijl dat één groot moment opnamen is, naar mijn mening. Wat geeft jou voldoening? Wat wil jij bereiken?

Gelukkig zie jij dat anders, ik moet me weer helemaal heroriënteren :')

Waar kon je, je hier voor opgeven dan?
Wel echt vette ervaring namelijk.
Zou iemand mij wel zo groot mogelijk willen laten worden.
Dat iemand anders jou vormt naar je potentieel, best gaaf!

Gelukkig zie jij dat anders, ik moet me weer helemaal heroriënteren :')

kijk dit is, Steve Cook's road to Olympia. Naast dat hij erg gemotiveerd is om naar zijn doel te werken, vind hij het ook erg belangrijk dat je een goede mindset hebt qua levensstijl.
Deze mini-documentaire zorgde bij mij voor verschillende kippenvelmomenten.
Kijken waard!

http://www.youtube.com/watch?v=5XxL3dym40c

http://www.youtube.com/watch?v=yz6LAvD_lE0

zal hier niet meer off-topic gaan XD

Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet zo goed voor mijzelf waar de grens ligt. Ik denk dat ik de komende jaren nog niet in de buurt kom van tevreden..
No problem!
Waar kon je, je hier voor opgeven dan?
Wel echt vette ervaring namelijk.
Zou iemand mij wel zo groot mogelijk willen laten worden.
Dat iemand anders jou vormt naar je potentieel, best gaaf!
Ik zag het in een topic van hem, en toen heb ik hem via privébericht gesolliciteerd.
kijk dit is, Steve Cook's road to Olympia. Naast dat hij erg gemotiveerd is om naar zijn doel te werken, vind hij het ook erg belangrijk dat je een goede mindset hebt qua levensstijl.
Deze mini-documentaire zorgde bij mij voor verschillende kippenvelmomenten.
Kijken waard!

http://www.youtube.com/watch?v=5XxL3dym40c

http://www.youtube.com/watch?v=yz6LAvD_lE0

zal hier niet meer off-topic gaan XD

Maar even kijken dan morgen!

zo'n fan van TUT maar toch laat je 20 rep squats links liggen :D komop kerel ik wil zien wat jij kan!!

Als ik het niet vergeet ga ik die twee filmpjes van Steve Cook thuis ook maar eens bekijken :D

Ik weet nog niet zo goed voor mijzelf waar de grens ligt. Ik denk dat ik de komende jaren nog niet in de buurt kom van tevreden..

he day you started lifting is the day you became forever small, because you never gonna be as big you want to be

Yup, bekende quote. En best wel waar ;)

En je hoofd dan? Want ik ga je mind blowen!

Nee in alle serieusheid ik denk dat ik rond de 70 kg ga proberen...

Vanavond eerst RE - upper.

ik heb een kerel die bij mij traint na 5 keer squatten 20x75 laten doen :o
75% van je 1rm is een goeie maatstaaf, pak 70% en dan weet je zeker dat je dat aan gaat kunnen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven